Indira Skrevet 16. februar 2003 #1 Skrevet 16. februar 2003 Fått anbefalt en dagkrem fra dette merket, men fikk aldri vite hvor jeg kunne kjøpe dette. Er det noen som er kjent med dette merket? Er det bra? Og hvor kjøpes det??
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2003 #2 Skrevet 16. februar 2003 Tror nok du mener dr. hauschka. På denne siden kan du kjøpe/lese mer om produktene: http://www.houseofnature.no Har ikke prøvd produktene selv. Jeg tror også du får tak i produktene i noen helsekostforretninger.
super Skrevet 16. februar 2003 #3 Skrevet 16. februar 2003 Hei! Dr. Hauschka får du kjøpt på Helios Helsekost.. Jeg har Rose Cream. Den virker altfor fet i begynnelsen, men den er deilig etterpå.. Jeg fikk en frisk glød og har ikke lenger tørr hud, og har heller ikke fått kviser
ivanka Skrevet 16. februar 2003 #4 Skrevet 16. februar 2003 du får disse produktene på de fleste sunkost helsekostbutikker. de er gode, og veldig rimelige i forhold til kvaliteten.
Gjest Nicki Skrevet 17. februar 2003 #5 Skrevet 17. februar 2003 Har nettopp kjøpt meg den dagkremen, Rose cream. Synes den er god. Den er litt fet så den må tørke inn noen minutter, før man evt tar på sminke. Jeg kjøpte den i en helsekostbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå