Bringebæret Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Fortell fem eller flere positive og negative sider/egenskaper/kunnskaper ved deg selv. Jeg kan starte: 1) Kan 4 forskjellige språk 2) Er veldig rett frem og ikke redd for å si meninga mi 3) Glemsk 4) Har stygg leilighet, men fine møbler 5) Hater å gå på jobb og skole, selv om det er nødvendig En du???
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 (endret) 1) Jeg er veldig lat og bedagelig, men også veldig pliktoppfyllende, energisk og får ting gjort 2) Kan være litt sårbar og er også redd for å såre andre 3) Liker å være morsom, tuller mye og kan ha en ganske svart og sprø humor, liker morsomme mennesker! 4) Liker å vinne men liker ikke at andre må tape. Uavgjort er fint! 5) Elsker jobben min og jobber mye, men drømmer om et hjemmeliv med nybakte boller, malesaker, grønnsakshage og et par høner og: Trenger masse søvn, men er altfor glad i å legge meg sent Endret 21. januar 2007 av Embla s
Gjest gjesta Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Sta som faen Smart Utålmodig Hypereffektiv Løsningsdyktig
Anglofil Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Følsom - Er veldig redd for å bli såra eller å såre andre. Hater krangler. Sjenert - Da pesielt blant gutta! Romantisk - Er en evig romantiker. *sukk* Emaptisk Omsorgsfull (Jeg er også glad i språk, selv jeg snakker 6 språk, 4 flytende/nesten flytende, 2 ok/delvis eller litt.) Mvh Yvonne
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 1. er var for andres følelser/tanker/humør - noe som gjør meg veldig empatisk, samtidig som jeg kan bli litt vel opptatt av å se an andre 2. hissig 3. spiller piano 4. bestemt når det er noe jeg vil (kan lett forveksles med stahet...) 5. praktisk
Gjest Kardemomme Skrevet 23. januar 2007 #6 Skrevet 23. januar 2007 - Kan tegnspråk/tegn som støtte til tale. - Er sjenert blandt fremmede. - Er utrolig god i Vice City (skryter litt) - Blir lett såra og lei meg. - Er veldig glad i dyr. - Treningsnarkoman.
Gjest Tweek Skrevet 23. januar 2007 #7 Skrevet 23. januar 2007 Fortell fem eller flere positive og negative sider/egenskaper/kunnskaper ved deg selv. 1) Jeg er ukonsentrert og og har ikke tålmodighet. 2) Jeg smiler og er ofte glad 3) Jeg sitter mye på data 4) Jeg liker å sitte på bussen å høre på musikk. Det får meg til å drømme bort og det er så gøy! 5) Jeg er slapp
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 (endret) - Smart. - Åpen for nye tenkemåter. Kunstnerisk. Tenker ofte litt annerledes, og oppfattes gjerne som kreativ. - Drømmer meg mye bort. - Irriterer meg mye. - Samvittighetsfull. Endret 24. januar 2007 av Ylva Virvla
treningsjenta Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 positive: 1; meget pliktoppfyllende 2: veldig ærlig 3: ryddig 4: strukturert 5: målbevisst 6: blid og fornøyd 7: flink til å sette mål og nå dem negative: 1: altfor pliktoppfyllende 2: altfor ryddig 3: legeskrekk 4: sjalu 5: negativ tankegang
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Kreativ (selv om det er et litt halvkvalmt ord) Morsom? Nysgjerrig, interessert i å lære Ekstremt utålmodig ! Er fornøyd med livet som det er, selv om ikke alle mål er nådd Altfor lett å distrahere - flink til å nyte livet = mye latskap. Likevel er jeg arbeidssom og pliktoppfyllende, og blir betraktet som dyktig, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå