Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2007 #1 Skrevet 22. januar 2007 her før jul var jeg på en GU undersøkelse pga utfloden min. hun sa at hun så en betennelse de inne. så da tok hun gonore og klamydia test samt baktriell vaginose test. men det viste seg at alle disse var negativ, så hun skranke dama foreslo at jeg skulle på apoteket for å finne noe for å fikse ph balansen i skjeden. men legen sa jo at det var en betennelse der. er langt å reise dit, så det kommer til å bli en stund til. finnes det flere betennelser enn de jeg har skrevet her? burde jeg bruke slike for ph balansen? utfloden min er tykkere, mer gul og lukter litt jern(?)
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg har også tykk gul utflod, men har i tillegg svie/ubehag... Gikk til fastlegen jeg, hun hørte ikke at jeg nevnte utflod engang tror jeg, så vet ikke om hun otk hensyn til det, men hun undersøkte meg, og så to 'polypper'/utvekster på slimhinnen sa hun. Hun regnet med at dette var årsaken til ubehaget mitt... Utfloden vet jeg ikke, kanskje den også blir forandret hvis de utvekstene irriterer der inne... Jeg skulle få henvisning til gynekolog da, som sikkert skulle fjerne de utvekstene, så får jeg se hvordan det blir etterpå. Men tror nok det kan være en god ide å bruke vivag eller noe sånn for å regulere surheten - skal i alle fall prøve det jeg hvis utfloden fortsatt er 'rar' etterpå.
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Tråden er ryddet for utenomsnakk. Mie (mod)
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Min utflod lukter også litt jern og har blitt mye tykkere...Hva kan det komme av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå