Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Det programmet på tvnorge nå er jo helt genialt. Jeg vil ha en slik mann som kan gjemme vekk mine valker når jeg skal kjøpe meg nye klær! Noen med flere tips?
Gjest Edel-Mari Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 trener du går valkene vekk da. litt kjedelig å måtte "kle avseg" fett.
Lilol Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Kjempe bra program. Hun så jo mye tynnere og gladere ut på slutten Sånn mann skulle jeg hatt hjemme
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ja, bare tatt han ut av skapet når valkene ble for tydelige
Lilol Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 hadde vært kjempe greit! Tenk så mye enklere det hadde vært å finne klær da
Gjest Kristin_ Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 Det jeg syns er det som får flest til å se feitere ut enn det de er er når de kjøper klær som _overhodet_ ikke er i riktig størrelse. I tillegg ser det ikke ut som om alle skjønner at tynne, syntetiske stoff vil legge seg ned i hver eneste valke og vise hver celulitt. Veldig mange ser bedre ut av å bare kjøpe seg klær i riktig størrelse, og i tykt nok stoff, da sitter det fint. Dette er det verste jeg ser, når folk kjøper for små bukser der fettet tyter over kanten http://media.urbandictionary.com/image/lar...intop-46514.jpg Formsydde dressjakker pleier å være flatternde på de fleste, sett at de ikke er alt for trange. Blir fine former av sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå