Gå til innhold

Feststed i Gudbrandsdalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på utkikk etter feststed i Gudbrandsdalen, ønsket å ha festen her http://www.grytting.com/, men de har ikke plass til alle våre 85 gjester...

Noen som kan komme med tips?

Ønsker et lokale i "samme stil" som Grytting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en flott gård ikke så langt fra Sygard Grytting som heter Dale-Gudbrand Gård?

Skrevet

Dale-Gudbrand gård på Hundorp

Gammel-Kleppe i Vågå (v/Dag Lindvig)

Jutulheimen bygdemuseum i Vågå

Andvord i Lom

Hågå på Vinstra (Er ikke helt sikker på om de tar bryllup men..)

dette var de jeg kom på i fartenn :)

Skrevet

En ting til;

du kan også sjekke www.gardmillom.no og de forskjellige gardene der..

Skrevet

Tusen takk for alle svar, fikk noen flere tips her.

Er ganske felksibel på sted, må ikke gifte oss i noen spesiell kirke men ønsker å gifte oss i gudbrandsdalen.

Har tenkt på Dale-Gudbrand, men synes det er litt mye "hotell-preg" der.

Hågå på Vinstra (Er ikke helt sikker på om de tar bryllup men..)

Hadde vært drømmen, men ei vennine suprte der i fjor nå de lette etter sted, og de skulle ha 1800 kr pr person bare for maten....

Skrevet
En ting til;

du kan også sjekke www.gardmillom.no og de forskjellige gardene der..

Tusen takk! Supert tips :)

Skrevet
Hadde vært drømmen, men ei vennine suprte der i fjor nå de lette etter sted, og de skulle ha 1800 kr pr person bare for maten....

Kom litt sent med mitt svar, ser jeg.. Er det så dyrt der ja.. Det var veldig bra der..

Skrevet

Mulig jeg er litt uklar her.. Men Per Gynt gården er altså det samme som Hågå.. :)

Skrevet

Kleppe er veldig flott også, de har hatt bryllup med over 100 personer, og er heller ikke så dyre som Hågå mener jeg. Og veldig profesjonelt og trivelig vertskap!

Skrevet
Kleppe er veldig flott også, de har hatt bryllup med over 100 personer, og er heller ikke så dyre som Hågå mener jeg. Og veldig profesjonelt og trivelig vertskap!

Dette stedet har jeg ikke hørt om, hvor ligger det?

Vet du om de har noen info på nett?

Skrevet

Kleppe ligger i Vågå.

De har ingen hjemmeside tror jeg, men søk på "Gammel Kleppe" på nett, så finner du en del info og bilder. Ellers heter vertskapet Dag Lindvig og Ingunn Munch Lindvig, de finnes vel i tlfkatalogen.

Skrevet
Kleppe ligger i Vågå.

De har ingen hjemmeside tror jeg, men søk på "Gammel Kleppe" på nett, så finner du en del info og bilder.  Ellers heter vertskapet Dag Lindvig og Ingunn Munch Lindvig, de finnes vel i tlfkatalogen.

Tusen takk enda en gang!

Ingen sak for en utflytta døl å planlegge bryllup fra det store utland når en får slik hjep her inne :)

Skrevet

Vi skal gifte oss på HUnderfossen, Øyer/Lillehammer. Er vel ikke akkurat Gudbrandsdalen, men ikke så langt unna :)

VI skal ha vielsen i Øyer kirke og festen i Trollsalen som er tilknyttet Hunderfossen familiepark. Absolutt noe å anbefale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...