Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får melding om at maskinen ikke er beskyttet mot viruset Trojan.Peacomm, men når jeg velger "beskytt meg nå", med Norton, og programmet skal oppdateres så får jeg opp meldingen opp at det mislykkes. Så hva skal jeg gjøre nå da? vente på at maskinen får virus? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjer her også! Hva skjer?

Skrevet

Norton er bæsj. Bytt antivirusprogram.

Skrevet

Jo, klart det hjelper å bytte nå. Men vis du absolutt vil ha norton, prøv å google trojaneren og se om noen har løsningen.

Skrevet

Hvilket virus program anbefaler du Jack?

Skrevet

Jeg har AVG, og har heller ikke opplevd noen problemer, med unntak av rett etter at jeg innstallerte det, for da fant det opptil flere trojanere som hadde sluppet forbi Norton...

Skrevet

Kanskje jeg skal sjekke ut dette... Noen andre med erfaringer?

Gjest Maxagaze
Skrevet
Kanskje jeg skal sjekke ut dette... Noen andre med erfaringer?

Har du en nettbank, har du kanskje fått tilbud om Norman Antivirus ? Koster ikkeno ekstra, det følger med "bankabbonementet". Norske folk som står bak. Det har en innebygd teknologi som de kaller "sandbox" ett "virtuelt datamaskinmiljø" - virus kan slippes løs her, observeres av Norman, viser det viruslignende oppførsel er det kort prosess. Fordelen er at det kan ta hittil ukjente virus..

Enkelt og lite ressurskrevende.

Skrevet

Kanskje litt dumt spm.. men kan man ha to virusprogram på maskinen på en gang?

Gjest Maxagaze
Skrevet
Kjøp Mac :)

Bilen min har brutt sammen.. kjøp en ny !

Skrevet

Vi hadde Norton. Fikk virus. Norton fant det, men nektet å isolere det, nektet å fjerne det :frustrert:

En dataekspert jobbet med maskinen i mange timer, la inn adawere som vi kjører hver kveld, avg som vi kjører ca en gang i uka, itilegg kjører vi trend micro en gang i blant. Dette var program han anbefalte. Et år siden nå og vi har ikke hatt noe tull etter dette.

I tillegg har vi noe som heter Eat this cookis som vi trykker på og fjerne hver gang vi har vært innom maskinen. :)

Skrevet

Jeg hadde også det problemet i går. Forsøkte mange ganger å trykke "beskytt meg nå", men fikk hele tiden opp at det var mislykket. Tilslutt ble jeg sur og ga opp. I dag så står det at maskinen er beskyttet mot dette viruset... :klø: Men Norton vil ikke scanne mailene mine i dag, så da hjelper det jo lite uansett...

En ting er sikkert, jeg betaler ikke flere ganger for Norton...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...