Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folks..

noen som vet hvor man får kjøpt gode løsvipper og liiim? har prøvd to forskjellige merker på parfymeri,men limet er jo ikke no bra?? dessuten er d så lite i hver tube... noen som har noe erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei folks..

noen som vet hvor man får kjøpt gode løsvipper og liiim? har prøvd to forskjellige merker på parfymeri,men limet er jo ikke no bra?? dessuten er d så lite i hver tube... noen som har noe erfaring?

Synes det er mer enn nok lim i disse tubene jeg, bruker nesten ingenting av limet. Har prøvd H&M sine - de er crap, og to merker fra Vita (bl.a. Depend) - de er mye bedre og limet sitter bedre også.. selv om de koster litt mer! Det viktigste er å klippe de til slik at de passer øyelokket, hvis de er for lange stikker de noe sinnsykt og "spretter" opp i limingen :sjenert:

Skrevet

Takk for svar:) var på parfymeriet og ble tilbudt ikke hele vipper,men bare *hva ska jg si* småvipper/punktvipper man satt litt her og der på øyelokke,prøvde de..og de falt jo av en etter en:S...

tror d da er bedre med en hel rad vipper som henger sammen,..

men vita..får gå å se der da kanskje:) får de ik helt til å se ekte og ordentlig ut jeg da.. de går liksom ikke helt inn til vipperoten.. :sur:

Skrevet

Jeg bruker den rosa pakken med vipper fra H&M, de er helt perfekte for meg..oppi pakken er det et par øyenvipper og en tube lim.

Men husk, er du nybegynner er det mye kluss i begynnelsen uannsett.. Dyrere, lengre vipper finner du på Visage Make up store i Oslo..

Skrevet
:forvirret: Hmm.okej..får gå å se på hennes og mauritz og vita jeg da.. så vanskelig når d er forskjellig fra person til person.. åh
Skrevet (endret)

Modelco`s punktvipper skal være veldig bra! Ellers har jeg bare prøvd de rosa fra H&M jeg også :) Men Modelco sine gir nok et helt utrolig resultat om man får dem riktig på, det skal jeg prøve neste gang :)

Endret av GoldenGlow
Skrevet

Ja, de i den rosa pakkn..de jg prøvd og fikk anbefalt se..synse verken limet eller vippene satt jeg..men vanskelig å sette på punktvipper helt inne i roten,får jeg de satt på så står de helt skjevt og rart..blæ..

tror d er jeg som må øve meg!.. men de sitter innmari dårlig,d ska de ha

Skrevet
Ja, de i den rosa pakkn..de jg prøvd og fikk anbefalt se..synse verken limet eller vippene satt jeg..men vanskelig å sette på punktvipper helt inne i roten,får jeg de satt på så står de helt skjevt og rart..blæ..

tror d er jeg som må øve meg!.. men de sitter innmari dårlig,d ska de ha

Kjempe vanskelig å sette dem på selv ja! :ler: Litt lettere med hjelp av ei venninne som kan det eller noe, der er jeg heldig! :)

• 1 år senere...
Skrevet

Det er det samme hvor du kjøper vippene, men den beste limen får du på Visage i Oslo - den heter Duo og er meget bra; vippene sitter som et skudd

Skrevet

Har aldri brukt løsvipper før.. Kan man bruke vippetang på de, eller faller de av da? Eller er det kanskje ikke behov for det? Jeg bruker nemlig vippetang på mine egne vipper. Må det, for de har ikke noen naturlig svai over hodet :sukk:

Og, tar man på mascara på egne vipper først, eller på alt etterpå? Har ihvertfall skjønt at jeg ikke bør gå på HM og handle de da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...