JallaJalla Skrevet 3. februar 2007 #21 Skrevet 3. februar 2007 Takk Isadora, da skal jeg kreve en henvisning når jeg er hos legen neste gang
Isadora Skrevet 3. februar 2007 #22 Skrevet 3. februar 2007 Gjør det du Jalla Jalla. Man skal ikke gå med unødvendig mye smerter i mange år mener nå jeg. Min klinikk er bare super på kundevenlighet og er kjempeflinke. Og man kan ringe hvis man lurer på noe. Jeg er så imponert over den fine behandlingen jeg har fått der. Og nå gleder jeg meg skikkelig til å få redusert og løftet puppene. Når man får dekket reduksjon så får man også dekket brystløft... så man får jo så fine pupper i etterkant. Lykke til!
JallaJalla Skrevet 3. februar 2007 #23 Skrevet 3. februar 2007 Kan jeg spørre om hvilken klinikk det er du har vært hos ?
Isadora Skrevet 3. februar 2007 #24 Skrevet 3. februar 2007 Det kan du Jeg har vært på colosseum og de er så hyggelige mot pasientene sine. Og jeg er en pingle når det gjelder narkose - men anestisilegen var en knupp og roet meg fort ned. Jeg hørte tilfeldigvis om denne klinikken og søkte på bukplastikk. Der fikk jeg verdens hyggeligste kirurg og han var så hyggelig. Det var ikke tvil engang om at jeg skulle ha dette dekket. Mange års kiropraktor timer osv. Fikk ja med engang.
Isadora Skrevet 3. februar 2007 #26 Skrevet 3. februar 2007 Ingen årsak Håper du får hjelp . Det er ikke noe særlig å gå rundt med digre pupper. Vondt som fy. Og ikke minst vanskelig å finne BH til en fornuftig pris.. man må jo ha dyre BH for å få god støtte. Gleder meg til å kunne kjøpe normale BH jeg. Det blir litt av en forskjell. Og ikke minst fine små topper. Nå får jeg de fint rundt midja.. men det stopper helt opp rundt puppene. Lurer på hvor disse glamor modellene finner toppene sine jeg.... for de har jo ofte store pupper. Jeg har iallefall problemer med å finne tettsittende gensere og jakker sånn som jeg er nå
Gjest Pax Skrevet 3. februar 2007 #27 Skrevet 3. februar 2007 En tanke som slo meg: ( ) Går det an å få igjen penger på skatten for utgifter til BH, tror dere? Bruker 65G selv, og BH i rett størrelse med bra komfort og støtte koster flesk. Skal høre med legen, tror jeg.
Isadora Skrevet 3. februar 2007 #28 Skrevet 3. februar 2007 Tror nok ikke det gitt.. men hadde det gått an så hadde jeg blitt dritglad. Jeg betaler også flesk for mine BH .. man kan liksom ikke bruke hva som helst med sånne store pupper. Nå skal jeg ikke kjøpe en eneste BH før jeg er ferdig operert Etter operasjonen må jeg visst gå med en spesialBH noen uker før jeg kan boltre meg vilt i undertøysavd. Si fra hva legen sier da
Gjest Valkyrja Skrevet 3. februar 2007 #29 Skrevet 3. februar 2007 huff ja, kjenner til problemet selv. Har gått ned 13 kilo de site 8 mnd. men brystene er like store som de var før.....og like plagsomme. (...rart) Men hvis du går til fastlegen din, så er det mulighet for å få henvisning til brystreduksjon, dvs hvis tyngden på brystene plager deg mye i hverdagen, og da får du all kostnad ved operasjon dekket av trygdekontoret + sykmelding etterpå, siden det ikke BARE er en kosmetisk operasjon. Tenker selv å få dem redusert etter å ha gått ned noen flere kilo, lei av smerter i rygg/skulder, kosbare BH'er og det å ikke finne noen klær som passer.
Donpedro Skrevet 3. februar 2007 #30 Skrevet 3. februar 2007 Fastlegen min har hevdet at jeg er kandiat for brysreduksjon men at jeg bør vente til jeg er ferdig med å få barn med tanke på amming. ← Dette er jo et valg man bør ta selv, mener jeg, bare man setter seg inn i problemstillingen. Noen kan amme helt fin, noen kan amme litt og må supplere med flaske, og noen kan ikke amme. Så får man jo selv vurdere hvor vondt man har.
Salial Skrevet 3. februar 2007 #31 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fatter ikke hvordan dere kan ha så smal omkrets rundt kroppen og så store pupper???? Omkrets på 65-70 og cupstørrelse på ff og gg. Trodde ikke det ver mulig. Hvor finner dere bher i de størrelsene?
Devana Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #32 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fatter ikke hvordan dere kan ha så smal omkrets rundt kroppen og så store pupper???? Omkrets på 65-70 og cupstørrelse på ff og gg. Trodde ikke det ver mulig. Hvor finner dere bher i de størrelsene? ← Det er mulig..Vet det høres dumt ut, men sånn er det. Kjøper DYRE bh'er på LaLina i Oslo, eller figleaves.com, bravissimo.com, brastop.com osv..De er så klart dyrere pga målene.
Salial Skrevet 3. februar 2007 #33 Skrevet 3. februar 2007 Huff, sikkert ikke så greit... Lykke til med brystreduksjonen
Isadora Skrevet 3. februar 2007 #34 Skrevet 3. februar 2007 Det er mulig..Vet det høres dumt ut, men sånn er det. Kjøper DYRE bh'er på LaLina i Oslo, eller figleaves.com, bravissimo.com, brastop.com osv..De er så klart dyrere pga målene. ← Akkurat der jeg også kjøper mine BH det... LaLina altså. Kjempefine BH og god støtte.. men jammen blir det dyrt i lengden. En BH koster jo 500-600 kroner. Blir godt å kunne kjøpe BH til litt rimeligere priser.
Gjest Pax Skrevet 3. februar 2007 #35 Skrevet 3. februar 2007 Jeg fatter ikke hvordan dere kan ha så smal omkrets rundt kroppen og så store pupper???? Omkrets på 65-70 og cupstørrelse på ff og gg. Trodde ikke det ver mulig. Hvor finner dere bher i de størrelsene? ← Det er fult mulig. Jeg har smal rygg og store pupper. Men man må i spesialbutikk. Finner ikke rett størrelse på HM eller Lindex.
Gjest Blondie65 Skrevet 3. februar 2007 #36 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har to venninner som begge har tatt brystreduksjon og er svært fornøyde med det. Den ene av dem har ammet etter brystreduksjonen også. Med den størrelsen (hadde aldri hørt om dobbel G før denne tråden) kommer det ikke til å bli noe problem å få det dekket, men det kan være kirurgen ber deg ta av noen kilo først. Jeg mister ca 5 cm i omkrets og ca 1 cup pr 10 kg - men jeg tror dette er svært individuelt. Siden du er ganske smal der oppe (omkrets) utover selve bysten tror jeg ikke du vil få så voldsom reduksjon av å miste vekt. Den ene venninnen min er nå en lykkelig c-cup (hennes ord ...!).
Grendel Skrevet 4. februar 2007 #37 Skrevet 4. februar 2007 Må bare si meg enig i hun som sa at det er viktig å gå ned før et reduksjon, men også å holde vekten etterpå. Holder man ikke vekten etter reduksjonen, men går opp igjen, vokser puppene også, og da har man jo kastet pengene rett ut av vinduet..
NovaFlare Skrevet 4. februar 2007 #38 Skrevet 4. februar 2007 For 5 år siden så gikk jeg ned 15 kilo, men jeg gikk ikke ned i bh-størrelse faktisk.
Isadora Skrevet 4. februar 2007 #39 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har som sagt gått ned til normalvekt iflg BMÌ før bukplastikken og nå puppereduksjonen. Jeg ga det en sjanse for å se om puppene mine minket...men det gjorde de ikke i det hele tatt. Ikke en cm forsvant over puppene - jeg målte hele tiden. Så det skal bli meg en glede å få bort noe av de nå. Må si jeg gleder meg stort
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #40 Skrevet 13. februar 2007 Hei Jeg tok brystreduksjon for snart 13 år siden... Var bare 19, men sterkt plaget psykisk, ikke så mye fysisk. Har etter dette fått 2 barn, fikk melk etter fødsel. Men begge gangene har jeg brukt mme tillegg også. Skal snart ha nr 3, har lyst til å prøve å amme igjen. Alle dråper er dyrebare. Noen får til ammingen uten problemer, andre får som meg litt melk og må gi litt tillegg. INgen problem. Angrer ikke. Vil ikke ha puppene mine igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå