Gå til innhold

Noen som har peil på bil her?

Anbefalte innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg bil for ikke så lenge siden, vet at jeg fikk den veldig billig, men nå lurer jeg på om det er noen her som kan hjelpe meg å tippe hva den egentlig er verdt.

Det er en Renault Clio, 2001-modell, 1,6l, gått kun 46000.

Problemet er at det er ingen andre 1,6l til salgs på finn (bilen er importert fra Sverige, tror ikke den ble solgt med 1,6l i Norge). Kun 1,2l. Den har også AC (aircondition), og det er det ingen av 2001-modellene på finn som har + en del annet ekstrautstyr som f.eks at man kan styre cd-spilleren på siden av rattet.

2001-modellene på finn.no koster mellom 75 og 95 000 (men jeg tror nok 95 000 er litt overpriset), noen som har noen idé om hvor mye min ville vært verdt ut i fra det jeg har forklart her? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv denne å se om du blir noe klokere :)

Ellers kan du prøve Autodb der har de mange biler til salgs så du kan sammenligne.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Takk m@msen, dessverre ga dinside meg en pris ved å sammenligne prisene på 1,2l siden det ikke er noen 1,4 eller 1,6 til salgs. På autodb var det også bare 1,2l til salgs :forvirret:

Skrevet

Ring en Renault/Volvoforhandler i morgen og forklar hva slags bil du har, så får du listeprisen på den.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ring en Renault/Volvoforhandler i morgen og forklar hva slags bil du har, så får du listeprisen på den.

Hehe.. Pappa gjorde det, og de visste ikke :ler:

Skrevet

Uff da... Ringe en svensk forhandler kanskje... Nei vet du, da har jeg ikke flere gode forslag. Men større motor betyr gjerne større forsikringspremie, kanskje forsikringsselskapet vet noe? :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Joda, men de er jo mye billigere i Sverige enn i Norge :forvirret: Ja, kanskje forsikringsselskapet, ja. Er ikke så viktig å få vite det altså, var bare nysgjerrig, og tenkte kanskje noen kunne si meg sånn ca :)

Skrevet
Joda, men de er jo mye billigere i Sverige enn i Norge :forvirret: Ja, kanskje forsikringsselskapet, ja. Er ikke så viktig å få vite det altså, var bare nysgjerrig, og tenkte kanskje noen kunne si meg sånn ca :)

Du kan jo kontakte forhandlere i Sverige for å høre hvor mye dyrere en 1,6 er i forhold til 1,2 der så har du litt å gå ut i fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...