Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips om hvilke vitaminer man kan fore mannen med når han har dårlig sædkvalitet? Noen som har noen erfaringer med at det faktisk har hjulpet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sink. Dette fordi at man ved utløsning skiller ut sink i sæden.

men om det har noen sikkelig virking vet jeg ikke

Skrevet

Honning er et gammelt kjerringråd. Mange med dårlig sædkvalitet har uopdagede betennelser og honning virker betennelsesdempende, men at det har noen voldsomt stor effekt tviler jeg sterkt på.

Da har jeg langt mer tro på at det hjelper med ett besøk på Andrologisk senter ;)

Skrevet
Sink. Dette fordi at man ved utløsning skiller ut sink i sæden.

men om det har noen sikkelig virking vet jeg ikke

Sink skal kjøpes inn ja :) takk for info Pasha :)

Skrevet
Honning er et gammelt kjerringråd. Mange med dårlig sædkvalitet har uopdagede betennelser og honning virker betennelsesdempende, men at det har noen voldsomt stor effekt tviler jeg sterkt på.

Da har jeg langt mer tro på at det hjelper med ett besøk på Andrologisk senter ;)

Honning skal prøves ut ja :) Takk for tipset :)

På andriologisk senter har vi vært og skal inn igjen på ny time også :) Har stor tro på det ja :)

Skrevet

Andre aspekter som kan "booste" opp mannens svømmere er at testiklene ikke er for varme, at de får "dingle fritt", altså, at det ikke er for trangt i buksa/trusa til mannen din. At han ikke røyker, moderat alkoholforbruk. Har mannen din fått "diagnosert" dårlige svømmere?

Skrevet
Andre aspekter som kan "booste" opp mannens svømmere er at testiklene ikke er for varme, at de får "dingle fritt", altså, at det ikke er for trangt i buksa/trusa til mannen din.  At han ikke røyker, moderat alkoholforbruk. Har mannen din fått "diagnosert" dårlige svømmere?

Ja, resultatet fra siste sædprøve var dårlig sædkvalitet, men prøva var likevel bedre enn prøveresultatet for et par år siden..så jeg velger å se positivt på det, og da skader det jo ikke å teste ut litt gode kjærringråd og vitaminer ;) Han har også kuttet røyken helt og alkoholforbruket har alltid vært så og si på null :)

Skrevet

Glemte å si Shatika - min venninne er gift med en kar som har diabetes. Når de skulle begynne å prøve hadde han fått beskjed av legen sin at diabetes _kan_ gi dårlige svømmere, så han ble anbefalt å ta noen forholdsregler som bl.a de jeg nevnte + spise noen vitamintilskudd som bl.a sink (som ble nevnt av Pasha)

Anyways - etter endel prøving (og feiling dessverre) så satt frøet til slutt, og hun har termin ca 2 uker før meg :)

Håper dere får det til Shatika og at du kan komme glisende inn til oss her med "2 blå" snart :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

C-vitamin, Bio-selen+sink og omegaetellerannet (ta tran). Det skal hjelpe, i tillegg kan du sende mannen på akupunktur. Jeg tar det, og i følge tester skal det hjelpe 8 av 10.

Skrevet

Gresskar kjerner skal være bra,det er med på å øke væske mengden rundt sædcellene,og jo mere væske,jo "billigere" blir turen for svømmerne!

Dessuten er gresskar kjerner faktisk godt,kan spises som de er,eller de kan ristes i panna(med litt salt på kanskje...?) Eller man kan bruke de i brød,rundstykker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...