Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har så vanskelig for å finne gode renseprodukter til huden min.

Har alltid trodd jeg har fet hud fordi jeg får kviser, men det viser seg at jeg får kviser fordi jeg har tørr hud, og når jeg da bruker rens for fet hud, produserer huden mer fett for å kompansere for det den mister.

Så da lurer jeg på hva slags rens dere anbefaler til tørr/blandingshud?

(tørr over- og underhud, med så vidt litt feit hake og nese)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dermalogica Ultralcalming Cleanser - du kan lese mer HER.

Endret av ~Mrs.Valentine~
Skrevet

Jeg hadde veldig høye forhåpninger til Ultracalming cleanser fra Dermalogica, men den gjør at ansiktet føles stivt og tørt :sur:

Det beste jeg har prøvd hittil er faktisk Extra mild liquid cleanser fra Clinique. Hver vinter så prøver jeg en ny rens fra diverse merker, og alltid ender jeg opp med denne. Burde vel lære snart ;)

Skrevet
Jeg hadde veldig høye forhåpninger til Ultracalming cleanser fra Dermalogica, men den gjør at ansiktet føles stivt og tørt  :sur:

Det synes jeg ansiktet mitt blir uansett, med mindre jeg smører meg med krem rett etterpå. Nesten uansett rens er dèt den umiddelbare følelsen, men for meg var det ikke noe verre med Ultracalming. Men man reagerer jo forskjellig.

Til trådstarter: Jeg ville bedt om en prøve fra en hudpleier først, for det er kjipt å kjøpe en så dyr rens hvis du ikke liker den. Det er noks individuelt dette med hudpleie, som jeg og Merneith er ett eksempel på.

Skrevet
Dermalogica Ultralcalming Cleanser - du kan lese mer HER.

Jeg også anbefaler denne, liker den godt! Også Dermalogica skin smoothing creme :)

Skrevet (endret)

Tusen takk for gode råd :)

Er ikke disse produktene veldig dyre?

Noen som har prøvd de fra Clarins for tørr/sensitiv hud?

Det beste hadde nok vært å finne en renseserie fra Esthetique, for jeg har gavekort der :)

Endret av Rexina
Gjest Deception
Skrevet

Jeg har tørr hud, og synes egentlig rensemelken fra Dr. Hauschka er den beste rensen for min hud. Rundt 150 kroner på helsekost er heller ikke så ille pris.

Skrevet

Du får kjøpt Dermalogicas Ultracalming cleanser til under kr. 200 på strawberrynet.

Skrevet

Hva med å prøve den to-delte rensen fra Babor? Består av en base og en rensolje tilpasset din hudtype (altså, tørr). Jeg har ei venninne som har veldig tørr hud, og hun er kjempefornøyd. Huden min er derimot mer rettet mot blandingshud, så jeg bruker rensen tilpasset min hud, og jeg har aldri vært borti lignende. :hjerte:

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne, Tusseline, og hva koster den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...