Gjest miss elli Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 jeg har etter eksen min (som var utro, en løgner osv) datet noen gutter. det har aldri blitt noe av med disse, men man må vel igjennom noen dates før man kysser prinsen. nå har jeg imidlertidig møtt en fyr jeg har vært på date med to ganger. hitil har han vist meg et veldig godt inntrykk. vi er ikke på kjærestestadie eller noe. vi bare flørter, har holdt hender og gitt hverandre en klem. nå har han dratt til spania i en uke med to kamerater. og jeg blir så paranoid. så paranoid at han skal glemme meg, ikke syntes jeg er spennende når han kommer tilbake, at jeg ikke skal få en sms-melding han sa han skulle sende meg i fra spania bare for å fortelle om hvordan han hadde det der. dagen før han dro hadde han vært oppe i nesten et døgn pga jobb. snakket litt med han da dagen før ahn dro og han virket veldig surrete og tok ikke "ordentlig" farvel. dvs: en flørtete farvel-måte (sorry for kronglete forklaring). sa mer: hade, god tur, og ikke noe mer enn det. jeg har vel ingen grunn til å forvente en: "ååå hade bra vennen savner deg"-sms egentlig, eller? jeg ønsker jo det, men vi har jo bare datet to ganger på en uke. kanskje litt tidlig å tenke sånn. er jeg bekymret uten grunn og er jeg litt paranoid nå?
Gustenpus Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Ja du er bekymret uten grunn og paranoid Etter kun to dater bør du senke forventningsnivået en god del. Slapp av og kos deg med å bli kjent med ham, dersom det blir dere får du nok av anledninger til å plage ham med bekymringer Ingen grunn til å forvente et langt, lidenskaplig favel. Det er jo ikke sikkert han er forelsket i deg engang, eller interessert i å møte deg mer? Samtidig kan det jo hende at han er kjempeinteressert, men etter to dater behøver overhodet ikke det vise seg i hvordan han sier hadet før han drar på tur med gutta. Det er overhodet ingen grunn til å begynne å analysere oppførsel etter to dater. Slapp av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå