amles Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Hvilken foundation foretrekker du? Og hvorfor? Jeg er på desperat jakt etter en ny foundation, og har vært igjen alt fra la Praire til billigere varianter, uten å finne noen jeg liker spesielt godt. Nå om dagen bruker jeg Clarins sin dagkrem med farge, men kunne tenke meg noe mer dekkende en den...
Lola83 Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Age renew fra Max Factor. Man blir faktisk 5 år yngre !!
Gjest Advena Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 ID Makeup. Begynte med den etter tips her, og er kjempefornøyd. Dyr, men verdt pengene. Er nok drøy også, tenker jeg.
Tusseline Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Her går det også kun i ID, men jeg liker også Chanel's Vitalumière.
Gjest Deception Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Glominerals (både løst og presset), samt HR Color Clone. Men det hindrer meg ikke i å prøve andre.
Badlands Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Kan berre seie kva eg IKKJE anbefalar, som var eit totalt bomkjøp (for min hud i allefall): Maybelline cream matte mousse. Veldig god idé i utgangspunktet med ein mousse, men når moussen leggjer seg i porane slik at dei lyser opp som små lysande prikker i andletet... som lyse fregner nesten! Har aldri opplevd noko liknande før...
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Kan berre seie kva eg IKKJE anbefalar, som var eit totalt bomkjøp (for min hud i allefall): Maybelline cream matte mousse. Veldig god idé i utgangspunktet med ein mousse, men når moussen leggjer seg i porane slik at dei lyser opp som små lysande prikker i andletet... som lyse fregner nesten! Har aldri opplevd noko liknande før... ← Jeg syntes faktisk den så ganske bra ut på meg, men problemet med den var at jeg fikk masse kviser hver gang jeg brukte den. Så den gikk rett i søpla ganske fort. Nå bruker jeg også ID, etter at jeg fikk det lagt på en spabehandling, og det er i hvert fall det beste jeg har brukt.
Karamba Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Har nettopp fått en ny favoritt, som så mange andre her på KG, og det er ID. Kjempefornøyd med den! Endret 23. januar 2007 av Karamba
Shoegal Skrevet 23. januar 2007 #9 Skrevet 23. januar 2007 YSL Perfect touch er vel favoritten for tiden, men akkurat i disse dager bruker jeg ikke foundation i det hele tatt fordi huden min er i krise (tørr)....
Gjest Deception Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 YSL Perfect touch er vel favoritten for tiden, men akkurat i disse dager bruker jeg ikke foundation i det hele tatt fordi huden min er i krise (tørr).... ← Tips: Hemp Face Protector fra Body Shop. Bruker den selv for tida pga. ørkenhud, og det funker utmerket.
Gjest Vidvandre Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Bruker HR Color Clone nå og er fornøyd med den.
Chic' Wilma Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Kiss Me Minerals og før det brukte jeg som de fleste andre her i.d.
IdaC Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også fått i.d. som ny favoritt. er helt super! Etter å ha prøvd en haug med foundation syns jeg Clinique sin superbalanced make up er den jeg liker best etter i.d.
Silketråden Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har prøvd masse forskjellige typer, sliter litt med tørr hud osv så det er vanskelig å finne en som passer Mange av de "billige" merkene er rett og slett ikke gode nok for min avanserte problemhud Nå bruker jeg en som heter Superfit fra Clinique og den er veldig bra, litt dyr men absolutt bra til tørr hud. Den er verdt pengene
Rexina Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Jeg liker godt Moisture foundation fra Body Shop. Perfekt for huden min og koster kr 180
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Min favoritt er HR Color Clone og Chanel Universel. Passer perfekt for dem som ikke har så mye å dekke, men ønsker naturlig, jevn, glødene hud.
GoldenGlow Skrevet 23. januar 2007 #18 Skrevet 23. januar 2007 Min favoritt er HR Color Clone og Chanel Universel. Passer perfekt for dem som ikke har så mye å dekke, men ønsker naturlig, jevn, glødene hud. ← Store favoritter her hos meg også Og Lancome ID og DiorBronze farget hudkrem. Men har veldig lyst til å prøve I.D også.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 23. januar 2007 #19 Skrevet 23. januar 2007 Og Lancome ID og DiorBronze farget hudkrem. Hvordan funker den fra Dior? Er den ny, synes ikke å huske jeg har sett farget dagkrem fra dem. Er det noe alà samme resulat som feks. HR Color Clone, selv om det ikke er founadtion?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå