Gå til innhold

Slikking etter orgasme

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest elskeren

Hei! Syntes dere damer det er opphissende å bli slikket etter at det har gått for mannen?

Jeg selv og min kone syntes det er veldig opphissende når jeg slikker henne mens spermaen min renner ut av henne.

Var litt betenkt første gangen, men tenkte at kan hun ta det i munnen så kan vel jeg også.

Det er utolig opphissende å samle opp safter fra både henne og meg i munnen min for så å gi henne et langt tungekyss.

Da er det ofte det går for henne.

Er det flere som liker dette eller er vi litt rare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar det ikke i munnen selv, så kan aldri tenke meg at samboern min hadde gjort det heller. Høres bare ekkelt ut synes jeg da. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj! Dette hørest skikkelig ekkelt ut! :o Det er et eller annet med den mixen som gjør at det blir en forferdelig lukt etter en stund. Tviler på at det smaker noe bedre.. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: Dette er jo bare helt hysterisk morsomt. P i k k blir til pi## og

k u k blir til k##. Det et jo helt latterlig å ha et forum for seksualitet og så sensurere P I K K. Ganske typisk for hele KG :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig - det er så dumt at man bare må flire. Å sensurere slike ord er så ufattlig tåplig at det knapt finnes ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ikke det det handla om her da, var det vel?

Synes også dette høres ekkelt ut og ikke opphissende i det hele tatt. Hadde stoppa han om han hadde prøvd seg på å gjøre det.

Men..hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Dette er jo bare helt hysterisk morsomt. P i k k blir til pi## og

k u k blir til k##. Det et jo helt latterlig å ha et forum for seksualitet og så sensurere P I K K. Ganske typisk for hele KG :hoho::hoho:

Vi har et program for automatisk sensur av enkelte ord. Dette programmet aner ikke hvor i forumet slike ord dukker opp, det bare sensurerer. Noe som av og til kan se litt rart ut. Det er altså ikke moderatorene som gjør dette :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hei! Syntes dere damer det er opphissende å bli slikket etter at det har gått for mannen?

Jeg selv og min kone syntes det er veldig opphissende når jeg slikker henne mens spermaen min renner ut av henne.

Var litt betenkt første gangen, men tenkte at kan hun ta det i munnen så kan vel jeg også.

Det er utolig opphissende å samle opp safter fra både henne og meg i munnen min for så å gi henne et langt tungekyss.

Da er det ofte det går for henne.

Er det flere som liker dette eller er vi litt rare?

Fy f### så gørrjæv#####!

Deler slettet. Hege (mod)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på spørsmålet ditt:

Ja, dere er rare.

Nei, dette ville jeg ikke like.

Men hvis dere er to som har funnet hverandre :roll: og begge liker det så drikk og slikk det dere er god for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktiskt deilig å bli slikket etter samleie. Nytelsen forlenges på en måte da :sjarmor:

Men der går også grensen for meg. Ikke noe tungekyss deretter før han har vasket munnen sin, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehhh, nei takk... :-?

Kunne aldri tenkt meg å bli slikket samtidig som spermen til kjæresten min tøyt ut av meg og kan ALDRI tenke meg at han hadde villet gjort det da heller.

Men hver sin lyst og alle kan ikke være like i hva man syntes er opphissende eller ikke

Men jeg, hadde følt meg kjempe ukomfortabel tror jeg.....

Slikking føøør derimot...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig sant at nesten samtlige her inne ikke liker å kysse etter munnsex?

Jeg syntes ikke det hørtes rart ut.

Helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...