Lille Grete Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 Kan jeg ta på fuktighetskrem oppå skinoren?
Luzi Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 tror ikke det skulle gjøre noe, men pass på å ikke smør den for mye utover sammen med fuktighetskremen. Har erfaring med at den tørker veldig ut, og den skal jo helst brukes lokalt på kvisene. ville kanskje tatt på fuktighetskrem først, latt den tørke og så smørt en liten dæsj skinoren på kvisen. Det fungerer iallefall for meg:)
Lille Grete Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 En krem mot kviser. Du kan lese om den her.
Timia Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jeg renser huden, smører på skinoren, venter til skinorenen er tørket også tar jeg på fuktighetskrem. Jeg vet ikke om det er riktig, men huden blir hard og lærete om jeg bare bruker skinorenen. Skinorenen må smøres ut over hele ansiktet eller problemområdet for at det skal gi langtidseffet.
Gjest Kristin_ Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 (endret) *nevermind dette var allerede svart på ja* Endret 22. januar 2007 av Kristin_
Lille Grete Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 *nevermind dette var allerede svart på ja* ← Ja, men du kom jo med et litt annet svar da Jeg har gjort det sånn som deg, men vet ikke hva som er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå