Gå til innhold

utflod, utflod og atter utflod

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har noen spørsmål angående utflod. Jeg plages av mye, MYE, mye utflod. Tror nesten at det er unormalt å ha så mye at når jeg reiser meg fra en stol bare renner det ut. (nesten som å å konstant menstruasjon) Både slim og helt blank veske kommer ut...syns det er ubehagelig å gå med slimete truseinnlegg, så det bruker jeg ikke. Har vært hos lege og gynekolog som undersøkte meg og tok prøver, men fant ingenting galt. ''Noen er bare uheldig å ha så mye'' sa hun, men det må da være noe jeg kan gjøre? Jeg går flere ganger på do for å ''tørke'' meg nedentil, noe som er veldig irriterende dersom man skal på bytur etc. :( Noen som plages med det samme???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke en soppinfeksjon du har da?

Skrevet

Du bør oppsøke en annen gynekolog for råd og veiledning.

Det er mulig at dette er en kraftig soppinfeksjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, er ganske sikker på at det ikke er soppinnfeksjon. Verken legen eller gynekologen fant noe galt...har hatt dette mange år. Er det noen som bare har så mye utflod?

Skrevet

Jeg også er plaget med dette...Ikke i SÅ stor grad som deg.

Og legen fant ingen sopp infeksjon på meg heller..

Men egj har vært hormonelt ustabil siden jeg sluttet på p-piller--kanskje det har noe med saken og gjøre?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også vært veldig plaget av dette, akkurat som du beskriver!

Må på do flere ganger bare for å tørke meg..

Jeg hadde det både før p-piller, og har det også nå som jeg går på p-piller. Tror det bare er noen som er ekstremt uheldige, det er no dritt å ha det hele tiden.. :(

Skrevet

Klamydia kankje? Det kan gi masse utflod!

Gjest Anonymous
Skrevet

nei, som sakt legen fant ingenting galt med prøvene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...