Tulipanpiken Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Var hos frisøren i dag og har tenkt litt på hvordan jeg er ved frisørbesøk - stort sett liker jeg å sitte i fred og nyte pleien og lese blader. Mange av de rundt meg derimot prater med frisøren gjennom hele timen. Hva gjør dere? Synes det er lettere å slappe av og kose meg hvis jeg ikke snakker hele tiden. Er det rart å sitte hos frisøren uten å prate? Føler noen ganger at det er litt pinlig stillhet, men jeg velger jo selv å ikke prate. Dessuten så har de ofte en hel bunke med nye moteblader som jeg har lyst til å lese
Amused Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er som deg, liker best å sitte og lese :kgblunk: Og så er det så godt å bli dullet med Av og til kan jeg være skikkelig skravlete også, og da ryr det ut av meg. Men jeg har blitt veldig vár på å prate for mye, siden ei venninne fortalte at frisøren hennes faktisk lagret personlige opplysninger på PC'n! Sikkert for å kunne huske kundene når de kommer igjen, men likevel...
Gjest ~Alwa~ Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg pleier også å gå for magasinvarianten.
Hobgoblin Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Leser. Har ikke en fast frisør, og synes "Hva jobber du med/ hvor bor du"-samtaler er litt slitsomt. Vil bli dullet med i stillhet!
Gjest Fresh Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg prøver bare å nyte at noen duller med meg, men jeg prøver å svare dersom jeg får spørsmål. Men helst vil jeg at det skal være som en spaopplevelse
Gjest Advena Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Skravler, jeg. Men selvsagt, det hele kommer jo an på frisøren da. Sist gang jeg klippet meg, kom jeg og frisøren kjempegodt overens, så da ble det skravling.
tuji Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Jeg liker best å sitte stille og se på. Jeg har en fast frisør, og vi småprater litt, men ikke hele tiden. Hun er veldig behagelig å være hos.
Tulipanpiken Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Hihi, godt at det er flere som meg Det er jo stor forskjell på frisørene også da - noen er superskravlete og hyggelige, mens andre gir inntrykk av å ville konsentrere seg om klippingen.
Arkana Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Tja, jeg er vel egentlig en leser, til tross for at frisører alltid har utrolig kjedelige blader. Men hvis frisøren er en skravler synes jeg i grunnen det er bare koselig.
Malou Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 (endret) Leser. Har ikke en fast frisør, og synes "Hva jobber du med/ hvor bor du"-samtaler er litt slitsomt. Vil bli dullet med i stillhet! ← Samme her. Jeg går forøvrig heller ikke til frisøren for å skravle. Endret 23. januar 2007 av Malou
Karamba Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er vel en magasinleser jeg også. Godt utvalg i moteblader der jeg går...
Multi Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Sist hadde frisøren min nesten ikke stemme. Det var deilig! Vanligvis synes hun visst at hun må underholde oss litt, mens jeg er glad om jeg kan lese litt (tar gjerne med ei bok selv) og slappe av. Det holder med litt prat om hår og hvordan jeg vil ha det.
Shoegal Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 Siden jeg kjenner frisøren min ganske godt, så går det stort sett automatisk i skravling. Men generelt liker jeg å lese (les: se) i blader, så dersom jeg ikke hadde kjent frisøren min hadde jeg nok sikkert valgt blader fremfor skravling. Hos hudpleier setter jeg imidlertid stor pris på at hudpleieren ikke skravler.
Gjest uri Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Jeg skravler ivei. Men så har jeg gått til henne i snart 8 år nå, hver 8 uke, så jeg kjenner henne veldig godt da. Men det hender jeg ikke gidder snakke så mye, men heller sitte å stirre i magasiner og nyte en kopp kaffi.. Det kommer jo an på humøret
adelene Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Siden jeg kjenner frisøren min ganske godt, så går det stort sett automatisk i skravling. Men generelt liker jeg å lese (les: se) i blader, så dersom jeg ikke hadde kjent frisøren min hadde jeg nok sikkert valgt blader fremfor skravling. ← Samme her
Silketråden Skrevet 23. januar 2007 #17 Skrevet 23. januar 2007 Jeg liker også å lese blader når jeg er hos frisøren, mest for å få tiden til å gå - det er så kjeedeelig! Jeg ser ikke på det som "dull" i det hele tatt, jeg vil bare bli ferdig og gå ut med min nye frisyre Er selvfølgelig hyggelig og prater litt hvis h*n spør om noe, har ikke noe imot å prate med frisøren men vi har egentlig ikke så mye å snakke om
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. januar 2007 #18 Skrevet 23. januar 2007 Jeg går bare til frisøren to ganger i året ca, så har ikke utviklet noe nært forhold til frisøren min. Så sitter bare og leser, og tidvis forhører meg om vågale muligheter for håret mitt som jeg aldri tør å sette ut i livet.
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #19 Skrevet 23. januar 2007 Både og - jeg går ikke til fast frisør, så kjemien varierer litt, og jeg pleier ikke å ta initiativ til skravling. Men noen frisører har jeg hatt hyggelige samtaler med. Pleier ikke lese magasiner, da tenker jeg at jeg hadde sittet skeivt og feil med hodet, så jeg sitter heller og stirrer tomt inn i speilet og later som jeg følger med...
linky Skrevet 23. januar 2007 #20 Skrevet 23. januar 2007 Leser. Har ikke en fast frisør, og synes "Hva jobber du med/ hvor bor du"-samtaler er litt slitsomt. Vil bli dullet med i stillhet! ← Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå