Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som bruker denne kombinasjonen?

:sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:smilejente: Jeg bruker begge deler og er kjempefornøyd. ;)

Skrevet

Jeg er også fornøyd..men ble litt skuffet, synes ikke at Special cleanseren fjernet all make up :sur:

Skrevet

Jeg gjør. Det duger. Du ble skuffet, men er likevel fornøyd? Selvmotsigelse.

Skrevet

:klem: For å få vekk sminke,også øynesminke bruker jeg Dermalogica sin Precleanser før spesial cleansing gel.

den fjærner all sminke på no time :plystre:

Skrevet
:klem: For å få vekk sminke,også øynesminke bruker jeg Dermalogica sin Precleanser før spesial cleansing gel.

den fjærner all sminke på no time :plystre:

Kult. Hva koster den da?

Skrevet

Jeg har brukt denne kombinasjonen når jeg hadde fetere hud, og syntes den var bænkærs ;) Det kan være lurt/nødvendig å rense ansiktet 2 ganger etter man har brukt sminke, det gjør jeg alltid når jeg har hatt på founadtion eller pudder. Evt. bruke toner som tar med seg "det siste".

Skrevet
Jeg gjør. Det duger. Du ble skuffet, men er likevel fornøyd? Selvmotsigelse.

Ja, er meget fornøyd med Dermalogica generelt..bare visste ikke at man skulle bruke precleanser først før special cleanser for og få bort all make up.

Skrevet

Brukte denne kombinasjonen før, men Active Moist gjorde huden min for tørr. Nå bruker jeg Scin Smoothing Creme og er superfornøyd!!

Skrevet
Oi, den var ikke akkurat gratis nei.... :overrasket:

Hvor drøy er den i bruk?

Ja, det lurte jeg også på. Jeg kjøpte den store pumpeflasken med Special cleanser, til 440 kroner..den blir nok veldig drøy i bruk håper jeg :) Precleanser så ikke like drøy ut men..

Skrevet

Jeg brukte den kombinasjoen, og var misfornøyd. Synes ikke special cleansing gel gjorde noe som helst for huden min.

Har byttet til MD nå, og er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...