Gjest AmAn Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei :D litt flaut men. .Eg e nervøse viss eg ska klina me ei jenta.. for eg ekje så flinke til å klina , har kje så god erfaring.... ka ska eg jør?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2003 #2 Del Skrevet 16. februar 2003 http://www.samliv.net/tema/kyss.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. februar 2003 #3 Del Skrevet 16. februar 2003 Aaaaahhhhaaaaa, dette var rå bra Kira Jammen skal det bli sus i serken nuh ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. februar 2003 #4 Del Skrevet 16. februar 2003 Tusen, tusen takk Kira. Endelig skjønte jeg hva vi skal gjøre for å få det til. Har alltid hatt problemer med min kjæres store nese, men etter at vi forsøkte med hodet på skakke............................ WOW!!!!!!!!!!!!!!! I`ve been kisssed !!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Wow, det må da være en deeeeeilig aha opplevelse å få på en søndag Hilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 17. februar 2003 #6 Del Skrevet 17. februar 2003 Jada, greit nok med hodet på skakke, men fy f... (og her mener jeg banneordet, ikke det andre sensurerte ordet) så stiv man blir i nakken etter en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå