Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå ventet på en (gigantisk) pakke fra H&M siden uke 1. Har gledet meg veldig til den kommer, og sjekket på "min side" nesten daglig for å se om den har vært på vei til meg.

Men hver eneste uke har det stått "dessverre forsinket, leveres i uke X". Sånn har det vært helt fram til nå, og jeg begynner å bli utålmodig!

Nå står det at den kommer i uke 4, altså neste uke, men da burde den jo vært under pakking nå? Hvis den utsettes til uke 5 blir jeg skikkelig frustrert. Jeg vet varene er inne på lager, og det er stort sett plagg fra outleten. Er det noen som har opplevd det samme? Er mest bekymret for at jeg har blitt "glemt" av h&m, og at varene jeg har bestilt er blitt solgt til noen andre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, min var forsinket og det stod til uke 3, den ble sendt på fredag uke 3 så jeg håper jeg har den på tirsdag :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

om du har gått over kredittgrensen din blir pakken bare utsatt og utsatt. tar du oppkrav sendes den dagen etter.

Skrevet

Ja, den er på 3500, så det er over grensen, men det har ikke vært noe problem tidligere for meg? De har sendt pakker som har vært på nesten 4000...

Skrevet

Ja, ring dem, send mail og stå på helt til du får kontakt og svar på d du lurer på..

Skrevet
Ja, den er på 3500, så det er over grensen, men det har ikke vært noe problem tidligere for meg? De har sendt pakker som har vært på nesten 4000...

Jo, men hvis du handler på kreditt(konto) så kan du iallefall i teorien ikke ha større gjeld enn 4000kr hos H&M. Hvis du f.eks. skylder 2500kr fra før, så kan du ikke kjøpe for 2000spenn til på konto, fordi den samlete gjelden da blir 4500kr og dermed over grensen.

Jeg tror det er det Miss Chanel tenker på.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

stemmer!

da må den pakkes sendes på oppkrav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...