Gå til innhold

på en fest

Fremhevede innlegg

Gjest mainnen
Skrevet

Helt enig Mod. Synes jeg har fått mange usakelige kommentarer her.

Godt det finnes en fornuftig kvinne her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Men som begynner å bli tynnhåret/miste hår er et såpass alminnelig syn at det ikke er noe jeg kunne finne på å glo på , for å si det sånn. SÅ det var nok en helt annen grunn til at hun kikket ekstra mye på deg.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Eg legg alltid merke til håret, liker langt og tjukt hår på menn... Prøver å jobbe med saka, og lære å like menn med lite hår, og det hender eg øver meg litt med å sjå (og kanskje ufrivillig stirre?) på menn som byrjar miste håret. For å lære meg at det kan vere greitt med kort og lite hår, og sjå det positive med det, og dermed utvide horisonten og marknaden litt... Det er så sjeldan å sjå menn med langt og mykje hår  :tristbla:

Men eg kjenner mange som synest det er sexy med menn med lite hår (det å vere skalla er jo biologisk eit teikn på mykje testosteron, så det er nok ikkje utan grunn!)  ;)

Men hæ? Hvorfor prøver du det? En kan ikke behage verden hele tiden, og det bør hårløse menn respektere, at du ikke liker dem! :tunge1:

Skrevet

Min mann begynner å miste håret. Men han er ganske ettertraktet selv om. Elsker han like mye jeg :klem: og ikke minst blir like tent på han.

Skrevet

Jeg synes at menn med millimetersveis er utrolig barske. Uansett om de har hår på hele hodet, eller er skallet oppå. Lekkert! I den grad jeg snur meg etter menn på gata (den tøffeste mannen har jeg jo hjemme), er det etter menn nesten uten hår.

Menn med komplekser, deriomot, er ikke spesielt attraktivt. Tror du heller bør fokusere på å gjøre noe med innstillingen din, enn på håret.

Skrevet
når dere er på fest legger dere my merke til håret på de mannlige deltakerne da? Når jeg var på fest så var det en jente som så på meg hele tiden men jeg turde ikke å gjøre noe pga hårtapet.

Kanskje hun bare så på hårtapet mitt.

Du SPØR, vi jenter SVARER. Hvorfor da kommentere en etter en med krasse utsagn? Du fortjener ikke svar i det hele tatt, skjønner ikke hvorfor jeg gidder. Men provosere er du god til. :frustrert:

Skrevet
Å shit.

Dama stirret tydeligvis ikke på håret, men holdt øye med rasshølet med den fiendtlige holdningen som stod der borte, slik at hun kunne ta beina på nakken hvis han skulle finne på å nærme seg.

:ler: Jeg sier meg enig.

Skrevet

Hvorfor denne intetsigende tittelen på tråden? Den sier jo ingen ting om det som ønskes diskutert.

Gjest nesten flintis
Skrevet

Jeg har lite hår. Hadde mye før.

Men det går i grunnen bra. Jeg tok fruen i går, og da kom hun fire ganger. :sjarmor:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ja men, gratulerer da vel.

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hvilket hår en mann har, så lenge man liker resten?? Man må jo godta "hele pakken".

Gjest mannmedsmak
Skrevet

du kan bare ta det med ro, mainnen. håret ditt er ikke noe problem. hvis du selv ikke er komfortabel med det, eller deg selv, plukker damer opp de vibbene med én gang, og DA er det et problem. utseende på en kar teller vissnok ikke mer enn 20% for damer. Det er resten av pakka som er det essensielle. hvis du er ukomfortabel med håret ditt, få en frisør til å gi deg en stilig frisyre du kan fikse selv, eller bare barbere hodet.

Gjest mainnen
Skrevet

Velvel, ble ikke noe på meg i helga hvertfall. Var på fest og var mye damer der, men desverre, på grunn av hårtapet sviktet motet. Ikke noe høne på meg nei.

Problemet er egentlig, hvor pene damer skal jeg satse på? Hvilken skala skal jeg legge meg på liksom. Skal jeg gå etter de middels pene, de litt småstygge?? Eller kanskje de som er litt tykke til og med? :tristbla:

Til helgen er det fest. Noen tips til hvordan få høne...Skal kjøpe nytt undertøy da..

Skrevet

Stakkars deg, har du tynt hår du da. :troest:

Hva slags undertøy skal du kjøpe? Hvis du har tynt hår blir det sikkert fint med en lang bokser. :)

I det minste hvis du har noe å fylle den med. Noe må jo veie opp for det manglende vettet hvis du skal få noe napp vettu. ;)

Skrevet
Stakkars deg, har du tynt hår du da.

Hva slags undertøy skal du kjøpe? Hvis du har tynt hår blir det sikkert fint med en lang bokser. 

I det minste hvis du har noe å fylle den med. Noe må jo veie opp for det manglende vettet hvis du skal få noe napp vettu.

Har jo bra med vett jeg da. Er ikke dum for å si det sånn. Har du noen tips da?

Skrevet

Bytt ut vett med høflighet da.

Skrevet (endret)
Herregud så mange klisjéaktige svar det var i denne tråden. Kvinner må bare være dumme i hodet.

Nei. Det er følsomhet for DHT som er en årsak arvelig betinget hårtap.

Selfølgelig blir gutter mindre kjekke og interessante hvis de begynner å miste håret når de nettopp er ferdig med puberteten. Har du noen anelse over hvor overfladiske og ondsinnende jentunger på den alderen kan være?

Jave, må jeg kjøpte meg nye sko og? Må vel kjøpe en av disse spisse designerskoene til 3000 som alle de sleske sjarmørene med sitt lange blonde hår går rundt med.

Hør her da. Hårtap kan utarte seg på forskjellige måter. Jeg har desverre den type hårtap at håret tynnes gradvis over hele issen. Hvordan holder man et slikt type hårtap "velstelt og frisert" er meg en gåte. Jeg har selvsagt milimeterklipp. Selv om jeg ikke liker det.

Jeg hater utseende mitt.

Når puppene henger og uteseende ditt er famlet vil du nok lære å like det. Hvis ikke puppene henger allerede da.

Jeg tror nok personligheten din er et større problem enn hårtapet, vennen. :ler:

Endret av Trille
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Selv synes jeg millimetersveisen er fin. Jeg er en svært attraktiv og pen jente og kan så og si velge på øverste hylle, og faktisk jeg går ofte for menn med lite hår og millimetersveis. Det er absolutt ikke håret (eller magelen på hår) som gjør at det ikke blir noe fitte på deg. Det finnes selvsagt mindre pene menn uten hår, men poenget er at det finnes mange dritkjekke menn uten også.

Et tips for å få seg noe er å prøve og framstå som en sympatisk fyr. Oppfører du deg mot potensielle sexpartnere som du oppfører deg her er årsaken til manglende pulings ganske åpenbar. Ingen liker å bli kalt eller fremstilt som dumme.

Gjest Gjest
Skrevet

det er kun på Donald Trump, Carl I. Hagen og han Hedstrøm jeg har sett håret før jeg har fått med meg mannen.... m.a.o. håret er vanligvis ikke det jeg først merker meg....

Om en kvinne/jente ikke finner deg interessant pga. håret, da fortjener hun deg ikke. Personligheten ligger ikke i håret.....heldigvis.

hilsen kråkereiret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...