Chic Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Kjæresten min "forlot" meg igår, for å være i utlandet pga jobb, noe han er annenhver måned, og er borte ca en måned hver gang... Når han kommer hjem igjen har jeg lyst til å overraske han med noe koselig! Har noen "hindringer", vi deler leilighet med bror hans og hans dame, så her hjemme er det litt vanskelig å få til ting. For det andre har jeg ikke så mye til økonomi at det gjør noe.... Noen som har noen gode tips? I form av en personlig gave, eller noe vi kan ta oss til, noe romantisk. Håper på masse svar
onyx Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Hva med å sende en overraskelse i posten? Bilde av deg selv eller noe annet du vet han savner mens han er borte?
Chic Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Hva med å sende en overraskelse i posten? Bilde av deg selv eller noe annet du vet han savner mens han er borte? ← Dette er jo noe han ikke vil forvente i alle fall Hm, en god ide... Bare å ta ørten bilder av meg selv, og håpe at et i alle fall kommer godt ut Men er det lurt da, må jo sende dette til jobben hans... litt risky? Flere tips? :D
onyx Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Det burde gå greit å sende til jobben. Du kan jo merke med "personlig" for sikkerhets skyld. ellers er jeg utrolig lite romantisk. Det mest romantiske jeg klarer er å lage 5-retters luksusmåltid! Men det krever jo personlig oppmøte av din kjæreste.
Chic Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Det burde gå greit å sende til jobben. Du kan jo merke med "personlig" for sikkerhets skyld. ellers er jeg utrolig lite romantisk. Det mest romantiske jeg klarer er å lage 5-retters luksusmåltid! Men det krever jo personlig oppmøte av din kjæreste. ← wow, det hadde jeg aldri klart ;-) Nå skal det sies at jeg er elendig på kjøkkenet også... Men det kan godt være ideer som jeg kan ha klart til han kommer hjem, og overraske han her hjemme også.
onyx Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Tenker at det som faller mest i smak nok er at du handler sexy undertøy til deg selv!
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Hvis det er så at dere deler leilighet med hans bror og dennes samboer, tenker jeg at den beste overraskelsen du kan gi ham er at dere har leiligheten for dere selv når han endelig kommer hjem Hvis du så forbereder et godt måltid med god drikke til, og ellers legger opp til at dere skal kose dere mest mulig, tror jeg han vil bli veldig fornøyd Hvis du ikke har mulighet til å "sende bort" bror og samboer, kan du jo også prøve å få til at dere kan være for dere selv et annet sted. Billigbillett på danskebåten, låne en hytte, reise til nærmeste by og sove på hotell, osv.
onyx Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Forresten, min samboer blir alltid overrasket og glad når jeg gjør ting som han vet jeg hater. Stryke skjorter for eksempel, eller vaske kasjmirgenseren (håndvask..blæh..). Eller bare husker å kjøpe noen han trenger men som han aldri husker selv.
Chic Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. januar 2007 Hvis det er så at dere deler leilighet med hans bror og dennes samboer, tenker jeg at den beste overraskelsen du kan gi ham er at dere har leiligheten for dere selv når han endelig kommer hjem Hvis du så forbereder et godt måltid med god drikke til, og ellers legger opp til at dere skal kose dere mest mulig, tror jeg han vil bli veldig fornøyd Hvis du ikke har mulighet til å "sende bort" bror og samboer, kan du jo også prøve å få til at dere kan være for dere selv et annet sted. Billigbillett på danskebåten, låne en hytte, reise til nærmeste by og sove på hotell, osv. ← Vi bor i Frankrike, og er ikke så kjent med billige mulighter her Hoteller tror jeg han er mektig lei av etter en måned på hotell også.... Og det har jeg uansett ikke råd til, hanforsørger meg om dagen, og er kanskje litt sleipt å bruke masse penger på noe, som faktisk er hans penger? Greit om det er en liten sum, men når det blir et par tusen syns jeg det blir litt mye Huff, nå hørtes jeg pessimistisk ut her.... Forresten, min samboer blir alltid overrasket og glad når jeg gjør ting som han vet jeg hater. Stryke skjorter for eksempel, eller vaske kasjmirgenseren (håndvask..blæh..). Eller bare husker å kjøpe noen han trenger men som han aldri husker selv. ← Vel, alt dette gjør jeg hele tiden uansett (bortsett fra å kjøpe ting han ikke husker selv, men han trenger jo aldri noe! Han er veldig generøs av seg til andre personer, men til seg selv, så vil han ikke ha mer enn det han har.. litt merkelig ) Enda flere tips? Har tenkt på om jeg kan lage noe med bilder, fikk et speilrefleks fra han til jul... Ideer?
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Vi bor i Frankrike, og er ikke så kjent med billige mulighter her Hoteller tror jeg han er mektig lei av etter en måned på hotell også.... Og det har jeg uansett ikke råd til, hanforsørger meg om dagen, og er kanskje litt sleipt å bruke masse penger på noe, som faktisk er hans penger? Greit om det er en liten sum, men når det blir et par tusen syns jeg det blir litt mye Huff, nå hørtes jeg pessimistisk ut her.... Vel, alt dette gjør jeg hele tiden uansett (bortsett fra å kjøpe ting han ikke husker selv, men han trenger jo aldri noe! Han er veldig generøs av seg til andre personer, men til seg selv, så vil han ikke ha mer enn det han har.. litt merkelig ) Enda flere tips? Har tenkt på om jeg kan lage noe med bilder, fikk et speilrefleks fra han til jul... Ideer? ← Ok, fikk ikke med meg at dere bodde i frankrike og at han bor masse på hotell og forsørger deg jeg. Men da ble jo mitt forslag rimelig tåpelig ja. Egentlig ganske vanskelig å gi gode råd når man ikke kjenner premissene eller hva han vil sette pris på, men kanskje du kunne lage en slags liten fotobok som han kan ha med seg på sine mange jobbreiser? Med små glimt fra deg, dere og hverdagslivet hjemme? Kanskje som en scrapbook med små sitater, litt humoristisk vinklet kanskje? Bilde av deg selv utenfor den lokale kjøpmannen sammen med en bit av en hverdagslig handleliste (eller en u-hverdagslig handleliste i det du forbereder festmåltid til han kommer hjem ) ?
LadyInRed Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 lag en kalender han kan ha der han bor når han er borte. så blir han hele tiden minnet på hva dere har opplevd sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå