Gjest Nope Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Ja det er sikkert flere tråder om den Men når kommer sesong 2 på DVD er blitt helt hekta på den og er sur og grinete fordi jeg ikke har tv3(men kan liksom ikke bestille en tilparabol for den serien )så når kommer den.... hjelp meg !! trenger dere mer en noen sinn!!!
sacred Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 (endret) har ingen dato, men tipper det er en stund til siden den akkurat har gått på TV dessverre! Jeg måtte gjøre det samme med Frustrerte Fruer, fikk aldri sett det på TV så måtte vente på sesongene på DVD. Kom ofte ut endel mnd senere. 4-5-6 mnd kanskje Endret 22. januar 2007 av sacred
Malou Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Sesong 2 er ikke en en gang ferdig ennå, men starter opp igjen i USA i natt etter en pause siden før jul en gang. Den kommer nok neppe på DVD før til høsten/vinteren igjen.
Tusseline Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Noen som vet om det er mulig å få tak i episoden som ble sendt i USA i går, på piratebay? Er det episode nr. 24?
Gjest Nope Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Takker så mye men da får jeg bare være sur og sint til høsten engang..er jo ikke så lenge til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå