Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg født i Geitens år. Jeg er også en jord-geit.

Geiter er veldig knyttet til familien sin. Geiter er visst også ganske kunstneriske og kreative.

Har også fått høre av mine nærmeste at jeg er STA som en geit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det visste jeg faktisk en gang, men nå er det borte som dugg for solen. Noen ide om hvor jeg kan finne ut det??

Skrevet

Selv er jeg født i KANINENS år! Det er mye der som stemmer om meg, og i alle fall en periode som jeg er inne i nå. Dessuten stemmer det også at jeg liker å ha det komfortabelt, ryddig og pent i hjemmet og at jeg har mye kjærlighet å gi til den rette partneren (som jeg er så heldig å ha funnet). Det sier også at jeg har stor familie og mange venner, og det kan nok stemme, men kun noen få GODE venner! :lol:

For dere andre som lurer på hvilket kinesisk tegn dere er født i så gå til

http://chinese.astrology.com/

Lykke til!

Skrevet

Jeg er visst født i Hanens år, jeg.... :lol: Jeg som trodde jeg var høne... :ler:

Lillian

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Geitas år :) Steinbukk i geitas år.. hmmm :sjarmor:

Skrevet

Er i kaninens tegn, jeg. :) Løve ... Kanin ... Jaja, får så gå. :P

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg er født i apens år :roll: jaja finner vel på en del sprell og mange aper er jo søte :lol:

Skrevet

Fødd i hestens år jeg ....men for min del så stemmer det IKKE - har skjelden lest noe som er så langt fra sannheten, om meg ... :hoho:

Skrevet

Jeg er slange, og har funnet en perfekt match i sambo som er okse. :P

Skrevet

I grisens år..

visste det, ei venninne fortalte det til meg da vi gikk på barneskolen faktisk :D

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...