Gjest Shayla Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hvilke filmer får dere til å felle en tåre eller bruke opp en boks kleenex? Noen filmer må man bare se igjen og igjen selv om de er triste Her er min liste: - To siste episodene av Dawsons Creek - City of Angels - Ladder 49 - Flaskeposten (med Kevin Costner) - Armageddon Kommer ikke på fler men jeg skal tenke mer på saken...
Gjest King James Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 - To siste episodene av Dawsons Creek ← Dawsons Creek er ikke en film
Anglofil Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 (endret) - Shadowlands - My Girl - The Color Purple - The Remains of the Day - A Beautiful Mind (mest fordi den var rørende) - Finding Neverland - Million Dollar Baby - The Lion King - Out of Africa - Brief Encounter - To siste episodene av Dawson's Creek. - Siste episode av Butterflies. - Den siste episoden av Kalde føtter. Mvh Yvonne Endret 21. januar 2007 av yvonne
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 (endret) - Den siste episoden av Kalde føtter. ← Den episoden er rett og slett brutal for tårekanalene! Vet ikke om jeg hadde orket å se den igjen... Endret 21. januar 2007 av Sprilla
micia78 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Moulin Rouge! Åh, jeg begynner nesten å grine bare av å tenke på den! Og Ewan Mc Gregor er bare så skjønn!!!
Anglofil Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Den episoden er rett og slett brutal for tårekanalene! Vet ikke om jeg hadde orket å se den igjen... ← Ja, så den for noen dager siden og jeg gråt noe helt forferdelig. *Sukk* Mvh Yvonne
Gjest Skya Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 - Sweet november - The Champ - Høst i New York - Million dollar baby Det var de jeg kom på i farta.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Verdens tristeste film NEKTER jeg å se om igjen, den er helt forferdelig trist! Lillefot og vennene hans i landet for lenge siden Jeg begynner nesten å tute bare jeg tenker på den!
Spire Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Mange kunne vært på den listen, men nevner noen: - Den siste episoden av Six Feet Under - My Girl - Mitt liv uten meg - Forrest Gump - E.T - Dumbo - Ghost Og mange, mange flere... Jeg er lettrørt...
Sofia Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 "Bridges of Madison County"! Da gråter jeg i bøtter og spann! Noe jeg forøvrig også gjorde til: "Brokeback Mountain". "Åndenes hus", grusomt, jeg gråter faktisk mest over de fantastiske skuespillerne, rollene de gjør her, er sinnsykt sterke!! Men det må innrømmes her, at jeg gråter til veldig mange filmer. Gråter mye, til veldig mange filmer. Ungene kaller meg for sippe-Guri!!
Gjest Shayla Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 Dawsons Creek er ikke en film ← Detaljer.... De to siste episodene følese som en film når man har de på egen DVD:) Og den var fryktelig trist....
supergirl Skrevet 22. januar 2007 #13 Skrevet 22. januar 2007 Nå må jeg bare spørre, ble fryktelig nysjerrig.... hva skjedde egentlig i de to siste episodene av Dawsons creek....? Fulgte med lenge nemlig, men datt av siste sesongen!
Gjest Fresh Skrevet 22. januar 2007 #14 Skrevet 22. januar 2007 - Den siste episoden av Kalde føtter. ← Får frysninger av å tenke på det jeg
aimee Skrevet 22. januar 2007 #15 Skrevet 22. januar 2007 Nå må jeg bare spørre, ble fryktelig nysjerrig.... hva skjedde egentlig i de to siste episodene av Dawsons creek....? Fulgte med lenge nemlig, men datt av siste sesongen! ← Ja, det lurer jeg også på! Var det bare trist fordi det var slutt, eller skjedde det noe trist?
Gjest Shayla Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 Nå må jeg bare spørre, ble fryktelig nysjerrig.... hva skjedde egentlig i de to siste episodene av Dawsons creek....? Fulgte med lenge nemlig, men datt av siste sesongen! ← Ja, det lurer jeg også på! Var det bare trist fordi det var slutt, eller skjedde det noe trist? ← Hvis man har fulgt med på Dawsons Creek gjennom alle sesonger, kommer siste episode som ett sjokk! Vi får se hele gjengen noen år etter, hvor de på nytt samles til bryllup for moren til Dawson. Under dansen i brylluppet besvimer Jen, og hun havner på sykehus. Der får vi vite at hun har en lunge feil og at hun kommer til å død!! Det er så trist at hun må dø i den siste episoden. Så da får vi se henne i sykehus sengen hvor alle samles etter tur og hun spiller inn en siste video til dattern sin. Forferdelig trist episode ja!
Badlands Skrevet 22. januar 2007 #17 Skrevet 22. januar 2007 Hotaru No Haka (Grave of the Fireflies) frå Studio Ghibli er VELDIG trist, og kjempefin...
miow Skrevet 22. januar 2007 #18 Skrevet 22. januar 2007 Donnie Darko. Og siste episoden av Cold Feet ja, men den nekter jeg å se igjen
Sarah Salamander :-) Skrevet 22. januar 2007 #19 Skrevet 22. januar 2007 - Den siste episoden av Six Feet Under ← Slenger meg på denne!! Er uten tvil det vakreste og tristeste jeg har sett EVER!!! Må av ogtil se siste episoden om igjen bare fordi den er så vanvittig!!!!!! bra. Tuter like mye hver gang. Slenger på Stekte Grønne Tomater Det hendte en sommer Edvard Saksehånd My Girl sånn i farten
Gjest Bertine Skrevet 22. januar 2007 #20 Skrevet 22. januar 2007 "A walk to remember" "Moulin rouge"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå