Gjest King James Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 (endret) Ville dere om dere hadde fått la oss si 753.948 kroner bodd under en bro mitt på vinteren. Altså en bro som går over en elv i en uke. Hadde dere villet det om dere hadde fått 753.948 kroner ? Endret 22. januar 2007 av Cedric Rueben
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Hvis du fikk 138 KG-roser, ville du da latt være å lage småskrudde poller i en måned?
Gjest Silmarill Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Selvsagt ville jeg ha bodd under en bro på vinteren i en uke mot et slikt beløp! Du sier ingenting om hvorhvidt jeg evt. kan sette opp en brakke med strøm og dusj å hele pakka under denne brua! Stemte ja!
Gjest Pax Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Ja, det hender faktisk at jeg legger meg ut på verandaen en og annen natt gjennom hele året, også om vinteren. (godt pakket inn) Får mye frisk luft da, og det er fint iblant. Så en uke under en bro skulle jeg klart, fortusatt at jeg hadde termosovepose og mange varme klær.
Gjest Lizzi Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Ja, for en slik sum penger skulle jeg glatt bo under en bro i en uke. Finnes jo gode soveposer og telt. Skal vi lage en avtale ?
Gjest Tanita Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Ja, for den summen hadde jeg gjerne gjort det, så lenge jeg slapp å falle uti elva mens jeg sover!
mysan Skrevet 3. februar 2007 #8 Skrevet 3. februar 2007 Jeg svarte før jeg leste hele spørsmålet og dermed svarte jeg "kanskje". Etter å ha lest hele spørsmålet ville jeg svart "ja". Men det er klart jeg måtte hatt nok varme klær og en god sovepose eller annet som holdt meg varmt så jeg fikk sove.
Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Jeg stemte nei, men så leste jeg første innlegg og da tror jeg jeg ville gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå