Felicity Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Hei. Skal ha dåp på søndag, hva er vanlig å ha. Vet om tre(kringle, marsipankake og sjokoladekake) Men mangler to til. Kan noen gi meg litt idèer Hilsen Meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Verdens beste (Kvæfjordskake) er jo alltid en favoritt. Og en iskake eller en ostekake? Der jeg kommer fra er det vanlig med lefser med gomme til, men kanskje litt sent å sette igang med det prosjektet såpass tett opptil (i tillegg til at man må ha takke), samt kromkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Suksessterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 Tårnkake synes jeg er et must på en sånn dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva er Tårnkake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva er Tårnkake? ← Kransekake, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 23. januar 2007 #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Åja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 Verdens beste (Kvæfjordskake) er jo alltid en favoritt. ← Denne kaka er kjempegod og typisk "dåpskake" i min familie ihvertfall. Ellers vet jeg mange har kransekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totalya Skrevet 23. januar 2007 #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva er Tårnkake? ← Kransekake, tenker jeg. ← Ja, det er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. januar 2007 #10 Del Skrevet 24. januar 2007 Skal ha dåp på søndag, hva er vanlig å ha. Vet om tre(kringle, marsipankake og sjokoladekake) Men mangler to til. ← Jeg ville ha valgt Kvæfjordkake (Verdens beste) og kransekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 24. januar 2007 #11 Del Skrevet 24. januar 2007 Vi hadde marsipankake som var selve dåpskaken. I tilegg hadde vi kransekake, suksessterte og sjokoladekake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 28. januar 2007 Hei. takk for alle svar, det blei, marsipankake, sjokoladekake, kringle, verdensbeste , ostekake og suksessterte. greide ikke å velge bort noen(har cøliaki og denne dagen skulle jeg kunne spise alt fordi alle lagde det glutenfritt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå