Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt herfra før? Jeg har nemlig bestilt men fikk følgende mail fra de nå:

"PLEASE NOTE THAT YOUR JLO ORDER HAS BEEN PLACED ON HOLD FOR ONE OR MORE OF THE FOLLOWING REASONS:

Different billing & shipping addresses entered

Your order exceeds a certain dollar amount

Past history of fraud or chargeback has been identified

Unable to verify billing address information (i.e. non US credit cards)

In order for us to process and ship your order, we require that you provide us the following information via fax or scanned copy via e-mail:

1. Form of ID (driver's license or passport) and

2. A copy of your credit card (front and back). You may block out the eight middle digits

If the address on your driver's license does not match the billing address on your credit card statement, please also include one or more of the following:

1. A VOID check or

2.A billing statement with your billing address on it. (We can not accept any verification information that is hand written)

Please refer to your invoice # on your fax, email or when calling Customer Service.

We can not process your order until we hear from you. Unless we hear from you within the next 72 hours, your order will be cancelled.

We apologize for any inconvenience however, this procedure is necessary to help protect you, the consumer, from identity theft as well as protect our business from fraudulent credit card transactions."

Jeg bestiller ikke mye fra nett så er ikke så dreven med utenlandske nettbutikker. NOen som har vært bort i liknende? Vet ikke om jeg tør sende avgårde mer ID.... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unable to verify billing address information (i.e. non US credit cards)

Er du sikker på at de sender til Norge ?

Du har nok ganske sikkert et non-us kredittkort og det er her problemet ligger.

Skrevet

OK, det er nok der det ligger ja.... Søren heller, jeg som siklet så innmari på et par av genserne og toppene

*må huske å sjekke om nettsiden sender til Norge før jeg bestiller neste gang* :ironi:

Anyway, takk for svar! :)

Skrevet (endret)

Joda, de sender til Norge, har bestilt derfra mange ganger. Har du lagt inn samme adresse på shipping adress og billing adress?

Endret av Latee
Skrevet
Joda, de sender til Norge, har bestilt derfra mange ganger. Har du lagt inn samme adresse på shipping adress og billing adress?

Jeg har lagt inn samme adresse på shipping og billing adress ja... Har brukt visa kort for å betale med, det bruker jo ikke være noe problem.

Skrevet

Ok. Kanskje du har bestilt veldig mye? Iallefall vil jeg råde deg til å gjø

re som de sier og sende en form for id.

Skrevet

OK, har ikke bestilt så veldig mye, 3 topper og en genser til litt i overkant av 1000 kroner. Men får vel sende over ID.

Tusen takk for svar :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...