Gjest Mzfire Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 Selv er jeg født i Geitens år. Jeg er også en jord-geit. Geiter er veldig knyttet til familien sin. Geiter er visst også ganske kunstneriske og kreative. Har også fått høre av mine nærmeste at jeg er STA som en geit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 Det visste jeg faktisk en gang, men nå er det borte som dugg for solen. Noen ide om hvor jeg kan finne ut det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 Selv er jeg født i KANINENS år! Det er mye der som stemmer om meg, og i alle fall en periode som jeg er inne i nå. Dessuten stemmer det også at jeg liker å ha det komfortabelt, ryddig og pent i hjemmet og at jeg har mye kjærlighet å gi til den rette partneren (som jeg er så heldig å ha funnet). Det sier også at jeg har stor familie og mange venner, og det kan nok stemme, men kun noen få GODE venner! For dere andre som lurer på hvilket kinesisk tegn dere er født i så gå til http://chinese.astrology.com/ Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei Thea Var ikke så lett å finne syns jeg. Men jeg fant denne linken her. Da finner du det ut ]http://w1.271.telia.com/~u27105794/Chinese...xSE.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. februar 2003 #5 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er visst født i Hanens år, jeg.... Jeg som trodde jeg var høne... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 15. februar 2003 #6 Del Skrevet 15. februar 2003 Fant også denne linken: http://ladykatt.homestead.com/horoskop.html Fårets er svensk for geita. På denne siden finner du også ut hvem du passer sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 15. februar 2003 #7 Del Skrevet 15. februar 2003 Fant en link til, så skal jeg gi meg Den er også svensk, men mer utfyllende og der finner du ut en masse informasjon om deg selv. http://www.monika.nu/horoskop/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. februar 2003 #8 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er høne! (hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. februar 2003 #9 Del Skrevet 15. februar 2003 Jeg er en liten festglad apekatt, visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. februar 2003 #10 Del Skrevet 15. februar 2003 Geitas år Steinbukk i geitas år.. hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 16. februar 2003 #11 Del Skrevet 16. februar 2003 er født i tigerens år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 16. februar 2003 #12 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg er født i rottens år :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 16. februar 2003 #13 Del Skrevet 16. februar 2003 Er i kaninens tegn, jeg. Løve ... Kanin ... Jaja, får så gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 16. februar 2003 #14 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg er født i apens år jaja finner vel på en del sprell og mange aper er jo søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. februar 2003 #15 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg er født i slangens år...... hmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. februar 2003 #16 Del Skrevet 17. februar 2003 Fødd i hestens år jeg ....men for min del så stemmer det IKKE - har skjelden lest noe som er så langt fra sannheten, om meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. februar 2003 #17 Del Skrevet 17. februar 2003 både jeg og sambo er gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. februar 2003 #18 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg er slange, og har funnet en perfekt match i sambo som er okse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. februar 2003 #19 Del Skrevet 17. februar 2003 I grisens år.. visste det, ei venninne fortalte det til meg da vi gikk på barneskolen faktisk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 17. februar 2003 #20 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg er rotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå