~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har normal hud, men litt fetere i T-sonen. Er på leting etter en ny fuktighetskrem, og vil gjerne prøve noe nytt enn det jeg har brukt i det siste. Hydra Floral lotion har vært en favoritt de siste årene, og jeg vil gjerne ha noe lignende denne kremen. Oljefri Gjerne solfaktor Lett i konsistensen Ikke alkohol og parfyme Noen tips?
Gjest Nattblomst Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Clinique dramatically different moisturising gel er god. Men den har ikke solfaktor, da. Har samme hudtype som du. (Uthevet gel, fordi den finnes som lotion også... lotionen er ikke så lett i konsistensen.)
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 Takk for tips. Clinique har jeg vært fornøyd med før. Trekker den fort inn i huden? Den er ikke strek, på noe måte? Har litt sensitiv hud, det glemte jeg å nevne.
Gjest Borghild Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg anbefaler Clinique Dramaticly Different eller Lancome Pure Focus. De er supre begge to.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Takker for tips, skal testet ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå