Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det til en gutt/mann på 23 år? Det sølv tvers gjennom og den glinser veldig, blank som bare det. Koster 1500-2500 kr. Den er også litt kraftig.

Passer dette til en på 23 år? Eller er det beregnet på de mindre gutta på 16-18 år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på hvordan type han er :) Synes det er fint jeg :)

Skrevet

Har du bilde av dette?

Vet du om han er typen til å bruke halskjeder? Kjæresten min er riktignok litt eldre, men han ville antageligvis ikke brukt (eller kledd!) et slikt smykke.

Gjest Frk Åberg
Skrevet (endret)

Det er vel mer typen det kommer an på enn alderen. Kjenner en på 24 som bruker sølvlenke som armbånd. Jeg syns ikke noe om det, men han er sikkert troende il å bruke den som halvskjede også.

Jeg ville sett veldig an hva slags stil han har ellers. For noen gutter er det sikkert helt topp, for andre blir det skivebom.

Endret av Frk Åberg
Skrevet

Sønnen min på 21 fikk sølvsmykke til jul og var kjempeglad for det. Mannen min fikk smykke for noen år siden - og han bruker det hver dag ...

Men som sagt, så kommer det jo litt an på både smykket og mottakeren ...

Skrevet

Kjæresten min på 25 fikk et til jul. Han kler det kjempegodt og sier han aldri skal ta det av (liker veldig godt å gå med det). Men han er av typen som kler det, eksen min f.eks hadde ikke kledd det i det hele tatt... Så, som de fleste andre sier, det er mer typen enn alderen som betyr noe.

Skrevet

Kjæresten min er 25 og bruker det hver dag.. Jeg syntes ikke så mye om det tidligere, men nå er jeg så vant til det at jeg ikke kan forestille meg at han skal gå uten :forvirret:

Men kjenner også mange som ikke bruker slike kjeder da.. tror det er veldig individuelt

Skrevet

Efva Attling har utrolig stilige sølvsmykker!!! Jeg er ikke helt sikker på at hun designer till menn, men det kan du jo undersøke hvis du vil :)

Lykke til!

Skrevet

Hvem mener dere er typen til det da?

Har jo en tøff og elegant stil. Skjorter med 1-2 åpne knapper. Stramme ettersittende gensere.

Passe veltrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...