Gjest King James Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Niesa mi fyller snart 2 år. Og da spør jeg hva leker egentlig 2 år gamle jenter med ? siden jeg må nesten kjøpe en gave til henne. Endret 22. januar 2007 av Cedric Rueben
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Dukker (med klær, vogn, seng og alt som er dyrt), biler, båter, akebrett osv. I sommer var toåringens favorittleketøy en sparkesykkel på tre hjul.
Kayli Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 I tillegg til dukkesaker er kjøkkenutstyr populært; lekekomfyr, panner, servise... Gjerne noen matvarer av tre eller plast også.
monja Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 puslespill, bøker, leire, tegneblyanter, maling og pensler, fingermaling.
Elle Melle Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Bøkene om Emma og Thomas er en stor slager her. Koppestell i plast (fra Obs) lekes også mye med. Bare husk at en del leker er merket med "fra tre år", spesielt slik lekemat o.l.
Jentemamma Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 Tenkte jeg skulle komme med tips her siden jeg har en jente på samme alder - men alle tingene jeg skulle nevne er allerede nevnt! Vittig å se at disse to-åringene er så like... Kos deg på handletur!
ashera Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Lillesøsterbøkene av Kari Grossmann er også fine. Enkel Lego Duplo er også OK.
tuji Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Min toåring leker mye med Duplo, lekekomfyren sin og dukkehuset. Hun liker også å trille rundt på lekene sine i en paraplytrille (disse finner du til en hundrelapp mange steder). Av bøker er Emma og Thomas-bøkene en slager.
Marita89 Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 enkle puslespill med en liten "knapp" til å holde på, liten gummi ball er en slager hos nabobarna, tegnebrett.. (penn som sitter fast i en tråd på et stort brett, du tegner så mye du vil på brettet og hvisker ut ved å dra en dings nederst på brettet til siden.. eller riste på det). dukker, babyborn, bamser osv
Chiquita Skrevet 26. januar 2007 #10 Skrevet 26. januar 2007 paraplytrille (disse finner du til en hundrelapp mange steder). ca 40,- på Biltema
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå