Gjest Bodillen Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Kan jo begynne med en liten grovis: Hørt på likhuset: "Det stikker ei reke ut av dåsa hennes!" "Det der er ingen reke, det er klitoris." "Det smakte reke...!"
Gjest Bodillen Skrevet 22. januar 2007 #2 Skrevet 22. januar 2007 Nå har det vært x antall mennesker her inne og lest min vits - uten å legge igjen noe som helst til min forlystelse!!! Snyltere!
Lurvina Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Oki da, skal skrive en vits da: Petter var hjemme hos sin kollega Ole, og spilte kort med han og Oles kone. Plutselig mistet Petter det ene kortet på gulvet, da han satt seg på huk for å plukke opp kortet under bordet, la han merke til at kona til Ole var truseløs under skjørtet. Senere på kvelden, spurte Oles kone om han hadde sett noe interesant under bordet, -Ja, svarte Petter, det hadde han. -Hvis du vil se mer, kan komme hit i morgen mens Ole jobber på kvelden, og ta med 1000 kr. Ja dette var Petter interresert i, så neste kveld kom Petter med 1000 lappen til henne, de hadde seg et par timer, og han dro før Ole rakk å komme hjem. Da Ole kom hjem, spurte han kona si om Petter hadde kommet innom med en 1000 lapp. Kona ble bekymra, men nikket, og sa; - ja det gjorde han. - Du skjønner det, sa Ole, at Petter kom innom kontoret mitt i dag, og lurte på om han kunne få låne 1000 kr av meg. Han lovte å skulle gi de tilbake i løpet av dagen, siden han hadde holdt det han lovte beviser dette hvor god venn Petter er.
Gjest Bodillen Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Da bidrar jeg med en til, jeg; De var ute på stevnemøte for første gang. Hun lente seg mot ham og hvisket: "Jeg har ingen truser på meg i kveld..." Han tenkte: "Hvordan går det an å være så glemsk???"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå