treningsjenta Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 hvert eneste år etter romjulssalget og videre har lindex halv pris på rød pris på undertøy. men i år har jeg ikke sett noe til dette, kun på barnetøy. noen som vet?? man kan gjøre store kupp her altså
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Tror jeg så et eller annet skilt om at det var halv pris på rød pris på alt rødt og lilla undertøy. Men har også sett et stativ med noe undertøysgreier (som ikke var rødt eller lilla) som var merket med halv pris av rød pris.
Gjest ElCaramba Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 YEPP! Det er salg! Halv pris av rød pris på mange av stativene på Lindexen der jeg var! Har kjøpt masse undertøy, i alle farger. Go nuts Treningsjenta!
GoldenGlow Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jepp! Har kjøpte undertøy der som var halv pris av rød pris i Oslo forje helg! Kjempe fint undertøy, som var mer enn billig..!
treningsjenta Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 jippi:) men skal ikke ned til sentrum jeg da.. så håper det kommer på en av disse lindexene i nærheten av meg:)
FashionySara Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 veninnen min jobber på Lindex..som dekoratør..halv av rød er ikke bestemt i regionen her..det kommer ann på indexn osv... Men har mine tanker nå..om når det kommer..
treningsjenta Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2007 veninnen min jobber på Lindex..som dekoratør..halv av rød er ikke bestemt i regionen her..det kommer ann på indexn osv... Men har mine tanker nå..om når det kommer.. ← okey du mener at ikke alle lindexer har det?? og hva mente du med at du har dine tanker om det kommer=?
FashionySara Skrevet 23. januar 2007 #8 Skrevet 23. januar 2007 (endret) okey du mener at ikke alle lindexer har det?? og hva mente du med at du har dine tanker om det kommer=? ← det skal egentlig være likt i alle butikkene, men det kan samtidig være forskjellige i de forskjellige regionene. Hint hint: Når lindex kjører halv av rød, begynner de som oftest på en torsdag og lar det går 3 dager . Endret 23. januar 2007 av FashionySara
treningsjenta Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. januar 2007 ja det er sant det.... smart tenkt:)
FashionySara Skrevet 23. januar 2007 #10 Skrevet 23. januar 2007 ja det er sant det.... smart tenkt:) ← ikke bare tenkt..ta deg en tur på torsdag
treningsjenta Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. januar 2007 skuffet.... inget salg av halv pris på halv pris nei...
FashionySara Skrevet 26. januar 2007 #12 Skrevet 26. januar 2007 Det er jo det..halv av rød pris på dame:) Barn var forrigeuke.
treningsjenta Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 26. januar 2007 nope det er det ikke. var på 4 ulike idag i oslo og akershus og inget hadde halv pris på halv pris på udnertøy. kun rødt undertøy og det var nesten tomt
FashionySara Skrevet 26. januar 2007 #14 Skrevet 26. januar 2007 jeg skrev jo at dette gjaldt dame... dwe tar ikke alt på en gng pga indeksen.
Gjest graceland Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Men vær oppmerksom på at "1/2 pris av rød pris"-lapp må henge på plagget for at det skal gjelde. Handlet noen klær på Lindex nettopp, og trodde at alle plagg med rød prislapp hadde halv pris. Men det var altså feil.
FashionySara Skrevet 29. januar 2007 #16 Skrevet 29. januar 2007 Men vær oppmerksom på at "1/2 pris av rød pris"-lapp må henge på plagget for at det skal gjelde. Handlet noen klær på Lindex nettopp, og trodde at alle plagg med rød prislapp hadde halv pris. Men det var altså feil. ← DET ER også feil..les heller på plakaten over stativet, det er et RØDT skilt, og et oransje(sistnevnte er halv av rødpris). Hvilken lindexbutikk var dette?Og hva kjører de halv av rød på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå