AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #101 Skrevet 28. mars 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser folk fremdeles er ute av stand til å tenke klart og har mistet både gangsyn og evne til å kommunisere med folkeskikk fordi en velutrustet kar har dukket opp 😁 Dere med liten penis må gjerne kalle meg et troll hvis det er det som skal til for å stoppe hetsingen og fokuset på meg. Så til saken som opptar den lille rakettforskeren jeg siterer; Har det slått deg at det kanskje er noen andre som har har målt min store grove? Det har seg slik at jeg omgås en del kvinner som setter pris på velutrustede menn, og en av disse lurte veldig på om dette var den største hun hadde hatt...hun spurte om å få måle, og jeg lot henne....Dette er årsaken til at jeg kjenner mine vitale mål. Når man vet man har en real kuk blir man trolig ikke like opptatt av slikt som når man vet man har en liten på kanskje 14-15 cm og åpenbart trenger å få av klart om det dreier seg om krise eller katastrofe 😂 Det hører også med til historien at jeg ikke var den største hun hadde hatt...på lengde😃 DigBic Anonymkode: 71411...536 "Når man vet man har en real kuk blir man trolig ikke like oppatt av slikt" Veel, er vel ingen her inne som er mere opptatt av å skryte av den store pikken sin og hvor fantastisk deilig den er enn du.😂 Er jo det eneste du skriver om.. Tror folk begynner å bli lei av det ensidge fokuset ditt og kan ikke se noen her inne blir imponert av det heller. Hadde du hatt en så stor penis hadde du ikke hatt behov for å sitte på KG å skryte av det. Det gjør at alle skjønner at du troller. Hva får du egentlig ut av å sitte å skryte av dette helt anonymt? Er jo ikke sånn at du når ut til noen damer heller med dette vaset. Kanskje bedre å få seg en annen hobby enn å "leke" storkar bak tastaturet.. Anonymkode: 5738c...3a6 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #102 Skrevet 28. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Når man vet man har en real kuk blir man trolig ikke like oppatt av slikt" Veel, er vel ingen her inne som er mere opptatt av å skryte av den store pikken sin og hvor fantastisk deilig den er enn du.😂 Er jo det eneste du skriver om.. Tror folk begynner å bli lei av det ensidge fokuset ditt og kan ikke se noen her inne blir imponert av det heller. Hadde du hatt en så stor penis hadde du ikke hatt behov for å sitte på KG å skryte av det. Det gjør at alle skjønner at du troller. Hva får du egentlig ut av å sitte å skryte av dette helt anonymt? Er jo ikke sånn at du når ut til noen damer heller med dette vaset. Kanskje bedre å få seg en annen hobby enn å "leke" storkar bak tastaturet.. Anonymkode: 5738c...3a6 Sa brura! - enda en gang.... Mener du det er slik at KG er ment kun for enkelte typer mennesker, fra bestemte samfunnslag? Forstår du hvor dum du virker når du prøver å rakke ned på meg fordi jeg prater om kuk, i en tråd som omhandler nettopp kuk? Det er mulig du ikke evner å ta det innover deg, men du finner meg i tråder over hele forumet, og da spesielt i økonomi og finans, siden det er det jeg lever av.....Og hva prater vi om der....ihvertfall ikke kuk. Det er fascinerende å se hvor fort og hvor kollektivt hatingen av meg starter, og hvor langt folk er villige til å gå i krenkelser av andre mennesker når sjalusien og misunnelsen slår inn for fullt. DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #103 Skrevet 28. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa brura! - enda en gang.... Mener du det er slik at KG er ment kun for enkelte typer mennesker, fra bestemte samfunnslag? Forstår du hvor dum du virker når du prøver å rakke ned på meg fordi jeg prater om kuk, i en tråd som omhandler nettopp kuk? Det er mulig du ikke evner å ta det innover deg, men du finner meg i tråder over hele forumet, og da spesielt i økonomi og finans, siden det er det jeg lever av.....Og hva prater vi om der....ihvertfall ikke kuk. Det er fascinerende å se hvor fort og hvor kollektivt hatingen av meg starter, og hvor langt folk er villige til å gå i krenkelser av andre mennesker når sjalusien og misunnelsen slår inn for fullt. DigBic Anonymkode: 71411...536 DigBic, du er ikke alene med 23/18+. Jeg er mer spent på hvordan du gjør det, enn å høre om resultatet. Som med business så er det veien og bruk av virkemidler som er interessant. Hvordan leser du deg opp på damene før du gjør investeringen? Er det kjennetegn du ser etter, typologi, annet som gjør at du sier til deg selv at du går for det? Hva er bra utbytte for deg? Selv er jeg opptatt av relasjon før business. Er den bra så blir ofte resultatet av investeringen det samme. All in eller ingenting. Eller er du sånn som fordeler og sikrer? Anonymkode: b76ac...319 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #104 Skrevet 28. mars 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: DigBic, du er ikke alene med 23/18+. Jeg er mer spent på hvordan du gjør det, enn å høre om resultatet. Som med business så er det veien og bruk av virkemidler som er interessant. Hvordan leser du deg opp på damene før du gjør investeringen? Er det kjennetegn du ser etter, typologi, annet som gjør at du sier til deg selv at du går for det? Hva er bra utbytte for deg? Selv er jeg opptatt av relasjon før business. Er den bra så blir ofte resultatet av investeringen det samme. All in eller ingenting. Eller er du sånn som fordeler og sikrer? Anonymkode: b76ac...319 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa brura! - enda en gang.... Mener du det er slik at KG er ment kun for enkelte typer mennesker, fra bestemte samfunnslag? Forstår du hvor dum du virker når du prøver å rakke ned på meg fordi jeg prater om kuk, i en tråd som omhandler nettopp kuk? Det er mulig du ikke evner å ta det innover deg, men du finner meg i tråder over hele forumet, og da spesielt i økonomi og finans, siden det er det jeg lever av.....Og hva prater vi om der....ihvertfall ikke kuk. Det er fascinerende å se hvor fort og hvor kollektivt hatingen av meg starter, og hvor langt folk er villige til å gå i krenkelser av andre mennesker når sjalusien og misunnelsen slår inn for fullt. DigBic Anonymkode: 71411...536 Spiller penisstørrelse noen rolle? Beskriv gjerne hvorfor. Hvor stor er stor? Hvor stor er for stor? Hvorfor er stor bedre/dårligere? Hvor liten er for liten? Ville du dumpe en type pga penisstørrelse? Spiller penisstørrelse noen rolle ved oralsex? Dette var altså spørsmålet til TS. Vel og bra at BigDic stadig imponerer med hva han har og kverner på de samme påstandene om hvor overtilfredse damene er over hans enorme snabel og hvor overraska de angivelig er etter aha-opplevelsen. Men det er gudhjelpe meg trøstesløst trist å se hva mannen klarer å lire av seg som besvarelse på det TS starta med. Ok at du omsider svarte at du ikke ville hatt en pikk på din egen størrelse i avløpet. Men sant å si betviles meget sterkt at damene ber om å få din pikk der! Anonymkode: 34478...795 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #105 Skrevet 28. mars 2019 Mulig jeg er unormal, men her er min mening. Jeg syns penisstørrelse teller, men ikke at den skal være stor. Jeg mener en penis ikke MÅ være for stor, så størrelsen for meg teller i den grad at den ikke bør være for lang, men gjerne litt tykk. Personlig foretrekker jeg under 10cm, men kan godt være en del tykkere Over 10cm er for stort syns jeg egentlig, men kunne vel strekt meg til 12 cm om det var en veldig fin fyr. Omkrets betyr ikke så mye, men om den er over 14 i omkrets så ja takk Liker ikke stor av to grunner. Små er lettere å suge, kan ha hele i munnen uten å brekke seg. Sorry om dette ble for grafisk, men trådstarter spurte jo om hvorfor. Nummer to, jeg syns det er sjarmerende, tenner på at den er kort, men ikke sånn mikro kort. 6-10 cm lang er helt perfekt størrelse Under 5 cm blir kanskje for liten. Jeg liker korte, men det skal nå fortsatt være en penis der og ikke bare masse fett Tror ikke jeg ville dumpet noen pga. størrelsen. Unntaket måtte vel blitt om den var altfor stor, og jeg ikke hadde klart å tenne på den. Men tvilsomt, personlighet kommer alltid først Siste spørsmålet, om oralsex. Ja jeg mener størrelse spiller en stor rollle ved oralsex. Jo tykkere jo bedre, og at den er kort nok til at man kan holde hele i munnen uten å brekke seg. Så kort og feit er det viktigste for meg ved oralsex. Anonymkode: cc625...945 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #106 Skrevet 28. mars 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg er unormal, men her er min mening. Jeg syns penisstørrelse teller, men ikke at den skal være stor. Jeg mener en penis ikke MÅ være for stor, så størrelsen for meg teller i den grad at den ikke bør være for lang, men gjerne litt tykk. Personlig foretrekker jeg under 10cm, men kan godt være en del tykkere Over 10cm er for stort syns jeg egentlig, men kunne vel strekt meg til 12 cm om det var en veldig fin fyr. Omkrets betyr ikke så mye, men om den er over 14 i omkrets så ja takk Liker ikke stor av to grunner. Små er lettere å suge, kan ha hele i munnen uten å brekke seg. Sorry om dette ble for grafisk, men trådstarter spurte jo om hvorfor. Nummer to, jeg syns det er sjarmerende, tenner på at den er kort, men ikke sånn mikro kort. 6-10 cm lang er helt perfekt størrelse Under 5 cm blir kanskje for liten. Jeg liker korte, men det skal nå fortsatt være en penis der og ikke bare masse fett Tror ikke jeg ville dumpet noen pga. størrelsen. Unntaket måtte vel blitt om den var altfor stor, og jeg ikke hadde klart å tenne på den. Men tvilsomt, personlighet kommer alltid først Siste spørsmålet, om oralsex. Ja jeg mener størrelse spiller en stor rollle ved oralsex. Jo tykkere jo bedre, og at den er kort nok til at man kan holde hele i munnen uten å brekke seg. Så kort og feit er det viktigste for meg ved oralsex. Anonymkode: cc625...945 6-10cm lang og over 14cm i omkrets??? Finnes det? Anonymkode: 9efb7...0cb
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #107 Skrevet 28. mars 2019 På 27.3.2019 den 8.20, Hr. Aktiv skrev: Ble jo hakkekyllingen og så ser den jo ikke så veldig imponerende ut i slapp tilstand. Du må vite at pikken den er tykk og deilig! Anonymkode: 9efb7...0cb 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #108 Skrevet 28. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 6-10cm lang og over 14cm i omkrets??? Finnes det? Anonymkode: 9efb7...0cb Ja, vet om en som har det, ser nesten ut som en feit liten ballong. Hehe. Vet ikke hva det er med det, men er bare noe med tykk og kort som tenner. Er liksom eksptisk og utenfor normalen Anonymkode: cc625...945
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #109 Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vet om en som har det, ser nesten ut som en feit liten ballong. Hehe. Vet ikke hva det er med det, men er bare noe med tykk og kort som tenner. Er liksom eksptisk og utenfor normalen Anonymkode: cc625...945 eksotisk og ikke eksptisk, skulle det stå. Anonymkode: cc625...945
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #111 Skrevet 29. mars 2019 Stakk innom peniskontroløren. Hun fikk den hard og stiv i en fart. Fant fram målebåndet. Målte fagmessig korrekt. Skrev resultatet ned på en lapp som hun ga meg. Sa jeg var unik. Burde lages en kopi av den til bruk i seksualundervisningen i skolen. 👩 Anonymkode: 67fe9...e1e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå