Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er livet bare en helvetes ensom vei vi alle er nødt til å tusle på, i tide og utide, til den stopper i ingenting? Er livet bare tilfeldige, flyktige møter med mennesker vi aldri vil forstå? Er livet bare å elske uten å bli elsket? Hva i helvete er poenget?

Gode forslag mottas med takk.

Kid-a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, akkurat fra denne kanten kommer det ikke mye nyttig for tiden, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg stort.

Men en ting er sikkert............................kvikklunsj gjør denne helvetes veien litt enklere å gå :wink:

Gjest Nefertiti
Skrevet

Nei, det er det ikke. Veien blir det du gjør det til!

Hvis en er åpen for det, er det meningen at disse menneskene skal gi/ tilføre en noen. Men selvfølgelig, en må være åpen for det. Gled deg over at andre ikke er som deg og lær noe av dem.

Livet er å elske å bli elsket, blir du ikke det må du fortsette veien til du finner det.

Poenget med livet vet jeg ikke, men jeg tror ikke det er noen som står på enden av veien med en stor pokal. Livet er veien i seg selv, ikke nødvendigvis der den ender.

Men ening med Thea, på dårlige dager hjelper kvikklunsj.

Men hvorfor stoppe når veien krøller seg til litt? Gå fort videre, så kommer du til en lettere strekkning!

Skrevet

Kid-a: Dette har jeg spurt meg selv om mange ganger også........... og i dag har søndags formiddag vært vond, tung, TOM............

Men - jeg vet jo det blir bedre. Men det hjelper liksom ikke "her og nå".........

Derfor gråt jeg litt - og så sovnet jeg fra alle tanker.......... :(

Skrevet

søndag er den største DRITTDAGEN!!!!! selv om jeg har såå mye å være glad for, blir jeg alltid så tankefull og har såå lett for å gråte på søndager. vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi det er den dagen jeg alltid har fri og ingenting å gjøre, så da kommer tankene snikende. uff. nei jeg tror jeg må begynne å gå på kino eller noe på søndagene:)

Skrevet

Usikker: Har tenkt på deg. Håper du har det bra og at alt er vel. Har funnet ut at kaffe gjør underverker....

Søndagene er alltid tomme. Ingenting å gjøre... hopp på tv... alt er stille, altfor stille. Godt å høre at det ikke bare er min opplevelse av hviledagen.

Kid-a

Skrevet

Ja ja, jeg har i alle fall hatt en ålreit søndag. Sov lenge, sto opp og tok restene av oppvasken. Fikk vasket og hengt opp litt tøy, surra litt på nett, forberedte m,iddag.. Deretter gikk jeg og ungen ut og utforsket veier i nærområdet vi ikke hadde vært innom før. Endte opp på brustad-bua der vi var litt rampete og kjøpte en liten sjokkis hver, samt sjokoladepudding til dessert. Nå sitter jeg her og nyter en buljong..for første gang siden jeg var 12! og venter på at grønnsakene skal bli kokt. (Grønnsakslapskaus med innslag av pølser..).

Senere har jeg noe forefallende skolearbeid å gjøre. Det er ikke like populært, men skitt la gå...

Gjest Brunhilde
Skrevet

Jeg liker søndag morgen...Det er stille, kaffen er nykokt, handlingen var unnagjort i går, avisgutten kommer på døra med dagens VG.... Tur med hunden, tid til å ikke gjøre noe... En deilig dag!

Skrevet

Jeg elsker døndag morgen, om jeg har fri da selfølgelig.

Dagen der jeg og min kjære og alle kattene våre ligger i senga så lenge som mulig og bare koser oss og slapper av :)

Gjest Lottemor
Skrevet

ååååå er det søndag......

Trodde det var allt annet enn det i dag....så like er mine dager :-?

Gud hvor jeg gleder meg til jeg kan kjede meg på en søndag og grue meg til en mandag.... :Nikke:

Nå går allt i ett og før jeg vet ordet av det er det en ny dag ,ny uke , ny månde og et nyt år... :o

Håper bar det går like fort når jeg begynner på skolen igjen til høsten (om jeg kommer inn håpe håpe) :kul:

Skrevet

Synes det mest negative med søndag er at det er dagen før mandag jeg, og forsåvidt at jeg stadig vekk har planer om å få gjort en hel masse som jeg veldig ofte ikke får gjort allikevel. Prøver å ta meg sammen til å gå en tur å få noe frisk luft hver søndag, og slappe av og kose meg.

Jennifer

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg elsker søndager, står opp kl. 08:00, spiser en deilig frokost før jeg går tur med hunden, dusjer og steller meg og går til Messe.

Milla

Skrevet

Åh, tusen takk Nefertiti.

Livet er ikke bra om dagen, men det dukket opp noen glade "ilinger" da jeg leste innlegget ditt. Kanskje litt håp likevel.

Jippi. *smil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...