Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. Har noen jenter ronka gutten sin slik at spruten har kommet i guttens ansikt. Var det med hensikt eller uhell?? Bare lurer for dama mi ønsket å se min egen sprut i ansiktet mitt i går.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MalcolmX Skrevet 22. januar 2007 #2 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei. Har noen jenter ronka gutten sin slik at spruten har kommet i guttens ansikt. Var det med hensikt eller uhell?? Bare lurer for dama mi ønsket å se min egen sprut i ansiktet mitt i går.!!! ← Med mindre du er slangemenneske, eller evt har 1200 pascal trykk på spruten, så tror jeg hun skal slite litt med å få spruten opp i ansiktet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orestes Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Jøss, jeg har da sett en kar få ladningen i eget tryne enda han lå flatt på senga. Det var uventet, og medførte endel spytting etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 22. januar 2007 #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Litt OT: Dersom han forventer at jeg skal ha spruten i/på meg, forventer jeg også at han tåler å få det på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missluna Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 det er vel litt vanskelig å beregne ladningen sånn at den rekker akkurat oppt il ansiktet? eller? :D det er veøl ikke noe man bare kan gjøre om man blir bedt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #6 Del Skrevet 22. januar 2007 Hun holdt bena, rompa og ryggen opp slik at jeg kun hadde skuldrebladene å hvile kroppen på. Da er det ikke så vanskelig å treffe. Men det er vel langt i fra vanlig, bare lurte på om det var flere her med samme erfaringer. Hadde ikke lyst, men spruten kom og hun lo og lo og lo og lo. Vært sammen veldig lenge og dette var sikkert noe hun hadde hatt i tankene lenge. Gjør alt for damene. Tross alt har hun fått det i ansiktet 1000 ganger, og da kan man ikke nekte henne dette. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. januar 2007 #7 Del Skrevet 22. januar 2007 Typen har fått det uventa ja da det kom en skikkelig ladning. Men er ikke noe jeg føler at må skje. Jeg syns det hørtes merkelig ut at hun lo av deg etterpå. Det hadde ikke akkurat gjort så jeg ville gjort det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. januar 2007 #8 Del Skrevet 22. januar 2007 Med mindre du er slangemenneske, eller evt har 1200 pascal trykk på spruten, så tror jeg hun skal slite litt med å få spruten opp i ansiktet ditt. ← Tøys. Det er da ingen heksekunst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karma sutra Skrevet 22. januar 2007 #9 Del Skrevet 22. januar 2007 Til dere alle her...... Blir litt oppgitt, men greien er at alle menn kan sprute fra 2 til 3 meter når de får orgasme... Og en kvinne som har lært seg teknikken kan selv onanere en mann, og i det øyeblikket mannen får utløsningen bestemme om han skal få en slapp utløsning eller la han få oppleve en enorm sterk sprutorgasme.. Hemmeligheten er like enkel som den er god... Når du bruker hageslangen så ved å stramme på slangen så blir trykket hardere, og strålen kommer lengre.. Når mannen får orgasme, så trykk med fingrene under penis slik at urinrøret blir klemt sammen... Mannen vil da få en mye lengre og sterkere orgasme, og selvsagt så spruter han opp til flere meter også... Har selv sprutet over 4 meter flere ganger... Og den orgasmen er så herlig, og mange ganger så trekker jeg meg ut like før orgasmen kommer, og trykker på undersiden, slik at når orgasmen kommer så kommer det mange harde stråler som jeg treffer klitoris med, noe som igjen vil gi en kvinne en kjempeorgasme... Dette kan også gjøres under samleie, og da må man finne den stillingen som gjør at presset blir så hardt på urinrøret at når det går for mannen, så vil kvinnen kjenne at sæden blir sprutet hardt inn i henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 22. januar 2007 #10 Del Skrevet 22. januar 2007 Og den orgasmen er så herlig, og mange ganger så trekker jeg meg ut like før orgasmen kommer, og trykker på undersiden, slik at når orgasmen kommer så kommer det mange harde stråler som jeg treffer klitoris med, noe som igjen vil gi en kvinne en kjempeorgasme...← OK. Vil gi som i "en vakker dag" da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karma sutra Skrevet 22. januar 2007 #11 Del Skrevet 22. januar 2007 Til "hu i svingen".. Forklar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 22. januar 2007 #12 Del Skrevet 22. januar 2007 Hemmeligheten er like enkel som den er god... Når du bruker hageslangen så ved å stramme på slangen så blir trykket hardere, og strålen kommer lengre.. Så hvis du har tynn pikk spruter du langt? Det virker riktig. For min sprut er ganske kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karma sutra Skrevet 22. januar 2007 #13 Del Skrevet 22. januar 2007 ha ha.. Min er helt normal... Normal lengde på 19, og litt over snitt tykk... Så her må du nok begynne å trene gutt... Øvelse gjør mester vet du... ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #14 Del Skrevet 23. januar 2007 Typen har fått det uventa ja da det kom en skikkelig ladning. Men er ikke noe jeg føler at må skje. Jeg syns det hørtes merkelig ut at hun lo av deg etterpå. Det hadde ikke akkurat gjort så jeg ville gjort det flere ganger. ← Hun lo ikke av meg, men med meg. Har vært sammen veldig lenge som sagt og det var ikke en ond latter. Mer sånn "drit kult" hehe, eller der fikk du igjen for alle gangen du har sprutet på meg.... Det var da ikke så farlig. Skal det sies at jenta mi ikke er veldig prippen heller da. Er med på det meste og ikke redd for å prøve nye ting. Det er en fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. januar 2007 #15 Del Skrevet 23. januar 2007 Hun lo ikke av meg, men med meg. Har vært sammen veldig lenge som sagt og det var ikke en ond latter. Mer sånn "drit kult" hehe, eller der fikk du igjen for alle gangen du har sprutet på meg.... Det var da ikke så farlig. Skal det sies at jenta mi ikke er veldig prippen heller da. Er med på det meste og ikke redd for å prøve nye ting. Det er en fordel. ← Bra det da. For når du skrev at hun lo og lo og lo hørtes det nesten ut som om det var mer mobbing enn at hun lo med deg! Bra å kunne prøve! Er deilig å ha den tryggheten. Sånn har jeg det og nå og det er fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 23. januar 2007 #16 Del Skrevet 23. januar 2007 Så hvis du har tynn pikk spruter du langt? Det virker riktig. For min sprut er ganske kort. ← Du kan nok klare å sprute langt for det! Som han forklarte er det som en hageslage, trykker du på den blir strålen mer konsentrert og hard. Så det er bare å prøve selv om den skulle være kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #17 Del Skrevet 23. januar 2007 Den dagen jeg får orgasme fordi sædspruten til typen min er så "hard" mot klitoris.. Ja, den dagen er det to torsdager i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. januar 2007 #18 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvorfor kaller du deg Karma Sutra, når det heter Kama? Har det noe med ordspill og karma å gjøre? Også lurer jeg på, måler dere sprut? (siden flere av dere vet antall meter) Når jeg spruter er det siste jeg tenker på å måle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #19 Del Skrevet 23. januar 2007 Spørsmålet var om noen jenter her har prøvd det eller har lyst til å gjøre det. Forutsatt at det er ok for gutten din. Synes du det høres kult ut, litt maktfølelse eller er det bare usmakelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #20 Del Skrevet 23. januar 2007 Når jeg spruter er det siste jeg tenker på å måle! Det er når sex begynner og bli kjedelig, da må det måles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå