Debra Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 jeg lurte på om det er noen som har hatt time hos tannlege studentene i oslo? må en tur til tannlegen, og kan like gjerne gå til studenter og få det billigere. er så dyrt ellers. noen som har vært der? og hva koster det evnt og hvor ofte har de slike dager?
Ugla Skrevet 23. januar 2007 #2 Skrevet 23. januar 2007 Vet ikke hvordan det er i Oslo, men studentene i Bergen har i vertfall tatt imot pasienter før... Man betaler vel for "materiell", tror jeg, og ikke noe "lønn" til tannlegen. Ta en telefon. og forhør deg hvordan tilbudet er.
Snuppen Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Jeg er fra asker og der mener jg d er sånn at i får d billgere inntil vi er 20..
Snuppen Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Sårri misforstod jeg..trodde d stod billigere for studenter!!..beklager:)
Shoegal Skrevet 23. januar 2007 #5 Skrevet 23. januar 2007 Ring Odontologisk fakultet og hør hvordan det er å få time nå. Hvis du er litt fleksibel med hensyn til tid (tidspunkt og varighet), kan det jo hende at de har noe ledig.
honey21 Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Ja, det er kjempebillig der. Men det er lannnnnnngggggggggggggggggggggg ventetid når du kommer deg til tannlegekontoret!!! Har vært der flere ganger og har alltid ventet minst 45 minutter. Jeg opererte ut en visdomstann og betalte 620 kroner for det. Så det er veldig billig. Og studentene er veldig flinke og er hele tiden under veiledning av erfarne tannleger (lærere). Men det var en "ekte" tannlege som opererte ut selve tannen min da
Scully Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 45 min på venteværelset, eller? høres merkelig ut. Jeg er selv student ved Odontologen i Bergen, og pasientene mine venter maks 5 minutter - så fremst jeg ikke sovner av eller noe (hvilket jeg fremdelses ikke har gjort). Ting tar tid på Odontologen, det er ventekø hos instruktørtannlegene - som må sjekke alt arbeid som blir gjort - trinnvis. Men jobben blir gjort grundig, og prisen er selvsagt langt lavere enn "der ute".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå