Boyah Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor er det sånn at alle jenter som man liker er sammen med en eller annen taper som ikke tar godt nok vare på dem? Og hvorfor skjønner ikke jentene dette selv!? Jeg blir så oppgitt jeg ass, faen.. Og det er ikke bare jeg som opplever det her, det er alle andre jeg kjenner også.. hva er galt med jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er fordi man ser bare det man vil se når man er forelsket! Dessuten er nok ikke jentene klar over hvordan guttene egentlig er, for gutter har en tendens til å være svært "pusete" når de er alene med kjærestene sine. Og mange jenter liker "badboys" fordi de tror de kan omvende dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allover Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Smiler godt for meg selv her jeg sitter nå. Meget interessant tråd det her... har lurt på akkurat dette så mange ganger selv også.. Hmmm.. hva skal man si? Jeg tror nesten jeg må innrømme at de jeg opp igje nnom livet har vært mest interessert i, er de som har vært vanskelige å "få tak i". Kanskje de som har såpass mange andre baller i lufta at jeg har måttet stå på litt for å få oppmerksomheten. En utfordring til meg. Har tenkt på at dette bare er en naturlig kjemi mellom mennesker jeg da.. Kjemi, balansegang.. likevekt.. osv. Enten er dama på høyden, og mannen litt "nede", eller omvendt. Ofte... Fikk ikke helt frem med ord min mening her men jeg kommer tilbake. Hehe.. moro å høre at dere gutter tenker over dette også. Hva irriterere dere da? Siden du sier du har snakket med flere om dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. januar 2007 #4 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Og hva er galt med dere menn (eeeh, gutter mener jeg)? Ganske mange jenter legger av seg den type gutter. Vi vokser det av oss. Burde i allefall. Jeg har heldigvis gjort det og du burde finne ei som har lagt i fra seg "badboys" også. Endret 31. januar 2007 av Frøken Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 31. januar 2007 #5 Del Skrevet 31. januar 2007 Dessuten er nok ikke jentene klar over hvordan guttene egentlig er, for gutter har en tendens til å være svært "pusete" når de er alene med kjærestene sine. Og mange jenter liker "badboys" fordi de tror de kan omvende dem... ← Kjedelig for sånne jenter som tror det da. Kunne de ikke heller sikte for en som de vet vil behandle dem bra? Tror ikke man kan forandre sånne gutter. De får egentlig bare være sånn og finne likesinnede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 31. januar 2007 #6 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvorfor er det sånn at alle jenter som man liker er sammen med en eller annen taper som ikke tar godt nok vare på dem? Og hvorfor skjønner ikke jentene dette selv!? Jeg blir så oppgitt jeg ass, faen.. Og det er ikke bare jeg som opplever det her, det er alle andre jeg kjenner også.. hva er galt med jenter? ← Fordi de er mer tiltrukket av den aktuelle fyren enn av mange andre fyrer, som f.eks deg. Det er noe spesielt med din egen smak også hvis du bare liker jenter som er sammen med badboys, for det er det faktisk et fåtall av jenter som er Det er ikke alle gutter som har innsett hvor fantastisk jeg er heller, men jeg går ikke rundt og tror at de er feilvare i hodet av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 22. februar 2007 #7 Del Skrevet 22. februar 2007 Det er ikke alle gutter som har innsett hvor fantastisk jeg er heller, men jeg går ikke rundt og tror at de er feilvare i hodet av den grunn ← så utrolig bra sakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 22. februar 2007 #8 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) - Endret 16. april 2008 av vixen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå