Gå til innhold

Ronking/sprut

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Pus_*
Skrevet
Hvorfor kaller du deg Karma Sutra, når det heter Kama? Har det noe med ordspill og karma å gjøre?

Også lurer jeg på, måler dere sprut? (siden flere av dere vet antall meter)

Når jeg spruter er det siste jeg tenker på å måle!

Det er KULT. Faktiskt så var det kjæresten min som ønsket å smake seg selv. Holdt bena hans bak hode og styrte spruten mot munnen. Han likte det, så det er ofte at vi gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spørsmålet var om noen jenter her har prøvd det eller har lyst til å gjøre det. Forutsatt at det er ok for gutten din. Synes du det høres kult ut, litt maktfølelse eller er det bare usmakelig???

Havner vel i kategorien "litt kult" og praktisk, hverken mer eller mindre. Men det har aldri vært et spørsmål her, så jeg vet vel egentlig ikke.

Skrevet
Det er KULT. Faktiskt så var det kjæresten min som ønsket å smake seg selv. Holdt bena hans bak hode og styrte spruten mot munnen. Han likte det, så det er ofte at vi gjør det.

Karma er i vesten. Kama er det orginale. og det er fra India

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg vet godt både hva kama sutra er, og hvor det kommer fra, jeg har bare aldri hørt det stavet med R før. Verken i bøker eller andre steder. Så bare nysgjerrig ;)

Skrevet
Karma er i vesten.  Kama er det orginale. og det er fra India

Kama representerer sansenes tilfredsstillelse.

Karma er loven om årsak og virkning.

To vidt forskjellige ting altså...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Noen ganger blir jeg veldig glad i deg, Hui, merker jeg :klem:

Kanskje Karma Sutra-mannen også har litt å lære selv om han spruter seks meter :)

Skrevet

kan det ikke tenkes at det er årsak til og en virkning av sansenes tilfredstillelse

Skrevet

Hm, jeg ser at jeg var veeeldig sent ut i mitt svar på Karma Sutra tråden. Oh well ... :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Syns du var flink jeg, Gustis, du prøvde. Også alle de fine ordene du kan! ;)
Skrevet
Noen ganger blir jeg veldig glad i deg, Hui, merker jeg :klem:

Kanskje Karma Sutra-mannen også har litt å lære selv om han spruter seks  meter :)

Må bare le av deres evne til å være den type kvinne en mann skygger unna, vel og merke hvis han er mann...

Ha en god helg, men husk å le litt innimellom... ha ha

Gjest glamourgirl
Skrevet
Må bare le av deres evne til å være den type kvinne en mann skygger unna, vel og merke hvis han er mann...

Ha en god helg, men husk å le litt innimellom...  ha ha

Kjære deg, er det noe jeg er trygg og sikker på er det humoren min og seksualiteten min.

Jeg tror det er den påtatte verdensmesterholdningen din, sammen med en del horrible skrivefeil som gir noen av damene her frysninger på ryggen, og ikke på en positiv måte.

Jeg ser at mye av det du skriver har noe for seg, men det å begynne med at "nu må en kvinne lære!" ikke lurt.

Skrevet

Ha en god helg, men husk å le litt innimellom...  ha ha

Mens du fremstår jo som en ålreit og sympatisk kar.. :ironi:

du er jo bare latterlig. her blir du tatt i å drite deg ut og så svarer du med å gå til angrep på personene og ikke utsagnet.. Veldig voksent og "mandig" av deg.

Skrevet

Nei har aldri gjort det i løpet av disse 12 årene vi har vært sammen. Det har aldri vært et tema engang og vi kommer aldri til å prøve det.

Skrevet
Mens du fremstår jo som en ålreit og sympatisk kar..  :ironi:

du er jo bare latterlig. her blir du tatt i å drite deg ut og så svarer du med å gå til angrep på personene og ikke utsagnet.. Veldig voksent og "mandig" av deg.

Mange ganger så blir ikke alt lest... Les og forstå..

Uansett så har jeg det latterligt morsomt nu... This is life... Når andre engasjerer seg uten å ha lest ordentlig hva jeg har skrevet, ja da har dere gjort at jeg har fått meg en god latter for denne dagen... Alt hva jeg begynte med, har andre greid på sin måte å avspore med, og da blir bare alt så useriøs... Men jeg ler av disse nu, godt med humor...

Om jeg kaller meg Karma eller om det heter Kama, so what... ha ha... Morsom gruppe dette... Skal anbefale denne gruppen hvor det virker at emnene ikke er det viktigste, men hvor mange ganger du kan svare på et innlegg... Noen er jo helt ute av svingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...