Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Dette er da siste nytt innen truser....Prompetruse Lurer på hvordan den trusa etterhvert vil lukte jeg
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke?
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Herregud for påfunn! Men.. da kan vi jo ikke fise på folk vi ikke kjenner
LilleBille Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke? ← Var den lydtett også
Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 (endret) I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke? ← Herregud for påfunn! Men.. da kan vi jo ikke fise på folk vi ikke kjenner ← får kline snørr på dem isteden da Var den lydtett også ← det sier ikke artikkelen noe om :klø: Endret 23. januar 2007 av Silmarill
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Den BØR jo sperre for lyd også, det er jo like flaut med lyd som med lukt.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 Pffft, jeg hadde fjerta laus hele dagen hvis ikke det var for lukta. Lyden er jo bare hysterisk! :D
pellegrino Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 Var ikke dette dagens høydepunkt, så vet ikke jeg
Gjest Bodillen Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ville i hvert fall hatt stor glede av denne trusa på minst tre personer her i huset! De eier bare ikke hemninger! Løp og kjøøøøøp!!!!!!
Gjest Tyr Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Jeg ville i hvert fall hatt stor glede av denne trusa på minst tre personer her i huset! De eier bare ikke hemninger! ← Tror du at du får gemalen din til å gå med den nettingtrusa ? Jeg hadde aldri, gjentar, ALDRI gått med den trusa frivillig.
liv Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Lufttett truse, tenk det må jo bare bli soppparadis da!
Lurvina Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Lufttett truse, tenk det må jo bare bli soppparadis da! ← Ikke si sånt, begynner nesten å klø
Gjest Bodillen Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 Tror du at du får gemalen din til å gå med den nettingtrusa ? Jeg hadde aldri, gjentar, ALDRI gått med den trusa frivillig. ← Jeg får det gjerne som jeg vil...
Gjest Silmarill Skrevet 24. januar 2007 #15 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg får det gjerne som jeg vil... ← Tror deg jeg - du er en dyktig dame og fikser det meste ......men du, Bodillen, tror du bør ligge langt unna når trusa fjernes av (rompe/tiss område) og la brukeren vaske den selv All prompen er jo samla der mener jeg og den er jo i tilegg lufttett inntill den fjernes Endret 24. januar 2007 av Silmarill
Gjest Blondie65 Skrevet 24. januar 2007 #17 Skrevet 24. januar 2007 Badet buler - ah - det er bare Fisepromperen som har luftet trusen for dagen! Gåsj ... dere tror ikke de lager en mandig sak uten blonder? Og lufttett - da må den vel sitte stramt rundt bena også da? Høres lite behagelig ut.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. januar 2007 #18 Skrevet 24. januar 2007 Kanksje 4 ganga jeg trykker på den linken, det er det morsomste!
Gjest Silmarill Skrevet 25. januar 2007 #19 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Kanksje 4 ganga jeg trykker på den linken, det er det morsomste! ← Jeg har trykka flere enn deg så, bare for å se om det virkelig er sant Badet buler - ah - det er bare Fisepromperen som har luftet trusen for dagen! Gåsj ... dere tror ikke de lager en mandig sak uten blonder? Og lufttett - da må den vel sitte stramt rundt bena også da? Høres lite behagelig ut. ← Tror det altså her er en link til "gasEaters" i USA http://www.under-tec.com/gasEaters.php Endret 25. januar 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå