Gå til innhold

I hvilket kinesisk tegn er du født i ?

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

i kattens/kaninens år. det er det samme året, men noen steder heter det katt og noen steder kanin. foretrekker katt.

Har bare hært om Haren/Kaninen jeg! Sikker på at du ikke blander det med Tigerens år?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en ekte geit, og sta som en er jeg også!

Ganske dustete den linken du hadde til en svensk side som påstår at det ene tegnet er får!!!!

Var nylig i Kina og fikk da vite at at siden det er geitas år så kommer dette til å bli et betydningsfullt år for meg, på godt eller ondt.

Lo godt da jeg leste denne karakteristikken om geita:

"Men trots alla hennes omsorger om familjen, blir Getmamman aldrig någon sorts piga(hushjelp) i sitt eget hem. Makar och barn kan mycket väl själva både få stryka och borsta sina skor. Getens uppgift är att de till att allt blir gjort. Gör det själv är lösenordet i hennes hem."

Så sant som jeg skulle ha sagt det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hært om Haren/Kaninen jeg! Sikker på at du ikke blander det med Tigerens år?!

jepp, helt sikker. kjæresten min er tiger, det er året før. i noen bøker kalles kaninens/harens år for kattens år. helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Embla s

jeg er født i rottens år.

Det er visstnok veldig bra å være rotte i år. "alt" skal ordne seg. Can't wait!!

Har noen noe info om rotten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er født i apens år i elementet metall. Begge deler passer skremmende bra :Nikke:

Tigerpia (burde vel kanskje være Apepia, men høres jo litt rart ut... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...