Jens Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 http://www.skoringen.no/skofus/ eller har dere noen andre forslag til nye vinterstøvler til gutten min på snart 2 år?
brumma* Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Det er Skofus støvelen. ← Vet ikke hvordan jeg rotet meg inn her (har ingen barn og vet lite om barnestøvler), men det var flere varianter som het Skofus. Høyreklikk på bildet av den støvelen du mener og trykk "copy image location", og så legger du ut linken. Det skal funke. Er det denne?
Nicky B Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Har ingen erfaring med SKOFUS annet enn at frøkna på snart 2 år ikke syns de var noe stas å sette på seg. Jeg syns de var litt kjelkete å få på foten, så jeg valgte et par fra KAVAT. Hjemmeside her Modellen vi valgte er artikkel 2756 og jeg er kjempefornøyd. Det ser ut til at noen har virkelig tenkt på hva det vil si å sette sko på barneføtter når de designet denne skoen. Skoen er fin å sette på små føtter som gjerne krøller seg litt og er god og varm. Den er også laget spesielt med tanke på det skandinaviske klimaet. I barnehagen er det flere andre som har kjøpt den til sine barn og er like fornøyd som det jeg er.
Jens Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. januar 2007 Vet ikke hvordan jeg rotet meg inn her (har ingen barn og vet lite om barnestøvler), men det var flere varianter som het Skofus. Høyreklikk på bildet av den støvelen du mener og trykk "copy image location", og så legger du ut linken. Det skal funke. Er det denne? ← Nei, den høyere varianten, men takk for engasjementet!
Jens Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. januar 2007 Har ingen erfaring med SKOFUS annet enn at frøkna på snart 2 år ikke syns de var noe stas å sette på seg. Jeg syns de var litt kjelkete å få på foten, så jeg valgte et par fra KAVAT. Hjemmeside her Modellen vi valgte er artikkel 2756 og jeg er kjempefornøyd. Det ser ut til at noen har virkelig tenkt på hva det vil si å sette sko på barneføtter når de designet denne skoen. Skoen er fin å sette på små føtter som gjerne krøller seg litt og er god og varm. Den er også laget spesielt med tanke på det skandinaviske klimaet. I barnehagen er det flere andre som har kjøpt den til sine barn og er like fornøyd som det jeg er. ← Det er denne skoen han allerede har, men han liker dem ikke. Trenger noe som er litt mykere og høyere.
Jens Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 Fritidsproblemer jeg? Neeeeeei.......... ←
Tusenfryd Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 Anbefaler gode gammeldagse Nesnalobber. Bare vær raus med størrelsen.
Wildy Skrevet 23. januar 2007 #11 Skrevet 23. januar 2007 Har ingen erfaring med SKOFUS annet enn at frøkna på snart 2 år ikke syns de var noe stas å sette på seg. Jeg syns de var litt kjelkete å få på foten, så jeg valgte et par fra KAVAT. Hjemmeside her Modellen vi valgte er artikkel 2756 og jeg er kjempefornøyd. Det ser ut til at noen har virkelig tenkt på hva det vil si å sette sko på barneføtter når de designet denne skoen. Skoen er fin å sette på små føtter som gjerne krøller seg litt og er god og varm. Den er også laget spesielt med tanke på det skandinaviske klimaet. I barnehagen er det flere andre som har kjøpt den til sine barn og er like fornøyd som det jeg er. ← KAVAT er jo geniale! Vi har sverget til de i mange år, men det synger på siste verset nå. I år er det bare litj-jenta ...eh.. kanskje ikke så liten når hun er ni ,men...som har, skoene går ikke lengre enn størrelse 37 og størstejenta trenger 39...
Skrållan Skrevet 23. januar 2007 #12 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har faktisk jobbet i en Skoringen-butikk, og da jeg jobbet der merket jeg fort at foreldrene generelt var veldig fornøyd med Skofus-sko, det være seg vanlige vintersko/støvler eller termostøvlene. Flere kom tilbake år etter år, og kjøpte nye sko til barna etterhvert som de vokste. Har riktignok ikke prøvd dem selv enda, min lille tulle er bare 3,5 mnd. Men når hun blir eldre, kommer hun til å traske rundt i Skofus-sko, det er sikkert!
momo Skrevet 23. januar 2007 #13 Skrevet 23. januar 2007 Må bare si at jeg og elsker Kavat skoen, synes de er bare helt fantastiske. Skofus har jeg ingen erfaring med.
Nightingale Skrevet 23. januar 2007 #14 Skrevet 23. januar 2007 KAVAT eller Bundgaard. Begge merker selges på majorstua på Agnar Hagen (ved Zara der).
Cilla Skrevet 23. januar 2007 #15 Skrevet 23. januar 2007 Vi kjøper ofte Skofus sko og er kjempefornøyd med de. Men er usikker på om de vinterskoene til Skofus er varme nok til kjempekalde vintre (vi har sjelden kaldere enn -3 her), jeg stiller mer krav til at det holder vannet ute og det har ihvertfall våres sko gjort.
Cilla Skrevet 23. januar 2007 #16 Skrevet 23. januar 2007 Våre ser omtrent slik ut http://www.skoringen.no/skokatalog/skoring.../5636500968.jpg
Gyda Skrevet 24. januar 2007 #17 Skrevet 24. januar 2007 Hadde sånne sko til minstemann i fjor. Han var da ca 1,5 år gammel og var mye i ro i sneen. Vi bor i Finnmark - og skoene holdt føttene gode og varme - brukte ullsokker i tillegg. Et tips: du får verdens varmeste ullsokker hvis du bruker alpakka eller lamaullgarn. Mye varmere enn vanlig saueull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå