AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #81 Skrevet 27. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mnjaaaaaa, er du nå helt sikker på at det er det du gjør? Sånn innerst inne mener jeg 😉 Uansett....ber dere igjen om å ikke miste hodet fullstendig og glemme trådens tema selv om det dukker opp en velutrustet mann. Det samme skjer i alle tråder hvor jeg lufter min oppfatning. Folk mister både fokus og folkeskikk og hiver seg over meg bare fordi jeg bidrar med innlegg sett fra mitt ståsted. Dere må slutte å gå fra konseptene bare fordi det dukker opp en stor og velutrustet mann. ☝🏻 DigBic Anonymkode: 71411...536 Hva med et bevis, bic-penn? Vedder på at du ikke tør å skrive med uten Ab eller vise oss bilde😂 Anonymkode: db7a3...2b2 6
liten og god Skrevet 27. mars 2019 #82 Skrevet 27. mars 2019 Jeg spurte hva kvinner mener om velutrusted. Ikke om størrelsen. Velutrusted er et mye videre begrep enn hva du legger i det! 🐼
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #83 Skrevet 27. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med et bevis, bic-penn? Vedder på at du ikke tør å skrive med uten Ab eller vise oss bilde😂 Anonymkode: db7a3...2b2 Skjønner egentlig ikke poenget med å fore trollet. Han diskuterer egentlig ingen ting. Eneste jeg har hørt han si er når han prater på vegne av damer og hvor overlegen, flott og rik han er. Tenk hvis alle milliardærer skulle holdt på et sånt vis og prate nedlatende om alle oss andre normale folk med normale jobber. Så ingen grunn til å ta det seriøst.. Anonymkode: 5738c...3a6 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #84 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner egentlig ikke poenget med å fore trollet. Han diskuterer egentlig ingen ting. Eneste jeg har hørt han si er når han prater på vegne av damer og hvor overlegen, flott og rik han er. Tenk hvis alle milliardærer skulle holdt på et sånt vis og prate nedlatende om alle oss andre normale folk med normale jobber. Så ingen grunn til å ta det seriøst.. Anonymkode: 5738c...3a6 Trollpikker ble holde seg i eventyrverdenen. 🌝 Anonymkode: 67fe9...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #85 Skrevet 27. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sant å si forstår jeg enda mindre av hva du er ute etter nå enn første gang du spurte. Delvis fordi du plutselig tar inn svaret mitt fra sist jeg forsøkte å svarte deg som en del av spørsmålet nå, og fordi jeg svarte deg i forrige innlegg at det ville vært fullstendig uaktuelt for meg som heterofil mann å få pikk av noen som helst slags størrelse inn i baken. For å spinne litt videre kan jeg si at det stemmer at en del kvinner ønsker analsex ja, og at jeg lar de få det, men at dette ikke er noen favoritt hos meg. DigBic Anonymkode: 71411...536 Du skjønner fortsatt ikke spørsmålet. Og hvorfor sier du "...som heterofil mann..."? Jeg spør fortsatt ikke om legninga di. Jeg er ute etter å få rede på om det ville vært ok for deg å bli penetrert av en pikk på din egen størrelse. Det er et ja/nei-spørsmål. Du sier du har hatt analsex med damer, og vi må anta at det har vært frivillig for begge parter. I en sånn setting er det vel legalt at begge parter er ute etter nytelse. Hvorvidt de damene som frivillig har hatt analsex med deg har oppnådd nytelse betviles. På samme måte skal det godt gjøres at det hadde vært nevneverdig nytelse for deg. Men hvorvidt du kunne tatt en 23 x 18,5 cm pikk i din egen rumpe, får vi åpenbart ikke svar på her. Anonymkode: 34478...795 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #86 Skrevet 27. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner fortsatt ikke spørsmålet. Og hvorfor sier du "...som heterofil mann..."? Jeg spør fortsatt ikke om legninga di. Jeg er ute etter å få rede på om det ville vært ok for deg å bli penetrert av en pikk på din egen størrelse. Det er et ja/nei-spørsmål. Du sier du har hatt analsex med damer, og vi må anta at det har vært frivillig for begge parter. I en sånn setting er det vel legalt at begge parter er ute etter nytelse. Hvorvidt de damene som frivillig har hatt analsex med deg har oppnådd nytelse betviles. På samme måte skal det godt gjøres at det hadde vært nevneverdig nytelse for deg. Men hvorvidt du kunne tatt en 23 x 18,5 cm pikk i din egen rumpe, får vi åpenbart ikke svar på her. Anonymkode: 34478...795 Ja, er det noen damer her inne som ville hatt DigBic sin kuk i ræva? 😯 Anonymkode: 67fe9...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #87 Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner fortsatt ikke spørsmålet. Og hvorfor sier du "...som heterofil mann..."? Jeg spør fortsatt ikke om legninga di. Jeg er ute etter å få rede på om det ville vært ok for deg å bli penetrert av en pikk på din egen størrelse. Det er et ja/nei-spørsmål. Du sier du har hatt analsex med damer, og vi må anta at det har vært frivillig for begge parter. I en sånn setting er det vel legalt at begge parter er ute etter nytelse. Hvorvidt de damene som frivillig har hatt analsex med deg har oppnådd nytelse betviles. På samme måte skal det godt gjøres at det hadde vært nevneverdig nytelse for deg. Men hvorvidt du kunne tatt en 23 x 18,5 cm pikk i din egen rumpe, får vi åpenbart ikke svar på her. Anonymkode: 34478...795 Jøje meg for et engasjement, det får man si 😁 Nei, kunne ikke tenkt meg kuk i rumpa.😆 Og hvis du hadde lest hva jeg svarte deg sist jeg forsøkte, så hadde du fått svar på min holdning til analsex generelt - og du ville sett at jeg ikke er noen stor tilhenger av dette. Men du ville også sett at om partner ønsker det (og det er det noen som gjør) så kan jeg ha analsex med henne. Og da er det vel forhåpentligvis underforstått at disse kvinnene ber om det fordi de liker det. 😊 DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #88 Skrevet 27. mars 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner fortsatt ikke spørsmålet. Og hvorfor sier du "...som heterofil mann..."? Jeg spør fortsatt ikke om legninga di. Jeg er ute etter å få rede på om det ville vært ok for deg å bli penetrert av en pikk på din egen størrelse. Det er et ja/nei-spørsmål. Du sier du har hatt analsex med damer, og vi må anta at det har vært frivillig for begge parter. I en sånn setting er det vel legalt at begge parter er ute etter nytelse. Hvorvidt de damene som frivillig har hatt analsex med deg har oppnådd nytelse betviles. På samme måte skal det godt gjøres at det hadde vært nevneverdig nytelse for deg. Men hvorvidt du kunne tatt en 23 x 18,5 cm pikk i din egen rumpe, får vi åpenbart ikke svar på her. Anonymkode: 34478...795 Bare en liten tilleggsopplysning i sakens anledning: Selv om jeg har en diger kuk på 23x18,5 så trenger man ikke å stikke inn hele 😊 Jeg tror dere må slutte å sammenligne meg med dere selv. Når man har en stor og grov mannekuk slik som jeg så kan mann ikke peise på, ligge der å jukke som en kanin og trykke så langt inn man bare makter slik jeg har inntrykk av at dere med små peniser gjør.😁 Sex med en velutrustet mann er annerledes enn sex med en mann med liten penis, så rydd hodet for tanker om at jeg tar kvinnene på samme måte som dere. Og nå, slutt å virre rundt som hodeløse tupper og diskuter meg....hold dere til trådens tema 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #89 Skrevet 27. mars 2019 Spår igjen, jeg. Noen damer som ville hatt en 23x18,5 cm kuk i ræva? 😬 Anonymkode: 67fe9...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #90 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en liten tilleggsopplysning i sakens anledning: Selv om jeg har en diger kuk på 23x18,5 så trenger man ikke å stikke inn hele 😊 Jeg tror dere må slutte å sammenligne meg med dere selv. Når man har en stor og grov mannekuk slik som jeg så kan mann ikke peise på, ligge der å jukke som en kanin og trykke så langt inn man bare makter slik jeg har inntrykk av at dere med små peniser gjør.😁 Sex med en velutrustet mann er annerledes enn sex med en mann med liten penis, så rydd hodet for tanker om at jeg tar kvinnene på samme måte som dere. Og nå, slutt å virre rundt som hodeløse tupper og diskuter meg....hold dere til trådens tema 😉 DigBic Anonymkode: 71411...536 Jeg er velutrustet. Du er abnorm(skjønt jeg tror du er et troll). Og hva var trådene tema? Anonymkode: 67fe9...e1e 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #91 Skrevet 27. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner egentlig ikke poenget med å fore trollet. Han diskuterer egentlig ingen ting. Eneste jeg har hørt han si er når han prater på vegne av damer og hvor overlegen, flott og rik han er. Tenk hvis alle milliardærer skulle holdt på et sånt vis og prate nedlatende om alle oss andre normale folk med normale jobber. Så ingen grunn til å ta det seriøst.. Anonymkode: 5738c...3a6 Nei, du sier noe... Han er jo en vits egentlig. Anonymkode: db7a3...2b2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #92 Skrevet 27. mars 2019 https://www.thedodil.com/publications/the-dildo-database/ Anonymkode: e7c10...0a4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #93 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spår igjen, jeg. Noen damer som ville hatt en 23x18,5 cm kuk i ræva? 😬 Anonymkode: 67fe9...e1e Innimellom kjenner en ei som liker det. Hun kommer som en foss. Sier hun kommer langt ned i tærne. En fullkroppsorgasme. Da stiller en opp selv om jeg som mann foretrekker PIV. Anonymkode: b76ac...319
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #94 Skrevet 27. mars 2019 Trollet her inne sier han aldri har målt penisen sin selv, men er krystallklar over hva hans lengde og omkrets er 😂😂 Mindreverdigkomplekser på stort sett alt annet vil jeg tro. Lite kjærlighet fra mamma, ingen seriøse forhold, ingen nære venner. En ordentlig mann ville ellers aldri ha hatt behovet for å fremme sin egen penisstørrelse i ca alle tråder som omhandler dette temaet på sett og vis. Når noen taler i mot svarer han alltid med at andre menn ikke tåler en velutrustet mann. En overbrukt kommentar og et dårlig forsøk på en slags ‘heve seg over’ egne mindreverdigkomplekser. Jeg skjønner godt at denne mannen er et troll her inne på KG. Hvorvidt hans penisstørrelse er reell har ingen betyding. Han vil aldri greie å bevise noe av det han har påstander om da han gjemmer seg bak AB. Så ingen tror han på, og hans kommentering fører kun til dårlig diskusjon siden alle er lei av han. Best å bare ikke mate trollet. Han har tydeligvis veldig mye tid til å sjekke kg gjennom alle dager. Han svarer alltid raskt. Han sitter hjemme alene og kjeder seg. Anonymkode: 136b4...1ed 5
Troste Skrevet 28. mars 2019 #95 Skrevet 28. mars 2019 Jeg har en 18.5 cm penis og 14.5 cm tykk noe jeg har fått tommelen opp av de jentene jeg har hatt sex med
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #96 Skrevet 28. mars 2019 5 timer siden, Troste skrev: Jeg har en 18.5 cm penis og 14.5 cm tykk noe jeg har fått tommelen opp av de jentene jeg har hatt sex med En mini-Big Dic, altså! 😉 Anonymkode: 67fe9...e1e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #97 Skrevet 28. mars 2019 På 27.3.2019 den 9.27, AnonymBruker skrev: Selv har jeg aldri målt min egen penis selv, Jeg har heller aldri brakt temaet størrelse på banen med en kvinne. DigBic Anonymkode: 71411...536 "Selv om jeg har en diger kuk på 23x18,5 så trenger man ikke å stikke inn hele" Du har kanskje et svært godt øyemål når du vet på millimeteren hvor stor den er?😏 Men seriøst folk; la oss slutte å mate "trollet". DigBic er sikkert velutstyrt og ære være han for det. Det er også sikkert damer som synes denne er digg og gjerne vil prøve den, men også mange som synes den blir i største laget. La oss bare være enige om at damer har ulike ønsker og fantasier. Vi menn er et resultat av mange ting, bl.a. gener, og det er dessverre lite vi kan gjøre med penisstørrelsen. De aller fleste faller inn i kategorien "normal", hva nå det betyr. Hovedsaken, uansett penisstørrelse, er at damen vi ligger med blir fornøyd. Det er imponerende, også for menn, å se en stor kuk som fyller opp en dame. Personlig er jeg glad for mitt gjennomsnittlige redskap og det samme er min kone. Anonymkode: 54aa5...a74 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #98 Skrevet 28. mars 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Spår igjen, jeg. Noen damer som ville hatt en 23x18,5 cm kuk i ræva? 😬 Anonymkode: 67fe9...e1e Duh...men kanskje ikke de fleste irl. I det virkelige liv har bare 10 til 15% menn stor kuk. Altså over gjennomsnittet. De damene som ville han sjangs i tillegg til å matche på andre måter (hvem har sagt at fyren er macho i senga?) vil være i mindretall. Også finnes det damer som er dominant i senga og foretrekker helt andre forhold. Så, anything goes. Hvis du er mann og vil ha stor pikk, gå for en dame som er mindre og svakere en deg? Og ofte så synes folk kjærlighet er det viktigste. Anonymkode: fd4f0...ece
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #99 Skrevet 28. mars 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Duh...men kanskje ikke de fleste irl. I det virkelige liv har bare 10 til 15% menn stor kuk. Altså over gjennomsnittet. De damene som ville han sjangs i tillegg til å matche på andre måter (hvem har sagt at fyren er macho i senga?) vil være i mindretall. Også finnes det damer som er dominant i senga og foretrekker helt andre forhold. Så, anything goes. Hvis du er mann og vil ha stor pikk, gå for en dame som er mindre og svakere en deg? Og ofte så synes folk kjærlighet er det viktigste. Anonymkode: fd4f0...ece Kan skrive under på det! 😁 Anonymkode: 67fe9...e1e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #100 Skrevet 28. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Selv om jeg har en diger kuk på 23x18,5 så trenger man ikke å stikke inn hele" Du har kanskje et svært godt øyemål når du vet på millimeteren hvor stor den er?😏 Men seriøst folk; la oss slutte å mate "trollet". DigBic er sikkert velutstyrt og ære være han for det. Det er også sikkert damer som synes denne er digg og gjerne vil prøve den, men også mange som synes den blir i største laget. La oss bare være enige om at damer har ulike ønsker og fantasier. Vi menn er et resultat av mange ting, bl.a. gener, og det er dessverre lite vi kan gjøre med penisstørrelsen. De aller fleste faller inn i kategorien "normal", hva nå det betyr. Hovedsaken, uansett penisstørrelse, er at damen vi ligger med blir fornøyd. Det er imponerende, også for menn, å se en stor kuk som fyller opp en dame. Personlig er jeg glad for mitt gjennomsnittlige redskap og det samme er min kone. Anonymkode: 54aa5...a74 Ser folk fremdeles er ute av stand til å tenke klart og har mistet både gangsyn og evne til å kommunisere med folkeskikk fordi en velutrustet kar har dukket opp 😁 Dere med liten penis må gjerne kalle meg et troll hvis det er det som skal til for å stoppe hetsingen og fokuset på meg. Så til saken som opptar den lille rakettforskeren jeg siterer; Har det slått deg at det kanskje er noen andre som har har målt min store grove? Det har seg slik at jeg omgås en del kvinner som setter pris på velutrustede menn, og en av disse lurte veldig på om dette var den største hun hadde hatt...hun spurte om å få måle, og jeg lot henne....Dette er årsaken til at jeg kjenner mine vitale mål. Når man vet man har en real kuk blir man trolig ikke like opptatt av slikt som når man vet man har en liten på kanskje 14-15 cm og åpenbart trenger å få av klart om det dreier seg om krise eller katastrofe 😂 Det hører også med til historien at jeg ikke var den største hun hadde hatt...på lengde😃 DigBic Anonymkode: 71411...536
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå