Gjest mainnen Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 når dere er på fest legger dere my merke til håret på de mannlige deltakerne da? Når jeg var på fest så var det en jente som så på meg hele tiden men jeg turde ikke å gjøre noe pga hårtapet. Kanskje hun bare så på hårtapet mitt.
Colargol Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Om jeg legger merke til noen, så ser jeg jo på hele personen, klær, ansikt, sko, hår -alt! Jeg har mine "kriterier", andre har sine! Kjenner gutter som fikk høye viker ol. allerede i 19-20års-alderen, men de blir jo nødvendigvis ikke mindre kjekke, intressante av den grunn!
Pail Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Tenker ikke over at mannen har lidd av hårtap og/eller lange viker.. Legger ikke merke til det så lenge håret er velstelt og frisert :-) .. MEN... dersom vedkommende har hentesveis ser jeg det svært tydelig og hentesveis er ikke noe pent!!!! Kanskje var jenten litt interessert i deg?
Bigitte Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 når dere er på fest legger dere my merke til håret på de mannlige deltakerne da? Når jeg var på fest så var det en jente som så på meg hele tiden men jeg turde ikke å gjøre noe pga hårtapet. Kanskje hun bare så på hårtapet mitt. ← Hvis jeg driver og ser på en fyr hele kvelden, så er det fordi jeg er interessert i ham på et eller annet vis. Tror nok ingen gidder å se på en person hele kvelden fordi de synes det er noe galt med håret til vedkommende.
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har en liten fetisj på fyrer som mister håret - vel og merke om de har vett til å klippe seg kort-kort. Prøver de å skjule hårtapet med å gre håret over issen er det en svær turn-off - millimetersveis ser derimot veldig macho ut, uansett hvor mye hår man mister Kanskje jenta som kikket på deg også tenker sånn?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Så lenge du ikke ser ut som han her eller noe slikt tviler jeg på at det var negativt at hun så på deg hele kvelden Om det går, klipp deg kort og stell det du har igjen, eller så tar du barbermaskina og gjørt kort prosess. De fleste kler faktisk millimeterklippen helt greit, etter litt tilvenning
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har fetish for afroer og dreads, så jeg hadde nok lagt merke til det. Men det har vel ikke noe å si, alle har forskjellig smak
Gjest Fresh Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Hvis jeg møtte deg på fest og sveisen din så helt vanvittig ut ville jeg prøvd å la være å se på deg, og iallefall ikke glane i din retning ustanselig.
Corine Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Hun likte deg nok Tror ikke jenter orker å bruke så mye tid på å se på en mann de ikke liker. OG hårtap bryr jeg meg absolutt ingenting om.....
Badlands Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Eg legg alltid merke til håret, liker langt og tjukt hår på menn... Prøver å jobbe med saka, og lære å like menn med lite hår, og det hender eg øver meg litt med å sjå (og kanskje ufrivillig stirre?) på menn som byrjar miste håret. For å lære meg at det kan vere greitt med kort og lite hår, og sjå det positive med det, og dermed utvide horisonten og marknaden litt... Det er så sjeldan å sjå menn med langt og mykje hår Men eg kjenner mange som synest det er sexy med menn med lite hår (det å vere skalla er jo biologisk eit teikn på mykje testosteron, så det er nok ikkje utan grunn!)
Gjest mainnen Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Herregud så mange klisjéaktige svar det var i denne tråden. Kvinner må bare være dumme i hodet. Men eg kjenner mange som synest det er sexy med menn med lite hår (det å vere skalla er jo biologisk eit teikn på mykje testosteron, så det er nok ikkje utan grunn!) Nei. Det er følsomhet for DHT som er en årsak arvelig betinget hårtap. Kjenner gutter som fikk høye viker ol. allerede i 19-20års-alderen, men de blir jo nødvendigvis ikke mindre kjekke, intressante av den grunn! Selfølgelig blir gutter mindre kjekke og interessante hvis de begynner å miste håret når de nettopp er ferdig med puberteten. Har du noen anelse over hvor overfladiske og ondsinnende jentunger på den alderen kan være? Om jeg legger merke til noen, så ser jeg jo på hele personen, klær, ansikt, sko, hår -alt! Jeg har mine "kriterier", andre har sine! Jave, må jeg kjøpte meg nye sko og? Må vel kjøpe en av disse spisse designerskoene til 3000 som alle de sleske sjarmørene med sitt lange blonde hår går rundt med. Tenker ikke over at mannen har lidd av hårtap og/eller lange viker.. Legger ikke merke til det så lenge håret er velstelt og frisert :-) .. Hør her da. Hårtap kan utarte seg på forskjellige måter. Jeg har desverre den type hårtap at håret tynnes gradvis over hele issen. Hvordan holder man et slikt type hårtap "velstelt og frisert" er meg en gåte. Jeg har selvsagt milimeterklipp. Selv om jeg ikke liker det. Jeg hater utseende mitt. Eg legg alltid merke til håret, liker langt og tjukt hår på menn... Prøver å jobbe med saka, og lære å like menn med lite hår, Når puppene henger og uteseende ditt er famlet vil du nok lære å like det. Hvis ikke puppene henger allerede da. Endret 9. april 2007 av Trille
Cognizance Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Kvinner må bare være dumme i hodet. ← Der har du nok helt rett. Hva skal man egentlig med dem! Heldig du er, som slipper å ha damer siklende over deg, bare på grunn av litt hårmangel. Hmm kansje jeg skal ta å skinne meg! Men det blir muligens ikke helt det samme?
Gjest Pax Skrevet 25. januar 2007 #13 Skrevet 25. januar 2007 Hvorfor svarer du så slemt? Det er adskillig verre enn mangel på hår. Men jeg forstår at det er et et følsomt tema for deg. Ja, jeg legger merke til det om mannen har lite hår. Men om jeg fant han tiltalende, ville jeg ikke det være noen hindring. Hva med deg selv? Ville det hindret deg om dama hadde bare en pupp, f.eks?
Gjest mainnen Skrevet 25. januar 2007 #14 Skrevet 25. januar 2007 Hvorfor svarer du så slemt? Det er adskillig verre enn mangel på hår. Men jeg forstår at det er et et følsomt tema for deg. Ja, jeg legger merke til det om mannen har lite hår. Men om jeg fant han tiltalende, ville jeg ikke det være noen hindring. Hva med deg selv? Ville det hindret deg om dama hadde bare en pupp, f.eks? ← Ja.
Gjest Pax Skrevet 25. januar 2007 #16 Skrevet 25. januar 2007 Det er ikke håret som er problemet, i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2007 #17 Skrevet 25. januar 2007 Jo, det er det. Hater milimeterseveisen.
Dagoberta Skrevet 25. januar 2007 #18 Skrevet 25. januar 2007 Jo, det er det. ← Nei. Håret er det lite å gjøre med, men det ville sikkert vært lettere for deg å få venner om du jobbet litt med holdningene dine.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. januar 2007 #19 Skrevet 25. januar 2007 Å shit. Dama stirret tydeligvis ikke på håret, men holdt øye med rasshølet med den fiendtlige holdningen som stod der borte, slik at hun kunne ta beina på nakken hvis han skulle finne på å nærme seg.
Scorpina Skrevet 25. januar 2007 #20 Skrevet 25. januar 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer. Hold en hyggelig tone selv om man ikke nødvendigvis er enig med hverandre! Scorpina (mod)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå