AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #21 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min penis er 6 cm i slapp tilstand, noe som kanskje får den til å virke liten. Men den er 14,5 cm når den er stiv. Da er den ikke så liten lenger, men en vanlig gjennomsnittspenis. Har aldri hørt at noen av kjærestene mine har klaget på lengden - verken slapp eller stiv. Hva som er lite eller stort er individuelt. Det viktigste er hvordan du bruker det du er utstyrt med. Anonymkode: 6e1d6...7da Endelig en som biter på tråden! Og innlegget var godt, nesten som jeg skulle ha skrevet det selv, hvilket jeg selvsagt ikke har. Er nemlig ikke noe troll! 🏇 Anonymkode: 67fe9...e1e
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #22 Skrevet 24. mars 2019 På 26.3.2002 den 18.09, Barbie skrev: Når det gjelder samleie så foretrekker jeg en stor penis.Ingenting er bedre enn å bli skikkelig "fylt opp Er du så svær? 20 cm, omg. Hadde dævva... 13-15 holder for meg... Anonymkode: db7a3...2b2 4
Mr. Kilmister Skrevet 24. mars 2019 #23 Skrevet 24. mars 2019 På 28.3.2002 den 20.08, dabadoo skrev: 15 cm? Er ikke det rimelig stort??? Jo, godt over snittet for å si det sånn... 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #24 Skrevet 24. mars 2019 Lang er +17cm lang tykk er +14cm omkrets for lang er +20cm lang for tykk er +16cm omkrets for kort er -12cm lang for tynn er -10cm omkrets Anonymkode: 6ad6e...7b4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #25 Skrevet 26. mars 2019 På 25.3.2019 den 3.31, AnonymBruker skrev: Lang er +17cm lang tykk er +14cm omkrets for lang er +20cm lang for tykk er +16cm omkrets for kort er -12cm lang for tynn er -10cm omkrets Anonymkode: 6ad6e...7b4 Hjelp, jeg faller utenfor samtlige, altså er jeg hverken for tykk, for tynn, ei heller for lang eller for kort. Føler meg helt utafor! Trodde ikke jeg var så unormal/sjelden.😹 Anonymkode: 67fe9...e1e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #26 Skrevet 26. mars 2019 På 24.3.2019 den 21.31, AnonymBruker skrev: Lang er +17cm lang tykk er +14cm omkrets for lang er +20cm lang for tykk er +16cm omkrets for kort er -12cm lang for tynn er -10cm omkrets Anonymkode: 6ad6e...7b4 Da er jeg med mine 23x18,5 både for lang og for tykk.....Og damene elsker det. Min erfaring basert på sex med nokså mange kvinner er at orgasmene blir mye sterkere når de blir tatt av slike som meg. Skikkelige mannfolk med stor kuk i buksa revolusjonerer sexlivet til kvinner som kun har opplevd sex med dårlig utstyrte menn. DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #27 Skrevet 26. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er jeg med mine 23x18,5 både for lang og for tykk.....Og damene elsker det. Min erfaring basert på sex med nokså mange kvinner er at orgasmene blir mye sterkere når de blir tatt av slike som meg. Skikkelige mannfolk med stor kuk i buksa revolusjonerer sexlivet til kvinner som kun har opplevd sex med dårlig utstyrte menn. DigBic Anonymkode: 71411...536 Heisann, der var det en som snublet i konrollørens tråd og skrøt av feilskjæret sitt. 🐂🌚 Anonymkode: 67fe9...e1e 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #28 Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann, der var det en som snublet i konrollørens tråd og skrøt av feilskjæret sitt. 🐂🌚 Anonymkode: 67fe9...e1e Det er greit å fylle inn med litt fakta når så mange små og underutviklede menn samles for å hylle og normalisere sin utilstrekkelighet på det seksuelle plan. Kvinner blir vanvittig kåte av å leke med et stort redskap, og det å være velutstyrt åpner for sex på så mange andre måter enn hva små menn er i stand til å gi en kvinne. Dig Bic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #29 Skrevet 26. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er greit å fylle inn med litt fakta når så mange små og underutviklede menn samles for å hylle og normalisere sin utilstrekkelighet på det seksuelle plan. Kvinner blir vanvittig kåte av å leke med et stort redskap, og det å være velutstyrt åpner for sex på så mange andre måter enn hva små menn er i stand til å gi en kvinne. Dig Bic Anonymkode: 71411...536 Det du beskriver er langt unna fakta! 👎 Anonymkode: 67fe9...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #30 Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du beskriver er langt unna fakta! 👎 Anonymkode: 67fe9...e1e Dette innlegget beskriver viktigheten av at noen tar til motmæle. Når galskapen har gått så langt at menn samles for å dyrke sine små peniser og rettferdiggjøre dette ved å fremme et syn om at ordentlige og velutrustede menn er ubrukelige i seksuell sammenheng har det gått for langt. Min erfaring er at kvinner elsker store peniser, og når enkelte først har fått smaken på nytelsen en velutrustet elsker kan gi, er de villige til å gå svært langt for å sikre seg tilgang. Jeg har erfart at ofte (selv for gifte kvinner) blir sex med menn med liten penis helt uaktuelt etterpå. DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #31 Skrevet 26. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette innlegget beskriver viktigheten av at noen tar til motmæle. Når galskapen har gått så langt at menn samles for å dyrke sine små peniser og rettferdiggjøre dette ved å fremme et syn om at ordentlige og velutrustede menn er ubrukelige i seksuell sammenheng har det gått for langt. Min erfaring er at kvinner elsker store peniser, og når enkelte først har fått smaken på nytelsen en velutrustet elsker kan gi, er de villige til å gå svært langt for å sikre seg tilgang. Jeg har erfart at ofte (selv for gifte kvinner) blir sex med menn med liten penis helt uaktuelt etterpå. DigBic Anonymkode: 71411...536 Sånt er jo kvinner være de rette til å uttale seg om, Ikke en grovkallibret mann.🙋 Anonymkode: 67fe9...e1e 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #32 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette innlegget beskriver viktigheten av at noen tar til motmæle. Når galskapen har gått så langt at menn samles for å dyrke sine små peniser og rettferdiggjøre dette ved å fremme et syn om at ordentlige og velutrustede menn er ubrukelige i seksuell sammenheng har det gått for langt. Min erfaring er at kvinner elsker store peniser, og når enkelte først har fått smaken på nytelsen en velutrustet elsker kan gi, er de villige til å gå svært langt for å sikre seg tilgang. Jeg har erfart at ofte (selv for gifte kvinner) blir sex med menn med liten penis helt uaktuelt etterpå. DigBic Anonymkode: 71411...536 Kanskje du skal høre på hva kvinnene her inne sier istedet for å leke troll? Ingen kvinner har sagt at penisen din er noe og trakte etter, og spessielt måten du fremstiller deg selv på. Du høres ut som en gutt på 16 som aldri har fått deg noe. Tror folk begynner å bli lei av å fore trollet rett og slett.. Anonymkode: 5738c...3a6 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #33 Skrevet 26. mars 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal høre på hva kvinnene her inne sier istedet for å leke troll? Ingen kvinner har sagt at penisen din er noe og trakte etter, og spessielt måten du fremstiller deg selv på. Du høres ut som en gutt på 16 som aldri har fått deg noe. Tror folk begynner å bli lei av å fore trollet rett og slett.. Anonymkode: 5738c...3a6 Nei, h ikke kvinne ønsker å gape over en 6 cm tjukk agurk? 😡 Anonymkode: 67fe9...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #34 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånt er jo kvinner være de rette til å uttale seg om, Ikke en grovkallibret mann.🙋 Anonymkode: 67fe9...e1e 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal høre på hva kvinnene her inne sier istedet for å leke troll? Ingen kvinner har sagt at penisen din er noe og trakte etter, og spessielt måten du fremstiller deg selv på. Du høres ut som en gutt på 16 som aldri har fått deg noe. Tror folk begynner å bli lei av å fore trollet rett og slett.. Anonymkode: 5738c...3a6 Det er tre grupperinger som har en agenda med å sverte og snakke ned virile velutrustede menn. Kvinner som har endt opp med liten mann og som føler behov for å rettferdiggjøre sin tabbe, Menn som (også ofte) utgir seg for å være kvinner som snakker ned det faktum at ekte kvinner foretrekker velutrustede menn og at en stor og tykk penis gir de en helt annen nytelse. Kvinner som faktisk aldri har prøvd en ordentlig mann, men som har latt seg farge av agendaen til de to førstnevnte grupperingene. Se for eksempel hvor ofte folk går tom for argumenter og tyr til ord som troll og andre former for latterliggjøring. Årsaken er selvsagt at innerst inne vet alle at velutrustede store sterke menn er det kvinner foretrekker, enten det er din kone eller hvilken som helst kvinne. Hvor mange kvinner tror dere ikke ligger å drømmer om et ekte velutrustet mannfolk mens dere ligger oppå og jukker friksjonsløst med små peniser som hverken skaper friksjon eller nytelse? - Det tror jeg er mange, og flere skal det bli. Det lover jeg 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536
Gjest NotYou Skrevet 26. mars 2019 #35 Skrevet 26. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette innlegget beskriver viktigheten av at noen tar til motmæle. Når galskapen har gått så langt at menn samles for å dyrke sine små peniser og rettferdiggjøre dette ved å fremme et syn om at ordentlige og velutrustede menn er ubrukelige i seksuell sammenheng har det gått for langt. Min erfaring er at kvinner elsker store peniser, og når enkelte først har fått smaken på nytelsen en velutrustet elsker kan gi, er de villige til å gå svært langt for å sikre seg tilgang. Jeg har erfart at ofte (selv for gifte kvinner) blir sex med menn med liten penis helt uaktuelt etterpå. DigBic Anonymkode: 71411...536 Kommet deg hjem til Norge igjen Sadbic? du har blitt lunsjunderholdninga på jobb, så nå må jeg screenshotte litt for å ha nytt bidrag til dagens lunsj🤩😂
Gjest NotYou Skrevet 26. mars 2019 #36 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tre grupperinger som har en agenda med å sverte og snakke ned virile velutrustede menn. Kvinner som har endt opp med liten mann og som føler behov for å rettferdiggjøre sin tabbe, Menn som (også ofte) utgir seg for å være kvinner som snakker ned det faktum at ekte kvinner foretrekker velutrustede menn og at en stor og tykk penis gir de en helt annen nytelse. Kvinner som faktisk aldri har prøvd en ordentlig mann, men som har latt seg farge av agendaen til de to førstnevnte grupperingene. Se for eksempel hvor ofte folk går tom for argumenter og tyr til ord som troll og andre former for latterliggjøring. Årsaken er selvsagt at innerst inne vet alle at velutrustede store sterke menn er det kvinner foretrekker, enten det er din kone eller hvilken som helst kvinne. Hvor mange kvinner tror dere ikke ligger å drømmer om et ekte velutrustet mannfolk mens dere ligger oppå og jukker friksjonsløst med små peniser som hverken skaper friksjon eller nytelse? - Det tror jeg er mange, og flere skal det bli. Det lover jeg 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536 Hva med oss kvinner som har ligget med flere menn med store peniser da? Typ den størrelsen du påstår at vi kvinner liker så godt? Hva er teorien din når jeg (kvinne) sier st jeg ikke liker en så stor penis? Anal funker dårlig, og bj funker dårlig. Tror du virkelig ikke at det finnes mange som meg, kvinner som ikke ønsker en stor kuk? 😂 Like teit som at jeg skal si «alle menn liker svære silikonpupper». En skikkelig dårlig påstand jeg ikke har peiling på med andre ord. Uttal gjerne for deg selv, men slutt å skriv «kvinner liker». Noen kvinner har fortalt deg hva de liker. Kanskje snakket de sant. Kanskje ikke, men du kan ikke påstå å vite hva andre kvinner liker.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #37 Skrevet 26. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tre grupperinger som har en agenda med å sverte og snakke ned virile velutrustede menn. Kvinner som har endt opp med liten mann og som føler behov for å rettferdiggjøre sin tabbe, Menn som (også ofte) utgir seg for å være kvinner som snakker ned det faktum at ekte kvinner foretrekker velutrustede menn og at en stor og tykk penis gir de en helt annen nytelse. Kvinner som faktisk aldri har prøvd en ordentlig mann, men som har latt seg farge av agendaen til de to førstnevnte grupperingene. Se for eksempel hvor ofte folk går tom for argumenter og tyr til ord som troll og andre former for latterliggjøring. Årsaken er selvsagt at innerst inne vet alle at velutrustede store sterke menn er det kvinner foretrekker, enten det er din kone eller hvilken som helst kvinne. Hvor mange kvinner tror dere ikke ligger å drømmer om et ekte velutrustet mannfolk mens dere ligger oppå og jukker friksjonsløst med små peniser som hverken skaper friksjon eller nytelse? - Det tror jeg er mange, og flere skal det bli. Det lover jeg 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536 Tror ingen føler seg truet av en person som ikke eksisterer annet enn i fantasien din. Har selv ganske stor penis og vet at om jeg hadde hatt større penis, så hadde ikke madammen ville hatt mere sex. For damer er det ondt og bli bunnet og man blir sår der nede rett og slett. At du er ung og uvitende unnskylder jeg deg, men syns du skal slutte med den ensidige trolleriet ditt. Folk begynner å bli lei det tror jeg. Anonymkode: 5738c...3a6 8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #38 Skrevet 26. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er tre grupperinger som har en agenda med å sverte og snakke ned virile velutrustede menn. Kvinner som har endt opp med liten mann og som føler behov for å rettferdiggjøre sin tabbe, Menn som (også ofte) utgir seg for å være kvinner som snakker ned det faktum at ekte kvinner foretrekker velutrustede menn og at en stor og tykk penis gir de en helt annen nytelse. Kvinner som faktisk aldri har prøvd en ordentlig mann, men som har latt seg farge av agendaen til de to førstnevnte grupperingene. Se for eksempel hvor ofte folk går tom for argumenter og tyr til ord som troll og andre former for latterliggjøring. Årsaken er selvsagt at innerst inne vet alle at velutrustede store sterke menn er det kvinner foretrekker, enten det er din kone eller hvilken som helst kvinne. Hvor mange kvinner tror dere ikke ligger å drømmer om et ekte velutrustet mannfolk mens dere ligger oppå og jukker friksjonsløst med små peniser som hverken skaper friksjon eller nytelse? - Det tror jeg er mange, og flere skal det bli. Det lover jeg 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536 Kan bestille time for deg hos peniskontrolløren . Bare si når det passer. 👰 Anonymkode: 67fe9...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #39 Skrevet 26. mars 2019 12 minutter siden, NotYou skrev: Kommet deg hjem til Norge igjen Sadbic? du har blitt lunsjunderholdninga på jobb, så nå må jeg screenshotte litt for å ha nytt bidrag til dagens lunsj🤩😂 Ser du, du er nødt til å latterliggjøre og prøve deg på litt hersketeknikk. Tror nok kollegaene dine synes det blir enda festligere at du avslører at du har hatt deg så mye grov kuk som du ikke greier å håndtere...😆 Nei, jeg er ikke hjemme. Men jeg sitter på en flyplass i Europa og venter på neste flight så jeg skal ta meg tid til å svare deg. Selvsagt finnes det kvinner som ikke greier å håndtere ekte menn. Dette kan være medfødte misdannelser og deformasjoner i vagina eller misdannelser skapt gjennom fødsler osv. Likeså tror jeg det finnes mentale sperrer blant en del kvinner som kan gi seg utslag i evnen til å tilfredsstille velutrustede menn, men å legge skylden for sin utilstrekkelighet over på mannen blir litt drøyt. Jeg snakket om ekte kvinner, og de jeg har møtt har i alle høyeste grad gitt positiv tilbakemelding på å få leke med en velutrustet mann. Lykke til i lunsjen! DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #40 Skrevet 26. mars 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ingen føler seg truet av en person som ikke eksisterer annet enn i fantasien din. Har selv ganske stor penis og vet at om jeg hadde hatt større penis, så hadde ikke madammen ville hatt mere sex. For damer er det ondt og bli bunnet og man blir sår der nede rett og slett. At du er ung og uvitende unnskylder jeg deg, men syns du skal slutte med den ensidige trolleriet ditt. Folk begynner å bli lei det tror jeg. Anonymkode: 5738c...3a6 Jeg har aldri ment å true noen, og det ligger vel i sakens natur siden jeg nettopp prøver å bekjempe den trusselen som ligger i agendaen til de overnevnte grupperingene. Du prøver å herske litt du også ser jeg. Men det hele hadde vært så mye mere troverdig om du hadde utelatt den biten. At kvinner kan få vondt av penetrering vet jeg selvsagt, og derfor er det alltid viktig å la kvinnen få ta styringen enten i starten eller gjennom hele samleiet. Nå vet jeg ikke om du faktisk vet hva du snakker om, men det å ha kontroll og kvinnens nytelse i fokus er helt selvsagt for meg. Når man er så velutrustet som meg så er det ikke bare å jukke ivei, slik jeg har inntrykk av at menn med små peniser gjør. Og her ligger nok roten til uforstanden, hvor menn med liten penis automatisk tenker at menn med stor penis gjør akkurat det samme som en selv og jukker ivei som en kanin mens man prøver å komme dypest mulig😆.... Vel, slik er det ikke 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå