Fruktig Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg skal til Puerto Rico nå til onsdag, og er veldig spent på hvordan været er der nede nå. Noen som vet ?
Gjest Gjest_astra_* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg skal til Puerto Rico nå til onsdag, og er veldig spent på hvordan været er der nede nå. Noen som vet ? sjekk ut www.yr.no
Gjest Pet Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=508805
Gjest Ut_på_tur Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Jeg skal til Puerto Rico nå til onsdag, og er veldig spent på hvordan været er der nede nå. Noen som vet ? Var på Playa Ingles og Maspalomas forrige uke, var stort sett perfekt vær (i mine øyne), noe over 20 grader, litt vind og sol! Var overskyet og mye vind en dag, da var det kaldt. Når sola gikk ned ble det også "kaldt", ta med lang bukse, ordentlig genser og sko det går an å putte sokker i, så kan du sitte ute på kveldene likevel Akkurat passe sole-seg vær når det var sol, men ikke varmere enn at jeg orket å gå rundt og se meg om også, gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå