Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke filmer får dere til å felle en tåre eller bruke opp en boks kleenex?

Noen filmer må man bare se igjen og igjen selv om de er triste :tristbla:

Her er min liste:

- To siste episodene av Dawsons Creek

- City of Angels

- Ladder 49

- Flaskeposten (med Kevin Costner)

- Armageddon

Kommer ikke på fler men jeg skal tenke mer på saken...

Videoannonse
Annonse
Gjest King James
Skrevet

- To siste episodene av Dawsons Creek

Dawsons Creek er ikke en film

Skrevet (endret)

- Shadowlands

- My Girl

- The Color Purple

- The Remains of the Day

- A Beautiful Mind (mest fordi den var rørende)

- Finding Neverland

- Million Dollar Baby

- The Lion King

- Out of Africa

- Brief Encounter

- To siste episodene av Dawson's Creek.

- Siste episode av Butterflies.

- Den siste episoden av Kalde føtter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet (endret)

Den episoden er rett og slett brutal for tårekanalene! Vet ikke om jeg hadde orket å se den igjen...

Endret av Sprilla
Skrevet

Moulin Rouge! Åh, jeg begynner nesten å grine bare av å tenke på den! Og Ewan Mc Gregor er bare så skjønn!!! :grine:

Skrevet
Den episoden er rett og slett brutal for tårekanalene! Vet ikke om jeg hadde orket å se den igjen...

Ja, så den for noen dager siden og jeg gråt noe helt forferdelig. *Sukk*

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

- Sweet november

- The Champ

- Høst i New York

- Million dollar baby

Det var de jeg kom på i farta.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Verdens tristeste film NEKTER jeg å se om igjen, den er helt forferdelig trist!

Lillefot og vennene hans i landet for lenge siden :grine: Jeg begynner nesten å tute bare jeg tenker på den!

Skrevet

Mange kunne vært på den listen, men nevner noen:

- Den siste episoden av Six Feet Under

- My Girl

- Mitt liv uten meg

- Forrest Gump

- E.T

- Dumbo

- Ghost

Og mange, mange flere... Jeg er lettrørt... :sjenert:

Skrevet

"Bridges of Madison County"! Da gråter jeg i bøtter og spann!

Noe jeg forøvrig også gjorde til:

"Brokeback Mountain".

"Åndenes hus", grusomt, jeg gråter faktisk mest over de fantastiske skuespillerne, rollene de gjør her, er sinnsykt sterke!!

Men det må innrømmes her, at jeg gråter til veldig mange filmer. Gråter mye, til veldig mange filmer. Ungene kaller meg for sippe-Guri!!

Skrevet
Dawsons Creek er ikke en film

Detaljer.... De to siste episodene følese som en film når man har de på egen DVD:) Og den var fryktelig trist....

Skrevet

Nå må jeg bare spørre, ble fryktelig nysjerrig.... hva skjedde egentlig i de to siste episodene av Dawsons creek....? Fulgte med lenge nemlig, men datt av siste sesongen!

Skrevet

Får frysninger av å tenke på det jeg :tristbla:

Skrevet
Nå må jeg bare spørre, ble fryktelig nysjerrig.... hva skjedde egentlig i de to siste episodene av Dawsons creek....? Fulgte med lenge nemlig, men datt av siste sesongen!

Ja, det lurer jeg også på! Var det bare trist fordi det var slutt, eller skjedde det noe trist?

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på! Var det bare trist fordi det var slutt, eller skjedde det noe trist?

Hvis man har fulgt med på Dawsons Creek gjennom alle sesonger, kommer siste episode som ett sjokk!

Vi får se hele gjengen noen år etter, hvor de på nytt samles til bryllup for moren til Dawson. Under dansen i brylluppet besvimer Jen, og hun havner på sykehus. Der får vi vite at hun har en lunge feil og at hun kommer til å død!! Det er så trist at hun må dø i den siste episoden. Så da får vi se henne i sykehus sengen hvor alle samles etter tur og hun spiller inn en siste video til dattern sin. Forferdelig trist episode ja!

Skrevet

Hotaru No Haka (Grave of the Fireflies) frå Studio Ghibli er VELDIG trist, og kjempefin...

Skrevet

Donnie Darko. Og siste episoden av Cold Feet ja, men den nekter jeg å se igjen :(

Skrevet

- Den siste episoden av Six Feet Under

Slenger meg på denne!! Er uten tvil det vakreste og tristeste jeg har sett EVER!!! Må av ogtil se siste episoden om igjen bare fordi den er så vanvittig!!!!!! bra. Tuter like mye hver gang.

Slenger på

Stekte Grønne Tomater

Det hendte en sommer

Edvard Saksehånd

My Girl

sånn i farten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...