Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #1 Skrevet 26. mars 2002 Spiller penisstørrelse noen rolle? Beskriv gjerne hvorfor. Hvor stor er stor? Hvor stor er for stor? Hvorfor er stor bedre/dårligere? Hvor liten er for liten? Ville du dumpe en type pga penisstørrelse? Spiller penisstørrelse noen rolle ved oralsex?
Barbie Skrevet 26. mars 2002 #2 Skrevet 26. mars 2002 Her var det mange spørsmål på en gang.. Skal prøve å svare ut fra hva jeg synes: En STOR penis for meg er en over 20cm,FOR STOR er den om den er over 22-23 cm. En LITEN penis er alt under 12 cm. Jeg hadde selvfølgelig aldri dumpet min kjæreste selv om han var lite utstyrt. Det er andre egenskaper jeg setter mye mer pris på i et forhold,enn sex. Når det gjelder oralsex,så foretrekker jeg faktisk en litt mindre penis... Dette fordi man da unngår brekninger når man får "stasen" for langt ned i halsen. Når det gjelder samleie så foretrekker jeg en stor penis.Ingenting er bedre enn å bli skikkelig "fylt opp". Dette var min mening..... ismen 1212[ Dette Innlegg er endret av: ismen den 2002-03-26 18:13 ]
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #3 Skrevet 28. mars 2002 Isme kommenterer lengden, men tykkelsen kommenteres ikke. Hvorfor ikke det?
dabadoo Skrevet 28. mars 2002 #5 Skrevet 28. mars 2002 Leste Ismens innlegg med stor interesse... det var jo moro å finne en definisjon på hva som er stort/smått og så videre. (Nå falt jeg desverre ut på omkretsen - såvidt, men... 15 cm? Er ikke det rimelig stort??? Men, Ismen: Hva i all verden skal du med hele stasen i halsen??? Det er jo hodet som setter pris på behandlingen tungen kan gi, ikke skaftet! Det holder, spør meg. (forresten; gutter: Er ikke det likt for oss alle???) Hehe... Jeg har stor glede av å vite at jeg går gjennom livet med 234 kubikkcemtimeter med stake...
Barbie Skrevet 29. mars 2002 #6 Skrevet 29. mars 2002 Hva som er vitsen med å ta hele stasen ned i halsen??? Har du aldri blitt litt for ivrig du da??
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2002 #7 Skrevet 3. april 2002 Må flire litt av innleggene her - men det er en ting jeg IKKE er enig i: er den for liten hadde jeg dumpet han!! ferdig med det. sex betyr ikke alt - det kan godt gå både 1 og 2 uker uten sex for meg, men når jeg først har lyst på sex da skal den være god.... jeg er nok bortkjemt som kan ha det slik, men faaaa det fortjener jeg!
svima Skrevet 3. april 2002 #9 Skrevet 3. april 2002 har enda ikke opplevd at noen er for liten.. tykkelsen er viktigere enn lengden for meg personlig. alle har jo sin størrelse, også jenter. noen damer må vel bare ha en enorm for å kjenne noe kanskje?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #10 Skrevet 4. april 2002 svima: Regner med at det er 15 cm i omkrets du mener. Jeg tror det er en relativ liten prosentandel menn som har så tykk penis. Tipper 10-15 prosent, og når du sikkert har en del andre ting som skal "stemme" med personen, så liter du med å finne rett mann vil jeg tro.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2002 #11 Skrevet 4. april 2002 Det blir for dumt å påstå at sex ikke er viktig i et forhold. Det har mye å si, selv om kommunikasjon, kjærlighet og vennskap topper listen. Jeg har ingen perfekte mål å komme med, men har vært borti bittesmå (kjente ikke at han var inni meg engang...) til store deilige. Foretrekker litt lengde og omkrets, slik at den kan bunne skikkelig og jeg kjenner den skikkelig.... (",)
Gjest Pus Skrevet 4. april 2002 #12 Skrevet 4. april 2002 Hjelp! Det er tydelig forskjell på hva vi jenter vil ha av penis størrelser. Jeg vil bare si til gutta som leser dette at er du førnøyd med deg selv så finner du ei jente som også blir veldig fornøyd Jeg fikk litt hakeslepp av den komentaren med at tykkelsen burde være 15 cm i omkrets, Herregud sier nå jeg. Noen jenter som vi ha en hel hånd opp i musa?? Det er vel noen som vil det også. Jeg mener nå at det blir alt for stort.12
svima Skrevet 4. april 2002 #13 Skrevet 4. april 2002 nei, mente at tykkelsen generelt er viktigere enn lengden..15 cm omkrets høres mer skremmende enn godt ut.. kanskje hvis man føder trillinger en dag? 12
Arnie Skrevet 4. april 2002 #14 Skrevet 4. april 2002 På tide å plukke fram skolelærdommen, jenter... Omkretsen er det du finner dersom du legger et målebånd rundt, omtrent som når man måler seg rundt livet. Diameteren er "tykkelsen". Omkrets = Diameter * PI En omkrets på 15 cm tilsvarer altså en diameter på snau 5 cm. 12 1
Amarone Skrevet 4. april 2002 #15 Skrevet 4. april 2002 Hei Dabadoo. Kjæresten min liker av en eller annen grunn best at jeg tar ham langt inn i munnen. Har også lest at det er hodet som er viktig, men det stemmer ikke på kjæresten min. Kanskje det er ulik følsomhet på skaftet hos menn? Ihvertfall er det nok ikke likt for alle menn... Har aldri sett en for liten tissefant, men har kjent en som var for lang. Den var 20 cm +, og det ble med den ene gangen. Så man kan si at jeg "dumpet" ham fordi snoppen var for stor... Omkrets har jeg INGEN anelse om i tall, men det er bedre med en som er litt tykk. Amarone
Gjest Pus Skrevet 4. april 2002 #16 Skrevet 4. april 2002 Hei Arnie! Tror du ikke vi jenter vet forskjell på omkrets og diameter??? Dessuten så er 5 cm i diameter nærmere 16cm i omkrets enn 15cm. 12
dabadoo Skrevet 4. april 2002 #17 Skrevet 4. april 2002 amarone: Takk for den opplysningen! Man lærer fortsatt noe her i verden! Det med å ta den langt inn er jo forsåvidt fokusert i diverse kulturfilmer, så ett eller annet er det vel med å klare å kontrollere seg... eh... uten å få brekninger...? Men fortsett å glede ham amarone! Dabadoo
Amarone Skrevet 5. april 2002 #18 Skrevet 5. april 2002 Brekninger kan være et problem. Derfor må jeg gjøre det veldig sakte, og ofte kommer han av det. Men om det må litt mer fart til, så kan jeg ikke ta ham så langt inn. Slik er det, og vi er fornøyd med det! Amarone
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #19 Skrevet 24. mars 2019 Drar ut en eldgammel pemistråd. De gamle er ofte best, senere blir det ofte plagiater. 😊 Anonymkode: 67fe9...e1e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2019 #20 Skrevet 24. mars 2019 På 26.3.2002 den 17.33, Gjest Anonymous skrev: Spiller penisstørrelse noen rolle? Beskriv gjerne hvorfor. Hvor stor er stor? Hvor stor er for stor? Hvorfor er stor bedre/dårligere? Hvor liten er for liten? Ville du dumpe en type pga penisstørrelse? Spiller penisstørrelse noen rolle ved oralsex? Min penis er 6 cm i slapp tilstand, noe som kanskje får den til å virke liten. Men den er 14,5 cm når den er stiv. Da er den ikke så liten lenger, men en vanlig gjennomsnittspenis. Har aldri hørt at noen av kjærestene mine har klaget på lengden - verken slapp eller stiv. Hva som er lite eller stort er individuelt. Det viktigste er hvordan du bruker det du er utstyrt med. Anonymkode: 6e1d6...7da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå