prinsesså Skrevet 18. februar 2003 #21 Del Skrevet 18. februar 2003 nøff nøff...! jeg er nok grisens år jeg og nøff nøff....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. februar 2003 #22 Del Skrevet 18. februar 2003 Er født i apens år jeg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. februar 2003 #23 Del Skrevet 18. februar 2003 Er visstnok hane jeg.... Men vet ikke om jeg er helt enig med det som står om mennesker født i hanens år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 19. februar 2003 #24 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg er træ slange 1965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. februar 2003 #25 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg er også født i slangens år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. februar 2003 #26 Del Skrevet 19. februar 2003 i kattens/kaninens år. det er det samme året, men noen steder heter det katt og noen steder kanin. foretrekker katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 19. februar 2003 #27 Del Skrevet 19. februar 2003 i kattens/kaninens år. det er det samme året, men noen steder heter det katt og noen steder kanin. foretrekker katt. Har bare hært om Haren/Kaninen jeg! Sikker på at du ikke blander det med Tigerens år?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 19. februar 2003 #28 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg er metall ape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 19. februar 2003 #29 Del Skrevet 19. februar 2003 Eminel: ivanka har rett. Hvis du sammenligner http://www.monika.nu/horoskop/ med http://chinese.astrology.com/ så ser du at tegnet som er mellom tiger og drage både blir kalt katt og kanin. Uansett et deilig og bløtt dyr :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 20. februar 2003 #30 Del Skrevet 20. februar 2003 Her har du en ekte geit, og sta som en er jeg også! Ganske dustete den linken du hadde til en svensk side som påstår at det ene tegnet er får!!!! Var nylig i Kina og fikk da vite at at siden det er geitas år så kommer dette til å bli et betydningsfullt år for meg, på godt eller ondt. Lo godt da jeg leste denne karakteristikken om geita: "Men trots alla hennes omsorger om familjen, blir Getmamman aldrig någon sorts piga(hushjelp) i sitt eget hem. Makar och barn kan mycket väl själva både få stryka och borsta sina skor. Getens uppgift är att de till att allt blir gjort. Gör det själv är lösenordet i hennes hem." Så sant som jeg skulle ha sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #31 Del Skrevet 20. februar 2003 Hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 20. februar 2003 #32 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg etterlyser noen geiter her jeg er det ingen geiter der ute da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. februar 2003 #33 Del Skrevet 20. februar 2003 Har bare hært om Haren/Kaninen jeg! Sikker på at du ikke blander det med Tigerens år?! jepp, helt sikker. kjæresten min er tiger, det er året før. i noen bøker kalles kaninens/harens år for kattens år. helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 20. februar 2003 #34 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er OKSE Avataren min her er også oksens tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 20. februar 2003 #35 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er visst født i oksens år. Betyr dette noe spesiellt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #36 Del Skrevet 21. februar 2003 *M* ja, pg det kan du finne ut hvis du går inn på de linkene jeg har lagt ut. Da finner du informasjon om Oksen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #37 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg er født i rottens år. Det er visstnok veldig bra å være rotte i år. "alt" skal ordne seg. Can't wait!! Har noen noe info om rotten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #38 Del Skrevet 21. februar 2003 Sjekk denne linken om Rotta. Da finner du litt information http://ladykatt.homestead.com/horoskop.html Her finner du noe. Se også andre linker på første siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #39 Del Skrevet 21. februar 2003 Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpia Skrevet 21. februar 2003 #40 Del Skrevet 21. februar 2003 Er født i apens år i elementet metall. Begge deler passer skremmende bra Tigerpia (burde vel kanskje være Apepia, men høres jo litt rart ut... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå