chimp Skrevet 17. februar 2003 #21 Del Skrevet 17. februar 2003 Har aldri prøvd, men når du sier d høres d litt ophissende ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #22 Del Skrevet 17. februar 2003 Dette er vel nok et ypperlig eksempel på at det noen synes er deilig er ikke godt for andre i det hele tatt. Jeg synes tanken på dette er litt over middels uttiltalende. Men så er det kanskje ting vi gjør som ikke frister deg også... smaken er som baken... Er det ikke godt at vi er forskjellige? Det synes jeg. Og spe gjerne på med litt respekt for andre også, så blir det et rikt mangfold, ikke bare mangfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #23 Del Skrevet 17. februar 2003 Er det ikke godt at vi er forskjellige? Det synes jeg. Og spe gjerne på med litt respekt for andre også, så blir det et rikt mangfold, ikke bare mangfold. Man kan ikke ha respekt for mennesker som driver med de mest syke vaner Tusenfryd. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #24 Del Skrevet 17. februar 2003 Men kjære Milla da... *rister oppgitt på hodet* Er det mulig å virkelig ta andres seksualliv så til de grader personlig? De skader vel ikke noen? Unner du virkelig ikke at andre kan få kose seg og ha deilig sex sånn som de liker? Det har virkelig ingenting med deg å gjøre. Innlegget mitt var heller ikke skrevet til deg - men som svar til den som la inn det første innlegget. Og de synes jeg må få gjøre hva de vil, og jeg trår til side for å la de som har noe å si som har noe med saken å gjøre, få slippe til. Jeg mener at uansett hva jeg synes er ekkelt og ikke vil gjøre, det må andre gjerne få gjøre hvis dere synes det er godt, og begge liker det. Det har jeg full respekt for. Det er ikke alt som passer meg å høre om. Det er ikke alt jeg forstår at i det hele tatt kan ha noe med sex å gjøre. men hvis noen andre synes det er godt og seksuelt og det ikke skader noen (nå snakker jeg ikke om at det plager noen kun ved sin eksistens) er det helt fint og greit. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal bry meg en gang jeg. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #25 Del Skrevet 17. februar 2003 Tusenfryd- du sier jo at vi skal ha respekt for alles preferanser, men hvor går egentlig grensen? Har vi ikke lov til å si at dette høres helt *sensurert* ut? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #26 Del Skrevet 17. februar 2003 Voksne mennesker hvor begge er samtykkende og har det godt med hverandre og de har respekt for hverandre har jeg ingen problemer med å si at de de gjør når jeg ikke ser, er helt ok. Hvis jeg og min mann har analsex, slikker sæd av hverandre, slikker andre ting av hverandre og vi knuller tærne og ørene til hverandre mens vi gjør unevnelige ting med fire dildoer - vet du, da er det vår sak og ikke din. Om du sier at det er sykt, skjeller det meg faktisk ikke, fordi jeg ville synes du var rimelig trangsynt som ikke kunne unne oss den seksuelle gleden. Men vår sak hva du synes? nei. Din sak hva vi synes er godt? Hvert fall ikke. Når folk skriver inn om sine gleder her, synes jeg det er helt rått at du tar det så personlig at du bare MÅ rakke ned på det. At du ikke liker det er én ting. Men du stopper aldri der, gjør du vel? Hva med å trekke på skuldrene å si at "jeg er glad jeg slipper", skrive et innlegg om det, og så gå videre med livet sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Skrevet 17. februar 2003 #27 Del Skrevet 17. februar 2003 Milla... straffeloven er vel egentlig en ganske grei rettesnor? Det er ikke nødvendig til enhver tid å markedsføre at man er i mot det andre driver med, som disse trives med, og som er lovlig, selv om man ikke liker det selv? ...skjønner ikke at du gidder å hoppe på enhver forfatter av innlegg som inneholder aktiviteter du misliker, hvis det i de aktivitetene som presenteres, deltar to mennesker av egen fri vilje? ? Du trenger ikke respektere alle aktiviteter, det gjør heller ikke jeg, men hvorfor ikke la en del mennesker drive som de vil? Le for deg selv, trekk på skuldrene, eller latterliggjør de i ditt indre, men la det bli der. Jeg er ganske sikker på at også du har hatt, og har en løpende "utvikling" av dine seksuelle preferanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 17. februar 2003 #28 Del Skrevet 17. februar 2003 For å henge seg på Tusenfryd: Skal man ikke ha respekt for noen pga en så utrolig liten del av noen identitet, personlighet...? Hvorfor ikke det da? Hvorfor gjør det noe? Hva sier dette om noen da? Hva gjør det oss? Hva sier det om den som fordømmer så absolutt?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #29 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. februar 2003 #30 Del Skrevet 17. februar 2003 Milla: :o Ser at du fikk med deg litt ekstra adrenalin gjennom tollen denne gangen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #31 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvis jeg og min mann ... Den var bare for billig, Milla. Gå deg en tur i det fine været i stedenfor. Men jeg er sikker på at alle andre fikk med seg det første ordet i den setningen som du så beleilig klippet vekk og skjønte at dette var et eksempel. Men dette er akkurat den holdningen som gjør at du fremstår som respektløs og trangsynt - og siden du tar dette så personlig; jeg ville aldri drømme om å dele mitt sexliv med deg. Ikke noe i mitt liv faktisk. Så regner jeg med det er klart. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #32 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 17. februar 2003 #33 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #34 Del Skrevet 17. februar 2003 Sitat slettet. Hege Og du skjønner fortsatt ikke betydningen av ordet "HVIS"? Hva ekspempel på noe innebærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #35 Del Skrevet 17. februar 2003 Godt jeg kunne gjøre deg lykkelig i hvert fall da, Milla. Virker ikke som det er så mye som gjør det om dagen. Burde ikke du som mod. holde deg for god til slike usakeligheter. Dessuten, innlegget ditt om ditt sexliv røpet nok kanskje litt mer om deg selv enn du hadde tenkt eller hva? Jeg tror Tusenfryd trenger en dusj! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2003 #36 Del Skrevet 17. februar 2003 Greit, jeg tar den. Jeg har fjernet det. Men hvis du virkelig tror at du nå vet noe... da synes jeg oppriktig synd på deg, lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #37 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cooling Skrevet 17. februar 2003 #38 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 17. februar 2003 #39 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjarne Chingtampong Skrevet 17. februar 2003 #40 Del Skrevet 17. februar 2003 Slettet. Hege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg