Gå til innhold

Brudevalsen. vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal også danse brudevals! Helt klart! Og vi skal ha fult band og masse dansing! Synes bryllup uten dansing fort kan bli litt kjedelig.

Men nå elsker jeg å danse da, og vals er ikke noe problem. Vist hvliken vals jeg skal ha siden jeg var liten. Forloveden har allerede måttet begynne å øve. ;)

Vært i en del brylluper de siste årene, til venner og som serveringshjelp, og har aldri opplevd at noen har utelatt brudevalsen helt, men et par har danset til annen musikk enn vals. Fungert bra det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal danse og. Og gledar meg masse til det. Men om det blir tradisjonell vals eller danse til anna musikk har vi ikkje bestemt oss for endå.

Gruar meg ikkje til noke i bryllupet, ser fram til å skinne gjennom heile dagen.... I nydelig kjole og med mannen i mitt liv ved min side. Kan ikkje bli beire ramme enn det.

Vestlandstausa, giftar seg 2.august :D

Skrevet

Vi skal også danse vals! Den kommende ektemann er ikke av de mest danseglade, men akkurat brudevalsen synes han hører med... Så vi får bare øve og øve. Masse dans blir det utover mesteparten av kvelden, tenker jeg, med levende musikk :D Jeg synes forsåvidt det hører litt kjedelig og dødt ut med kun CD'er, men nå har jeg heller aldri vært i bryllup med bare CD'er...

Skrevet

men jeg skal da ha dans selv om jeg ikke skal danse selv!!! 8) greit, de fleste har kanskje brudevals/dans, men hvis jeg ikke ønsker å ha det må jeg vel ikke? jeg har ikke lyst å gå å grue meg til mitt eget bryllup. men alle som vil kan danse, og vi skal ha levende musikk:)

Iset

Skrevet

Vi skal også danse, og jeg gleder meg!! For oss er det ikke skikkelig bryllup uten dans. Vi skal ha live musikk også. Vi liker godt å danse begge to, og flere i familien også, tror folk ville blitt svært skuffet om det ikke var dans. Men om vi danser vals eller ikke, har vi enda ikke avgjort, det er jo ikke så nøye syns jeg. Men gleder meg til første dans med min kjære som ektefolk!

Skrevet
Vist hvliken vals jeg skal ha siden jeg var liten. Forloveden har allerede måttet begynne å øve. ;)

Hvilken skal du ha da...?

Gjest Zalomine
Skrevet

Kunne ikke tenkt meg bryllup uten dans. Men det er nå meg da. Vet at min samboer ikke er så glad i dansing akkurat (les: han har enda ikke gått med på å danse en enseste gang emd meg, og det anses som lite aktuelt om noen SER på). Men vi er ikke engang forlovet enda, jeg har lang tid til å venne ham til dette. Så får han øve da. Det er da ikke SÅ vanskelig, det å telle en to-tre, en to-tre, som det var skrevet før her.

Jeg liker å danse, og jeg gir ikke slipp på den ENE muligheten til å danse med ham nei! Og jada, jeg får nok danse med både min og hans far, og andr medlemmer av slekta, det tviler jeg ikke på. Nesten så jeg begynner å glede meg allerede jeg! (Bare tenker på at, all den øvinga, man burde jo nesten få øve med kjolen på, for DET virker litt mer komplisert enn med dongribukse....)

Jaja, dette ligger en god stund frem i tid for meg.

Men, det er deres dag, og dere gjør jo selvsagt som dere vil. For meg hører dette bare med. Men, det er deres dag.

Skrevet

Anitacath:

Hvilken skal du ha da...?

Jeg skal ha Bergrosa av Sven Nyhus. Har vært den finste valsen av alle for meg i mange år. Valsen over alle valser. Selv spiller jeg brudevals i andres bryllup (spiller torader), men ikke Bergrosa. Den er "reservert" til mitt bryllup.

Har geldigvis et par i familien som er flinke på fiolin, så de har allerede fått oppdraget. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...